Hotel Baan Hin Sai Resort

8 reviews over Hotel Baan Hin Sai Resort in het Nederlands

Een mooie groene oase

Nicole en Gerko
26-5-2010

Resort is heel mooi aangelegd tegen een heuvel. om deze reden is het wel nodig dat je per golfkarretje van en naar je kamer gaat. Je hoeft maar te bellen naar de receptie en je wordt opgehaald! Erg vriendelijk personeel, maar ze spreken wel gebrekkig Nederlands. Kamers en houtwerk in het resort is wel verouderd en aan een opknapbeurt toe. Wij hadden een villa met prive-bad op het balkon, deze hebben we niet gebruikt omdat het alleen koud water betrof. Jammer. Resort ligt niet aan het strand maar heeft wel 2 mooie schone zwembaden. Je kunt in het hotel voor 300 baht een scootertje huren en zo naar Chaweng en Lamai-beach rijden (wel oppassen!) Geen uitgebreid ontbijtbuffet maar je kunt van een kaart wat eier- en rijstgerechten bestellen welke dan voor je worden bereid.

Gereisd Met partner in Wed May 26 2010 19:23:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

als je rust wilt is het prima

Kim
11-1-2010

Het resort viel ons erg tegen. Slecht onderhouden en erg gevaarlijk! Wij hadden de luxe sea front villa gehuurd met bad op het balkon. In bad zij we niet geweest liep vol met rode mieren. Het onbijt was slecht.. Wit en bruin brood,cornflakes met melk een sapje koffie en thee en voor op brood hadden ze jam of ham dat was het.. En je moet een aardige klim voor over hebben. De zwembaden waren vies en ook slecht ondehouden overal lagen planken, bijna allemaal verot of kapot dus je moest uitkijken waar je liep. De bedden in het huisje waren erg hard geen oog dicht gedaan. Het was een straf om te slapen.Met kinderen geen aanrader en ook niet als je slech ter been bent. Je bent genoodzaakt om een taxi of scooter te huren als je ergens heen wilt. het avond eten was goed totdat we de rekening kregen hadden ze 17 % tax boven op de rekening gedrukt.. waren ze veregeten erbij te vertellen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Bij de receptie helpen je ze wel waar ze kunnen hun engels is redelijk

Gereisd Met partner in januari 2010
2006

I

Thailand liefhebbers
29-4-2006

I.p.v. een hotelkamer kregen we een villa, deze was erg mooi en met warm water. De kamer zag er lux uit. Let op het 1ste restaurant ligt aan een drukke weg gelegen. Wij gingen in nov 2005 en toen was het restaurant bij de zee niet open, ook spa gedeelte niet. Wij hebben ontbijt op kamer geeist. Ik betaal niet om aan een drukke weg te eten. Erg Jammer. Het strandje stelt niets voor. Naar zee en stad per taxi.

Gereisd Anders in Sat Apr 29 2006 21:06:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tja, De eerste indruk was geen beste

Jenny
20-2-2006

Tja, De eerste indruk was geen beste. Wij boekten een luxe villa met prive bad op het terras, wij kregen zonder overleg een chalet met uitzicht op een rots. Na veel gesoubat met de receptie en de agency werd ons toegezegd dat de luxe villa de volgende dag ter beschikking was. Zij waren op het moment aan renovatie onderhevig. De luxe villa is leuk, een prachtig uitzicht, maar de inrichting is gewoon niet onderhouden. Jammer is dat.. de service was overigens (op het incident de eerste dag na) bijzonder goed te noemen. De manager liep de benen uit zijn lijf voor ons. Wat jammer is dat het tweede restaurant aan zee niet open is. Het uitzicht is daar namelijk prachtig.

Gereisd Anders in Mon Feb 20 2006 13:17:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Wij hebben hier een paar dagen gelogeerd in november 2005

1-12-2005

Wij hebben hier een paar dagen gelogeerd in november 2005. Dit is een mooi resort gelegen op een heuvel net buiten Chaweng. Helaas was de spa heel de maand gesloten. Er waren ook maar weinig andere gasten waardoor het een beetje ongezellig overkwam, zeker als je met z'n 2-en zit te eten in een leeg restaurant, het eten was overigens prima! Het personeel is erg vriendelijk maar spreken maar heel gebrekkig Engels. De zwembaden zijn mooi en er is een klein strandje met grote rotsen waar je op kunt liggen. Het plaatsje is niet aan te lopen, daar zul je een taxi voor moeten aanhouden. Laat geen kleingeld slingeren in een handtas op je kamer want je bent het kwijt! Schoonmaker of kaboutertjes, we weten het niet.

Gereisd Anders in december 2005

Een mooi hotel met prachtige grote kamers

Ingrid & Jurrie
5-5-2005

Een mooi hotel met prachtige grote kamers. De bungalows zijn tegen de klif gebouwd en het is dan ook een hele klim om bij de receptie te komen, zeker niet geschikt als je minder goed ter been bent. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid. Personeel vriendelijk. Wij hebben dit hotel bij Touroperator geboekt, in de gids stond dat het hotel aan een klein strandje lag, dit was niet het geval. Het strand is 2 km verder, wat in de hitte niet te lopen is. De hotels op Samui zijn prijzig in vergelijking met andere gebieden in Thailand, Baan Hin Sai is voordelig voor het eiland en zeer goed.

Gereisd Anders in mei 2005

2004

Mooi hotel rustig gelegen net buiten het drukke Chaweng op

W. de Ceuninck
8-11-2004

Mooi hotel rustig gelegen net buiten het drukke Chaweng op een klif. Met taxi/songthaew ben je binnen 10 minuten in Chaweng. Er zijn 2 prachtige zwembaden. Geen eigen strand.Met een busje word je naar een ander resort gebracht waar wel strand is. Het restaurant bovenop de klif en de Spa liggen schitterend. We hebben daar begin 2004 een week doorgebracht in een luxe villa met op het terras/balkon een privé openlucht bad. Daarnaast had je binnen ook nog een badkamer met aparte douche en bad. We kunnen het iedereen aanraden om 's avonds om elf uur met een glaasje wijn in het bad naar de sterren over de zee uit te kijken.

Gereisd Anders in november 2004

Wij zijn in 2002 op vakantie geweest in koh samui

J&G
31-5-2004

Wij zijn in 2002 op vakantie geweest in koh samui. We hebben 17 dagen gelogeerd in het Baan Hin Sai Resort. Super mooi resort. Met prive strand, zwembad, goed restaurant, elke dag kamerschoonmaak, schoon beddegoed, en schone handdoeken. Prima restaurant om te ontbijten en dineren.

Gereisd Anders in Mon May 31 2004 22:08:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandRotsen

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Hin Sai Resort in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Hin Sai Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.