Hotel Amari Palm Reef Resort Koh Samui

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Amari Palm Reef Resort Koh Samui voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Amari Palm Reef Resort Koh Samui

• 2018
    9Fred30-04-2018

Dit is een heel mooi hotel met goede WiFi ook als je op het strand ligt . Goede fitness ruimte . Ik heb geen min punten maar daar betaal je ook voor . Boeken via Thaise site is goedkoper . Eten heb ik geen mening over want ik eet op het strand wat ook een stuk goedkoper . Links het strand op .

Alleenreizend

• 7Deb05-04-2018

Erg druk maar super hotel.

Erg mooi hotel. Goed personeel. Prima kamer. Erg mooi strand. Het ontbijt is erg voortreffelijk en zeer uitgebreid. De ligging is fantastisch bij het Centrum. Wij vonden het hotel wel veel te druk, grote groepen en families met kinderen. Vlakbij het hotel zit Prego, super lekker Italiaans restaurant. Vlak ernaast kan je authentiek Thais eten bij Sala Samui.

• Oude reviews

9m_schiewold08-01-2014

Geweldig!

Heerlijke tijd gehad! Supervriendelijk personeel, ontbijt was fantastisch, mooie kamers. In één woord geweldig! Is echt een aanrader.

• 9Marina18-09-2013

Geweldig resort!

Voordelen: Paradijselijk strand, vriendelijk personeel, schoon hotel, prachtig ingericht, geweldig ontbijtbuffet met zeer ruime keuze en verse smoothies, erg prettige en duidelijke menukaart, erg lekker eten, keuze voor vegetariërs is duidelijk aangegeven, fantastische ligging op korte loopafstand van het levendige centrum. Nadelen: Geen. Kleinigheidje: Het personeel bij de bar, naast het zwembad, waar je kunt lunchen, heeft geen haast. Wil je wat eten, dan moet je best geduldig zijn.
    Omgeving: Eindeloos strand om heerlijk te wandelen, met diverse Thaise verkopers op het strand. Voor weinig geld huur je een scooter en bekijk je het hele eiland in 1 dag. Veel restaurants, veel winkeltjes, erg levendig.

• 8Ellen Bergsma01-05-2013

Fraai hotel, perfect gelegen.

Het ontbreekt aan niets. Wel vinden wij het hotel minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of rolstoelgebruiker. Dit vanwege de vele trappen/trappetjes. Dit geeft een speels effect maar is niet voor iedereen geschikt. Het hotel is zeer goed gelegen t.o.v. het cemtrum. Net erbuiten maar zo er binnen. Personeel is vriendelijk. Perfecte ligbedden bij het zwembad. Goede handdoeken service: al wil je 4 handdoeken gebruiken dan vinden ze dat ook goed.

• 9Linda08-07-2011

Werkelijk een schitterend resort!

Werkelijk een schitterend resort! Wij hadden een deluxe kamer (gratis upgrade)en waren zeer tevreden; schoon, heerlijke boxsping, prachtige ruime badkamer en balkon met leuk zitje. Ontvangst was zeer gastvrij. Eten; ontbijt waanzinnig: veel keus uit alle hoeken van de wereld. Lunch, hapjes en diner: prijziger, wel goede kwaliteit. Tussen de middag werd er een ijsje of snack uitgedeeld bij het zwembad. BBQ op het strand vanuit hotel is schitterend; goed georganiseerd. Wel erg duur in vergelijking met het aanbod in het stadje. Strand: ziet er prachtig uit, maar verwacht niet dat je hier kan zwemmen. Erg ondiep (en warm!) water. Chaweng beach is druk, en dan zaten we in het voorseizoen... Tips: massages! Overal even goed en goedkoop. eten! Probeer, het is hygiënischer dan je denkt! Prego was een aanrader. Ook in Noord-Chaweng op het strand zitten fraaie restaurantjes die rustiger gelegen zijn.

• 9sabrina29-03-2011

geweldig goed hotel

we hadden deze reis geboekt als honymoon en van te voren gevraagt om wat speciaals te doen. zo kregen we een een deluxe kamer een soort huisje met alle verrassingen van dien super en zeer luxe. ook de bediening was uitstekend het onbijt ook. ook bij het zwembad ideaal dat je niet van te voren je bedje mag reserveren en als je handoek langer als een uur er verlaten bij ligt wordt deze verwijderd. en vlak bij het centrum op een paar 100 m afstand waar je wel een stuk voordeliger kan eten. ook hebben wij daar heerlijk gegeten bij een engelse/ierse pup. ook had je voor het oversteken naar de andere kant van de straat van het hotel klaarovers dus kan je veilig oversteken. ook aan te raden is de ladyboy show in het centrum zeker vermakelijk en toch ook een leuke show. dit hotel is voor herhalingvatbaar. heerlijk ontspannen voor met zijn tweetjes

• 10Shirley10-02-2011

FANTASTISCH!!!

Super goed hotel op een perfecte ligging!! Rustig gelegen maar binnen 5 minuten (lopend) zit je in het gezellige centrum van Chaweng Beach. Hotel bestaat uit een deel aan het strand (superior rooms) en een gedeelte wat is gescheiden door een weg. (de luxe rooms) Wij hadden superior geboekt maar deze was niet beschikbaar en kregen gratis een deluxe room. Die zijn echt veel ruimer dan de superior en ondanks dat ze niet aan de strand kant lagen waren wij daar blij mee! Het is vanaf die kant 2 minuutjes lopen naar het strand!

Service is fantastisch! Geen gezeur met handdoekjes leggen, ontbijt is super, het eten bij het hotel is goed maar in het centrum zijn goedkopere en betere restaurantjes! De betere en wat duurdere restaurants zijn TOP TEN en PREGO! Fantastisch gegeten! Maar wij hebben ook een keer langs de weg gegeten en dat kost echt niks!

Centrum gezellig en leuk om te shoppen! De safari tour en river isle tour zijn echte aanraders! Zo zie je nog iets van het vaste land ook!

• 9Moniek van Agtmaal22-08-2010

In een woord fantastisch!!!!

Het hotel Amari Palm Reef Resort was een prachtig, luxe en uitstekend hotel! Verder elke ochtend een zeer uitgebreid, luxe, heerlijk ontbijt! Op loopsafstand van het centrum, je loopt binnen 5 min. naar de leuke winkels/souvenirsshops. Het restaurant Prego, onderdeel van het hotel, is een aanrader! Heerlijk gegeten! Verder elke dag op bedjes aan het strand gelegen. Het personeel houdt de handdoeken goed in de gaten. Ligt je handdoek lager dan een uur verlaten op een bedje, wordt deze weggehaald! Een zeer goede regel, werkt dan ook perfekt en dus hoef je niet heel vroeg je handdoekje al weg te leggen. Aan het strand zitten ook strandverkopers, waar je voor een lage prijs drinken, fruit, ijs enz, kunt kopen.Goedkoper als in het hotel. Een het is ook gewoon toegestaan. Kortom, een heerlijke, fantastische vakantie gehad!!

• 10Peters23-07-2010

Het mooiste hotel aan chaweng beach

Te gek hotel. Van ons krijgt dit hotel een dikke 10+. Ontbijt was zeer uitgebreid. Zelfgemaakte jam en keuze uit 15 soorten, verschillende soorten beleg en kaas. Te veel om op te noemen. Als je bij het zwembad lag, kwamen ze een paar keer langs met lekkere hapjes, zoals fruitdrankjes, vers fruit, stokbrood met tonijn, ijsjes. heerlijk. Een goede tip: neem vooral deel aan een thaise avond op het strand. schitterend gedekte tafels met witte tafellakens, stoelen wit bekleed met blauwe strikken en het voornaamste: het uitgebreid buffet. Romantischer kan niet. Hotel ligt net buiten de drukte van chaweng beach. Prachtig hotel en zeer goed verzorgt. Compliment !!

1 tip over Hotel Amari Palm Reef Resort Koh Samui

• Ellen Bergsma, 01-05-2013

De drankjes op het strand zijn qua prijs een stuk vriendelijker dan in het hotel. En je kunt het gewoon halen en bij het zwembad opdrinken. Loop in de avond eens over het strand naar het levendige centrum. Je kunt bij diverse restaurants op het strand eten: geweldig !

1 vraag over Hotel Amari Palm Reef Resort Koh Samui

• Netty, 03-08-2013

vliegtuigen

Heb je op dit resort geen last van vliegtuigen die over komen?

Marina, 22-09-2013

Ze komen wel over, maar hier hebben wij geen last van gehad!

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen