Hotel Como Resort

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Como Resort

• 9Rob Sleking02-07-2011

Weg van de massastranden en herrie.

Fantastische plek voor ons! Heerlijk strand, na het zonnen lig je relaxed onder de palmbomen in de schaduw. Prima keuken gerund door Deng waar de heerlijkste maaltijden vandaan komen. Marc de eigenaar is Zeer behulpzaam. Wil je de drukte in van Chaweng beach is dat maar een kwartiertje met de bus. Ze verhuren ook scooters voor weinig. Je voelt je er snel thuis. We zijn hier al twee keer geweest, in 2005 en 2010 en komen zeker nog eens terug.

• 9Tom10-05-2011

Zeker voor herhaling vatbaar

Kleinschalig, rustig gelegen resort. We hadden een houten bungalow pal op het strand, met mooi uitzicht op Koh Phangan. Heel lekker Thais eten in het restaurant. Ideaal als je een rustige, relaxe vakantie wilt !

• 10Kees Brouwers22-04-2008

We zijn net terug van een ontspannende vakantie in het Como Resort. Het resort bestaat uit een 10 tal – meestal houten – bungalows, welke voorzien zijn van alle comfort (tot onze stomme verbazing zelfs Nederlandse TV !) De meeste bungalows zijn direkt op het witte strand gelegen. Er zijn een aantal restaurants op wandelafstand, alhoewel we de meeste maaltijden in het resort zelf genoten hebben. Je kan er alle mogelijke tours boeken en de eigenaars waren zelfs zo vriendelijk om onze transfert en hotel in Koh Tao te regelen. Kortom, van ons een dikke 10 voor de mensen van het Como Resort.

• 9Roeland27-03-2008

Klein, rustig resort dat een beetje afgelegen ligt op Big Buddha Beach (10 minuten wandelen van het centrum). Ideaal als je wilt relaxen zonder gestoord te worden door strandverkopers. Prima service en restaurant ! Aangeraden voor mensen die op zoek zijn naar rust in een natuurlijke omgeving, allicht minder geschikt voor mensen die van drukte houden

• 9Lex Hendrikse30-08-2006

Wij hebben in augustus 2006 met onze 2 kinderen van 13 jaar en 17 jaar dit resort bezocht. Als je net uit een 5 sterren hotel komt uit Bangkok of Chang Mai dan zal je in eerste instantie een aantal dingen tegenvallen. De douches bijvoorbeeld zijn niet te vergelijken met de waterdruk in dat soort hotels. Daarentegen heb je de mooiste plek aan het strand waar je heerlijk kunt relaxen, je laten masseren en waar geen hinderlijke verkopers je lastig vallen. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en je voelt je eerder gast dan klant. Hoewel onze kinderen het leuk vinden om een strandplaats als Chaweng te bezoeken vonden ze het des te leuker om lekker in hangmat met boek en MP3-speler lekker uit te rusten van Chang Mai, tracking en Bangkok. Wij hebben er van genoten en bedanken Deng en Mark voor hun gastvrijheid.

Familie

• 7jack02-04-2006

Jack en Els Ada en JAN We waren hier van 8-3-2006 tot 17-3-2006 Mooi eiland en lekker rustig,het eten was lekker en de service is oke. Oke een buitenlander (belg )mag in het buitenland niet werken. Maar MARC heeft ons op een hele andere manier geholpen,waar we hem nog dankbaar voor zijn. We zullen zeker nog een keer terug gaan ,om nou eens echt te genieten van de rust. IK hoop wel dat er dan meer rotzooi op het eiland is opgeruimd. De temp was lekker +/-38 gr

• 5Milan14-03-2006

Wij zijn hier vorig jaar zomer geweest. Op zich een mooi resort met vriendelijk Thais personeel, maar.........de eigenaar is een verschrikkelijk luie Belg. Zijn Thaise vrouw doet erg haar best om er nog iets van te maken. Het eten is zeer goed, maar ze zou haar man wat peper z'n reet moeten stoppen.

• 6Henk01-03-2006

een rommelig resort, slechte badkamers totaal geen leonardiDiCaprio gevoel, ze kunnen beter een wat realistischer beeld op hun website schetsen dan valt het in iedergeval niet tegen Prijs/kwaliteit klopt niets van

• 10Liesbeth09-06-2005

Heel vriendelijk Belgisch - Thai resort. De sfeer is heel relaxed, en we hadden eigenlijk niet het gevoel dat we in een hotel verbleven. Het was heel proper en de service was prima. Een aanrader !

0 tips over Hotel Como Resort

0 vragen over Hotel Como Resort