Hotel Samui Palm Beach Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Samui Palm Beach Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Samui Palm Beach Resort

• 2018
    9Cynthia van Pelt12-05-2018

Heerlijk verblijf, voorzien van alle luxe!

Wat een prachtig resort was dit! Een super mooie kamer voorzien van alle luxe. Zwembad voor je deur, direct aan het strand. Hier startten wij onze vakantie en het was top! Precies zoals op de foto's. Lekker een vers gebakken eitje bij het ontbijt, kortom een echte aanrader!

Met vrienden

• Oude reviews

8Yura22-12-2016

Heerlijk hotel

kamers zijn heel ruim! Badkamer ook van alle gemakken voorzien, ontbijt is uitgebreid en lekker, Vanwege de harde storm hebben wij weinig genoten van het zwembad en zee helaas. Er is een gratis shuttle service, 3x per dag naar het centrum. Prima hotel, ligt wat rustiger, aan de weg diverse restaurantjes en massage salon, aanrader, op ongeveer 10 minuten lopen, the best in town massage.

• 9Klijn14-09-2016

Geweldig resort

Een Ohhhh bij het betreden van onze bungalow. Zo mooi was het. Het kamermeisje wat meegelopen was begon spontaan in haar handen te klappen. Zij was net zo enthousiast als wij. Een resort wat zo'n rust uitstraalde dat hier de betekenis "het Zwisterlevengevoel" is uitgevonden. Een héél klein minpuntje. De strandstoelen zijn aan vernieuwing toe .

• 8bosmans_marc26-07-2012

Mooi hotel, restauratie is erg nodig en begonnen

Het hotel is erg rustig, geen animatie en er valt eigenlijk niets te beleven in het hotel zelf. Wij houden van rust dus dit was voor ons geen probleem. Het hotel staat voor een deel leeg en er zijn werken aan de gang. Deze hebben ons niet echt gestoord, maar voor mensen die dicht bij de werkzaamheden logeerden kan dit overlast geven. De zwembaden zijn aan een opknapbeurt toe, veel afgebroken of verdwenen tegeltjes. Niet echt veilig voor kinderen. De kamers waren goed in orde, het personeel was SUPERVRIENDELIJK. Wij hebben vaak in het hotel geeten en het was allemaal erg lekker en goed verzorgt. Wij hebben een prachtige tijd gehad, het hotel is een aanrader voor mensen die rust zoeken. VRAAG WEL NAAR EEN RUSTIGE KAMER.

Met oudere kinderen

• 7sief en ans12-09-2009

Niet Veel Bijzonders !!!

Wij hebben hier de laatste week van ons vakantie doorgebracht in sep 2009. wij verbleven in het nieuwe gedeelte de zogenaamde ''royal wing'', daar hadden we wat meer luxe verwacht maar dit was helaas niet zo. kamers waren wel ok,het ontbijt was zeer slecht er werdt niet optijd of helemaal niet bijgevuld en men kon niet wachten om alles weer op te ruimen. verder is de ligging van dit hotel niet optimaal er is de buurt op loopafstand geen restaurants enzo. TIP; huur een scooter en verken zelf het eiland dan kom je op de moosiste plekjes, voor nog geen 5 euro per dag

• 8christa25-07-2009

nog steeds goed, maar minder dan 2004

Omdat wij in 2004 ook in dit hotel hebben verbleven dit keer weer voor dit hotel gekozen. Ook dit keer was het prima, maar toch minder dan de vorige keer. Er was een heel stuk bijgebouwd, met mooi zwembad. Het 'oude' zwembad heeft tijdens ons verblijf 2x bloedende tenen bij kinderen opgeleverd door loszittende tegeltjes. Dit is duidelijk toe aan een opknapbeurt. Het nieuwe zwembad is schitterend. Mooie tuin, rustig, gelijk aan het strand met links en recht allerlei eetgelegenheden. De internetcomputers zijn volgens mij na ons eerste verblijf niet meer geupdate, want ze waren bijzonder traag. Het ontbijt is redelijk uitgebreid. Massage met uitzicht op zee voor 300 baht. Almetal prima hotel. Wij betaalden rechtstreeks geboekt bij hotel 14 nachten/10 betalen plm. 90 euro per nacht voor 3 personen incl. ontbijt. Kamer is ook echt ingericht voor 3 personen. Zeer grote badkamer.

Met oudere kinderen

• 10Sofie01-12-2007

Dit is echt een zalig hotel. De kamer was supergroot en mooi, ook heel netjes. Er zijn 2 zwembaden, 1 echt supergroot, dit komt uit op een poolbar en pizzeria. (geen problemen gehad met het zwembadwater)

Er is gratis internet (3 pc's). Het eten is er echt zalig, het hotel staat er bekend om. Er is een continentaal restaurant, dit is heel lekker. Maar echte toppers zijn het Chinees restaurant en het Thais restaurant. Als het eten inbegrepen is, krijg je bonnetjes. Bij het continentaal en het Thais restaurant krijg je alles wat je wil voor dit bonnetje, Bij het Chinees restaurant is er een vaste prijs, ga je er boven, dan betaal je de rest zelf. Je mag er wel op rekenen dat je daar nog wat moet bijleggen, maar het is echt de moeite waard. De pizzeria was niet zo super. Wij waren er op huwelijksreis en kregen een gratis mooi versierde chocoladetaart op de kamer!

• 10Petra en Erik11-07-2007

Het was een perfect hotel! Super de luxe. Wij verbleven in het nieuwe gedeelte van het hotel. Deze kamers waren pas 3 maanden in gebruik! Voor ons was de ligging perfect, het ligt heerlijk rustig en als je de drukte wilt opzoeken kan je makkelijk met een taxi naar de stad! Het restaurant tegen over het hotel is een echte aanrader! Je kan er heerlijk thais maar ook andere gerechten eten! De service was prima ondanks dat er weinig mensen in het hotel waren!

• 10marinette 01-09-2006

supermooi hotel voor een goede prijs. hele goede service, mooie grote kamers. Heel schoon.Een minpunt was het zwembad. Het is ruim en mooi, maar vol met allerlei "duistere" chemikaliën en dan bedoel ik niet alleen chloor. Onze zoon, maar meerdere kinderen daar kregen allerlei plekken op hun huid, die lijken op brandachtige plekken. Je zwemkleding verandert na een paar dagen spontaan van kleur, wordt wijder en helemaal dun. En als je veel water via je mond laat lopen tijdens het zwemmen hoef je niet meer naat de tandarts om je tanden te bleken, maar zijn ze vanzelf wit. Dit is niet overdreven ,maar echt waar. Je kon ook absoluut niet zonder brilletje zwemmen, als het water in je ogen kwam had je behoorlijke pijn ! Dit is dus een minpunt, maar verder is dit hotel een absolute aanrader.

Anders

• 8Miranda van de Laar30-06-2005

Het verste ontbijt van alle 4-sterren hotels waar wij geslapen hebben. Koh Samui is het het mooiste strand eiland van Thailand. Hotel is prima, mooie ruime bungalow's niet nieuw maar erg schoon en goede service. En heerlijke massage op het strand. Het hotel is ook bekent bij de Duitsers.

Anders

1 tip over Hotel Samui Palm Beach Resort

• bosmans_marc, 26-07-2012

Zeker vragen naar een rustige kamer. Ga eens eten in het restaurant van het hotel, het is er iets duurder maar de kwaliteit is erg goed.

0 vragen over Hotel Samui Palm Beach Resort

• De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages