Hotel Mayaburi Boutique Resort

2 reviews over Hotel Mayaburi Boutique Resort in het Nederlands

Mooi resort!

Marieke
28-5-2011

Mayaburi is een geweldige plek, alles ziet er schoon en verzorgd uit. Het zwembad is ruim en er is een apart kinderbad. Het ligt dichtbij het vliegveld, maar daar heb je geen enkel last van qua geluid.

's Avond hoef je echt niet de deur uit voor een hapje te eten. Het eten is erg lekker en qua prijs goedkoper dan de omgeving.

En massage kan je genieten bij Sabai Massage; 200 meter van Mayaburi. Zeer lage prijzen, aircon en de beste massage die ik heb gehad in de 8 jaar dat ik nu naar Thailand ga!

Heel erg leuk gezellig hotel

Anouk
10-9-2009

Wij zijn een aantal nachten in dit hotel geweest het is erg leuk opgezet!

Nadeel is niet direct aan het strand (loopafstand zo'n 7 minuten)

Personeel erg vriendelijk zwembad heerlijk en eten fantastisch!

Echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayaburi Boutique Resort in Bo Phut Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayaburi Boutique Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.