Hotel Baan Samui Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Baan Samui Resort voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Baan Samui Resort

• 9Aad en Bep18-07-2016

geweldig

Dinsdag 12 juli terug gekomen van een top vakantie. Hotel Baan is een echte aanrader kamers top ,bedden top , douch top, erco top, personeel geweldig niks is ze te veel .Kluisje op kamer .De ingang is aan de straat kant , het strand aan de achterkant bedjes aanwezig heerlijk strand. elke avond muziek gezellig geen last van in de kamers.

• 9Ria en Theo01-05-2016

Voor de 2-de keer een succes !

Fantastische ligging. De ingang aan de straat met vele winkels en restaurantjes. Een mooie tuin met planten die bij ons in de kamer staan. Aan de andere kant van het hotel het strand. De zee kan aardig wild zijn maar even verderop kun je altijd zwemmen. Ontbijt is super ! Personeel allemaal even aardig. De kamers zijn kleurrijk en voorzien van al hetgeen je nodig hebt. Tegenover het hotel een supermarkt waar je je eigen drankjes kunt kopen als je de minibar niet wilt gebruiken. Er zijn meerdere excursies te boeken vanuit het hotel. Excursies zijn betaalbaar en niet duurder dan langs de straat. We zijn hier voor de tweede keer geweest. Een hotel met sfeer ! Echt een aanrader !

• 9Patricia13-05-2014

Top hotel!

Heerlijk hotel, midden in Chaweng. Aan de voorkant van het hotel sta je midden in de drukte en tussen de winkeltjes. Wij hadden een kamer aan de zeezijde en geen moment geluidsoverlast gehad van de drukte aan de andere kant van het gebouw.

Kamers waren perfect, netjes, schoon, up to date, lekkere badkamer met bad en aparte douchecabine. Kluisje in de kamer, badjassen, slippers, tv. Zitje voor de kamer.

Er zijn wel zwerfkatten, maar wij zijn kattenliefhebbers en hebben er geen moment last van gehad. Ze zijn vrij schuw en je ruikt ze nergens.

Net zwembad en heerlijk strand met gratis bedjes. In de kamers liggen speciale handdoeken die je mee kan nemen naar het zwembad of naar het strand.

Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Er is ook een egg-counter, waar je verse eieren kan bestellen op de manier zoals je lekker vindt.

Receptie is netjes en ze zijn zeer behulpzaam.

Hotel was echt goed, zeker een aanrader. Als we weer naar Koh Samui zouden gaan, verbleven we zeker weer hier.

• 8Ingrid29-07-2011

Goede ligging

Baan Samui ligt midden in het drukke Chaweng, zeer centraal, je loopt het hotel uit en zo de drukke winkelstraat in. Het hotel doet Mexicaans aan, personeel is vriendelijk.Het ligt aan het strand. We hebben super genoten. Volgend jaar weer!!!!!

• 8Familie B.12-07-2011

Heerlijk resort, perfect gelegen

Geweldige zwembad, heerlijke loungeplek aan het strand voor de lunch, geweldig uitzicht, ruime badkamer en zeer eigentijdse stijl, beetje Mexicaans. Elke dag hebben we ons met ons vijven laten masseren. Het is inderdaad niet de meest geweldige massage, maar het uitzicht op zee en een heerlijk cocktail erbij maken veel goed. Onze 3 kinderen vonden het geweldig. Ondanks dat het hotel niet zo groot was, was het ontbijt groots. Alles aanwezig! De schoonmaaksters waren iets te enthousiast en gooiden 2x onze wifi card in hun afvalzak aan de kar. Gelukkig beide keren weer teruggevonden. Minpuntje is het gebrekkig Engels van het personeel. Erg aandoenlijk waren de verwaarloodse katten die rondzwierven op zoek naar eten. We hebben aan de overkant bij de supermarkt kattevoer gekocht om moeder met haar kittens een beetje te laten aansterken. Triest om het resort te moeten verlaten, niet wetende of andere gasten de zorg overneemt. We hebben hier een geweldige week gehad.

• 7Frank02-01-2011

Fijn hotel met uitstekende ligging

Onze eerste indruk was matig maar dat viel later eigenlijk reuze mee. Dit komt door dat ze veel repareren ipv het te vervangen. Het personeel is heel aardig. Ze "zeuren" in de restaurants af en toe wel een wat te vaak om in het hotel te blijven eten. Bij het zwembad / strand kan je je laten masseren. 1e keer prima 2e keer een beetje te gemakzuchtig. Aardige dames. Hier en daar ruik je rioollucht. Waarschijnlijk afkomstig van de waterafvoer van de airco. Het ontbijt is uitstekend alleen jammer dat het echt klokslag 10.00 uur wordt opgeruimd. Ook het eten in de restaurants van het hotel is prima. De ligging is goed, direct aan het strand en aan de voorkant aan de winkelstraat. Op het terrasje van je kamer hoor je vanaf 19.00 uur tot diep in de nacht de bassen van het uitgaansleven maar binnen in je kamer hoor je dit niet. Wij vonden het niet storend en onze kinderen maakte gebruik van het uitgaansleven. De airco op de kamer zou wat minder herre mogen maken maar uiteindelijk went het.

• 1LENY SANDRA15-11-2010

nooit meer!

3p kamers piepklein,upgrade na extra betaling, douche en bad die nt naar behoren werkten, na klacht 2e upgrade gekregen, doch niet tevreden van service en hygiene! anders gewend in Thailand!! zwembad 4 dagen vies n vuil

• 9henk05-08-2010

een "'on-Thais"hotel

Je waant je in Mexico, het hotel is compleet in mexicaanse stijl ingericht, vooral de toegepaste felle kleuren springen in het oog. De bebouwing ligt een een keurig onderhouden tropische tuin, een lust voor het oog. Mooi aangeelgde zwembaden, die gescheiden door een gezellig terras aan hetparel witte strand zee grenzen,De kamers zijn verdeeld over twee gebouwen max 2 etages, de bungalows zijn keurig ingericht, met gezellige zitjes op de waranda's. Vriendelijk personeel,een aanrader....

• 8Sophie en Job12-07-2010

Super hotel midden in het centrum

Het moment dat je het hotel binnenkomt waan je je op vakantie. Het hotel is in leuke kleuren geschilderd en de kamers zijn ruim, gezellig, schoon en voorzien van airco, koelkast, bad, balkon en prima bed. Aan de straatkant de gezellige drukte en aan de andere kant het heerlijke zwembad met aansluitend het prachtige strand. Het ontbijt is lekker, vers fruit, lekkere yoghurt, eieren worden naar wens bereid, voor ieder wat wils.

Nadeel: receptie spreekt slechts engels + verschrikkelijk slechte muziek 's avonds (niet te horen in de kamer bij ons).

• 9mensingh25-02-2010

fantastische plek mooi strand voor elk wat wils

Het hotel is super goed, de kamers zijn goed en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. op een avond hebben ze alleen voor ons gezelschap een bbq op het strand klaargemaakt verse vis kreeft en heerlijk vlees en salades helemaal top

1 tip over Hotel Baan Samui Resort

• Patricia, 13-05-2014

Kamer aan de achterzijde van het hotel, zodat je geen geluidsoverlast hebt van het verkeer aan de straatzijde.

0 vragen over Hotel Baan Samui Resort

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages