Hotel Banana Fan Sea Resort

Hotel Banana Fan Sea Resortsterstersterster

8.6Fantastisch

Thailand, Koh Samui, Chaweng Beach

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Banana Fan Sea Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

23 reviews over Hotel Banana Fan Sea Resort

• 9Wim Roos21-06-2016

Alles is top voor je geregeld, service is optimaal en het eten is heerlijk. Kamers worden zeer goed schoon gehouden. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Onbekend07-04-2016

Super!

Al vaker geweest en iedere keer weer helemaal super. Vriendelijk personeel en niets is te veel. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in december 2014

• 0Pieter05-03-2012

geweldig

Het is een geweldig hotel met mooie bungalows, en met personeel dat altijd een gemeende glimlach voor je heeft en met plezier hun werk doen. Nadeel handdoekje leggen aan het zwembad door duitsers terwijl er genoeg bedden staan.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 10Anouk Wagemans20-09-2011

Aanrader - echt een top hotel/resort!

Werkelijk een fantaschische week doorgebracht in dit kleinschalig hotel/resort. De ontvangst is fantastisch, de kamers zijn ruim en zeer schoon (wij hadden de superior room), de ligging is perfect (nabij winkels en restaurant, maar toch rustig gelegen), direct gelegen aan het witte zandstrand met blauw/groene zee, personeel is zeer vriendelijk, restaurant serveert heerlijk eten (wel relatief duur, maar goedkopere alternatieven nabij, zoals Ninja's; op het oog niet uitnodigend, maar heeeerlijk Thais eten voor zeer betaalbare prijs, top!), schoon zwembad, handoeken service, gratis wifi, en ga zo maar door. Het is werkelijk een aanrader voor iedereen!!

Gereisd met partner in september 2011

• 10rene.achterberg18-07-2011

Schitterend Resort

Schitterend Resort. Zeer gastvrij ontvang. Grote schone kamer/huisje/bungalow met een prachtige ruime badkamer en een balkon met zitje. Ruim en uitgebreid ontbijt. 's Avonds rustig genieten in het restaurant gelegen aan het strand. Het is gelegen aan het eind van Chwaweng Beach, dus gegarandeerde rust. Mooi zwembad (diepste punt was 1,80mtr). Apart bubblebad. Prijs/kwaliteit verhouding is zeker terecht. Gratis WIFI op de kamers. Heerlijk relax hotel voor een week nagenieten na een rondreis in Thailand. Een aanrdader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Arno05-02-2011

Uitstekend hotel aan prachtig strand

Hotel ligt aan het mooiste gedeelte van Chaweng Beache en heeft een Caraibische uitstraling. Uitgaansgelegenheden op loopafstand; ook veel restaurants in de buurt. Kamers (eigenlijk bungalows) liggen in tropische tuin en zijn luxueus en modern ingericht. Ontbijt is goed.

Alleen gereisd in december 2010

• 9BEN11203-11-2010

wat een geweldig hotel

Banana Fan Sea resort is een geweldig hotel. Het personeel doet er echt alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Tijdens onze aanwezigheid werd het restaurant heropend na korte verbouwing. Je zit nu boven het strand. Bijna geen jetskies. Al eerder in Cheweng geweest. Nu iets verder van centrum meteen veel rustiger. Mooie kamers (bedden wel te hard). Schoon, goed ontbijt, lekker restaurant, geweldig personeel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Linda09-06-2009

Goed hotel

Mooi opgezet hotel. Wij zaten in een superior room, bij de receptie in de buurt. De huisjes in de tuin zijn nog mooier. Onze kamer was trouwens perfect, zeer ruim en netjes. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt ook zeer goed verzorgd en uitgebreid. Gasten zijn merendeel Duitsers, prima en rustig. Ligging is ideaal, rustig strand, maar met een paar stappen zit je in de drukte. Huur lekker een scooter en ga het eiland verkennen!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8vmattheus11-09-2008

TOPPIE

Wij waren dit jaar in dit mooie Hotel. Super vriendelijke mensen, mooe kamers, goed eten en goede ligging. Je moet wel opletten dat de airco het goed doet, anders gelijk melden hoor, wordt super snel voor je opgelost. Dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Fritz01-01-2008

Na twee drukke weken de laatste week in dit resort verbleven. Zeker niets mis mee, mooie kamer, mooie tuin en vreselijk aardig personeel. Centraal gelegen, je loopt de deur uit, kiest links of rechts en zit meteen in de drukte. Goedkoopste kamers liggen tegen het hoofdgebouw aan, andere categorie in een tuin. Lekker kleinschalig, niet te druk, mooi zwembad, kortom genieten...

Gereisd met partner in december 2007

0 tips over Hotel Banana Fan Sea Resort

0 vragen over Hotel Banana Fan Sea Resort

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats