Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Baan Chaweng Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa

• 8Familie Cohen29-10-2009

Prima hotel

Geweldig hotel, midden in het centrum. Geen last van geluidsoverlast van nabij gelegen bars en winkels. Jammer van de Jetski's aan het strand, dat zijn er erg veel.

Door de ligging van het hotel direct in Chaweng perfect geschikt voor een vakantie waar in uitgaan ook belangrijk is. (wij hebben uitgaande kinderen)

Met oudere kinderen

• 9Johan21-01-2008

Prachtig resort. was er met vrouw en 2 jonge kinderen. 3 en 8 jaar.Rustige omgeving, maar toch dicht tegen centrum. Geen last gehad van muziek of nachtlawaai. Ontbijt kortweg perfect. Vriendelijk personeel.Je zit er op strand, maar toch prive. Strand is afgebakend met lint in het zand, en daar mogen enkel bewoners van het resort kimen. Ook geen last van verkopers op het strand.mooi zwembad. Alles proper. Wij huurden een villa. Zeer ruime douche en badkamer. Ruime kamer. Echt top. Alleen een beetje lawaaierige airco, maar dat moet je er dan maar bijnemen.

Familie

• 8fam. Sas22-11-2007

Knus resort in prachtige goed onderhouden tuin. Mooi restaurant aan het strand met prachtig uitzicht. Prima ontbijtbuffet. De receptie is helaas op een verhoging geplaatst, zodat er steeds 2 x 3 treden genomen moeten worden om het resort in en uit te gaan. Vooral voor mensen in een rolstoel een moeilijk obstakel. De luxe bungalows zijn echter verre van luxe, in de doucheruimte moet zelfs de shampoo en badschuim op de grond staan omdat er alleen een klein zeep-bakje hangt. De villa's zijn veel mooier. Het management is slecht, bij ons vertrek was door de vele regenval het vliegveld al 1 dag gesloten, toch werden we hierover niet geinformeerd en rustig door de hotelbus naar het vliegveld gebracht terwijl het water op sommige plaatsen 30 cm hoog stond.

• 8fam klein17-08-2007

prima hotel aan het mooiste gedeelte van het strand.Ontbijt is goed en personeel erg vriendelijk.Grootte voordeel is dat je ook zo het centrum in loopt maar absoluut geen last van de herrie heeft.

• 9Martijn & Yvette09-06-2007

We zijn hier van 15 mei t/m 26 mei 2007 geweest. Van te voren kijk je op het internet en dan hoop je maar dat het hotel inderdaad zo zal zijn zoals ze doen voorkomen. In dit geval is er helemaal niets van gelogen. Een prima onderhouden tuin, erg vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim genoeg,elke dag schone handdoeken zowel op de kamer als voor op het strand. Het afgezetten strand begint precies na het rif. Het eten in het hotel is beter dan in veel restaurants in de stad. We hebben een super tijd hier gehad.

• 10mireille16-04-2007

In 1 woord klasse.We zijn er geweest met onze zoon en dochter van 3,5 en 1.5,Zij hebben echt de tijd van hun leven gehad, dus mijn man en ik ook. Om de drie dagen aws er een show en je kon op het strand eten dus dat vonden ze helemaal super.De kamers zijn ook geweldig, echt een aanrader dit hotel

• 10Jan en Mechdis11-10-2006

Prima hotel direkt aan het strand en toch midden in het centrum van Chewang Beach ,,maar door de ligging toch rustig en stil.Zeer goede en vriendelijke bediening en direkt aan het strand gelegen hotel. Goed ontbijt en ook goede lunch en diner mogelijkheden en niet duur,,men kan s,avonds op het strand dineren.

• 10Rudie & Sandra28-09-2006

We zijn in dit hotel verbleven van 1/9/06 t/m 6/9/06.Aan de receptie van het hotel betaal je veel meer dan als je het op internet boekt(kijk bv. op asiarooms.com)Het hotel was fantastisch!Het ligt midden aan de hoofdstraat van Chaweng Beach, maar toch heel rustig omdat je eerst over een oprit naar de receptie moet. We hadden een superior building kamer, alles zag er super netjes en schoon uit. Alles wat je nodig hebt was op de kamer aanwezig. Elke dag ontbijt, was afwisselend en lekker. Badlakens gratis te leen voor op het strand/zwembad. Vanuit het zwembad 3 trapjes en je staat al op het strand. Het eten was ook erg goed in het hotel. Naar onze mening verdiend dit hotel zeker 4-5 sterren. Het voordeel vonden wij dat je bij dit hotel de drukte van Chaweng Beach kunt opzoeken, maar dat het bij het hotel zelf heel relaxt en rustig is.

0 tips over Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa

• Animatie programmaAanwezig
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats