Hotel Lawana Resort

Meer hotelinfo

21 reviews over Hotel Lawana Resort

• 2018
    9Fam S.12-07-2018

Heel leuk authentiek hotel. Alles goed onderhouden en proper. Mooie kamers in de vorm van huisjes in de tuin. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, ook lekker thais eten in het restaurant., goed gelegen. Veel leuker dan een groot resort. Wij hebben enorm genoten van ons 4-daags verblijf hier. Het was een mooie afsluiter van onze rondreis. Tegenvaller: in de namiddag kwamen er buien langs. Maar dat is het regenseizoen hé.

• Oude reviews

8AMS07-09-2016

Leuk hotel

Een leuk middenklasse hotel gelegen aan het strand. Kamer (zijn in feite kleine bungalowtjes) leuk ingericht. Leuke tuinen rondom de kamers (goed onderhouden) Zwembad met zicht op zee. Faciliteiten prima en zeer behulpzaam personeel. Strand is lekker rustig, vooral geschikt voor families en koppels.Wij hebben een prettig verblijf gehad en kunnen het aanraden.

• 8tonnie24-04-2016

Leuk en met hotel

Het hotel bestaat allemaal uit bungalows. Deze zijn een beetje gedateerd maar zeer leuk en schoon. Het hotel ligt niet in de drukte en zelfs zeer rustig. Wie van drukte houd kan beter naar het chaweng strand gaan ipv van bophut. Zwembad is niet super groot maar wel mooi uitzicht. Ontbijt is goed maar simpel, diner weet ik niet. We hebben niet s avonds in het hotel geeten Strand leuk maar bedjes beetje oud. Wel binnen 15 lopen in het uitgaanscentrum fishermans warm. Waar allemaal winkels en restaurants zitten. Goede prijs kwaliteit verhouding

Met vrienden

• 7Dennis28-08-2015

Redelijk hotel

Hotel bestaat uit allemaal huisjes die vanaf de receptie tot aan de zee lopen. Is allemaal wat gedateerd, maar de kamers zijn schoon en lekker ruim. Bedden zijn aan de harde kant en de hoogte van de douches is niet op de gemiddelde Nederlander afgestemd. Ontbijt is prima, zwembad ook. Ligging aan het strand is super. Aanrader: er komt regelmatig een bootje langs die fruit, vis en vlees verkoopt, gewoon op het strand, echt heerlijk! Op het strand kun je voor een paar euro gemasseerd worden. Bezoek in de avond ook vooral Fishermans Village, gezellige restaurants en bars, prijzen liggen hier wel hoger dan gemiddeld.

• 7Jan Verheul08-04-2015

Redelijk goed

Kamers zijn gedateerd, ontbijt is weinig variatie. Avond eten is heel goed onbegrijpelijk dat er zo weinig mensen gebruik van maken kwaliteit prijs is prima. Om te douche moet je een kabouter zijn.

Met vrienden

• 10Alan Hughes25-01-2015

Prachtig gelegen rustig resort op Koh Samui

Buiten de drukte van Chaweng Beach, vind je op Bophut het mooi gelegen Lawana Resort. Echt een rustige plek, met prachtige bungalows in sfeervolle kleuren. Goeie service, en een restaurant en zwembad grenzend aan het strand. Echt een mooie plek!

Alleenreizend

• 7Joan van der waal03-12-2013

prijs/kwaliteit prima in orde

We hadden het voordeel in het laag seizoen (november) te zitten dus hadden we ruime keuze uit de kamers. We hadden een kamer dicht bij het strand dus dat was perfect. De douche is waardeloos, warm/koud maar meestal te koud. Wifi op de kamer is perfect! Bedden zijn erg hard maar dat is normaal in Thaise hotels. Uiteindelijk hebben ze een extra matras erop gelegd en toen ging het prima. Personeel is zeer behulpzaam en de kamers zijn erg leuk ingericht.

• 8saskia06-08-2012

prachtige plek

top kamers, heel netjes, schoon en mooie ligging, jammer genoeg maar 1 nacht verbleven.

• 9v.de koning24-07-2012

Geweldig!

Zeer rustig gelegen aan een mooi strand van Kohl samui. Bungalows wat dicht bij elkaar maar zeer comfortabel. Wat alles gewoon perfect maakt is de service van de personeel, heel vriendelijk en zeer behulpzaam, ook een pluspunt is de eten in het hotel wat echt goed is en betaalbaar.

• 2ikke23-07-2012

slecht!!

foto's enorm gedateerd, tuin is verwilderd, achterstallig onderhoud aan de huisjes, vieze badkamer. het is wel aan een mooi strand wat rustig is.

4 tips over Hotel Lawana Resort

• Joan van der waal, 03-12-2013

Huur een scooter en verken het eiland! Eet vooral buiten op straat want daar krijg je tenminste he beste eten. 2 x in een restaurant gegeten maar 2x ziek geweest.

• v.de koning, 24-07-2012

Om je kamer te upgraden kan het beste bij aankomst doen veel goedkoper dan vanuit NL.

• tonnie, 24-04-2016

Je moet echt een scooter huren en het eiland gaan verkennen. Kost 5 € per dag. Let wel op zijn lichte motor scooters en je bent niet verzekerd.

0 vragen over Hotel Lawana Resort

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht