Hotel Bandara Resort & Spa

Hotel Bandara Resort & Spa

9.5Fenomenaal

Thailand, Koh Samui, Bo Phut Beach

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 3.409p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.5Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

6 reviews over Hotel Bandara Resort & Spa

• 9Elmar Choinowski01-10-2012

Super hotel

Net terug van 2 weken Bandara. Mooi hotel met verzorgde kamers. Verzorgde zwembaden en mooi strand. Kan alleen maar positief schrijven over dit hotel. Binnen enkele minuten bent u in Fischerment village.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Caroline04-10-2010

perfecte huwelijkreis

Wij willen direct terug gaan! Het eten was er voortreffelijk, heel rustig gelegen, schitterende service. Thaise massage in de spa is een aanrader! Het hotel ligt wel op een kwartiertje wandelen van het centrum van Bo Phut, in de hitte en door het mulle zand is dat toch wel vrij zwaar.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Marc en Valérie26-08-2008

Een echte topper

Hebben hier net 10 dagen doorgebracht na 4 dagen Bangkok. Zalig! Wat een rust. Zeer mooie en nette kamers. We vierden onze eerste huwelijksverjaardag en werden bij onze aankomst in de bloemetjes gezet (letterlijk en figuurlijk). We kregen cahmpagne en chocoladetaart en de kamer was versierd, gewoon geweldig. Het personeel is ontzettend vriendelijk en plooit zich dubbel om het iedereen aangenaam te maken. Eten en drank is redelijk duur naar Thaise normen maar rechtover het hotel is een marktje waar je drank kan halen om in je minibar te steken (er wordt hiervan geen probleem gemakt) en op 5 minuutjes lopen kom je in Fisherman's Village waar je volop leuke rstaurants en bars hebt . Een aanrader is het Zwitsers vleesrestaurant naast het hotel, moet je zeker doen. Dit hotel is zeker aan te bevelen voor wie eens rustig wil verpozen. En voor ik het vergeet: geen jacht op vrije ligzetels, al kom je toe op de middag, er zijn er altijd vrij. Ik heb het al anders geweten.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Evelien23-07-2008

Prachtig romantisch resort!!

Eerste indruk geweldig!Heel proper resort.Hotel ideaal voor rustvakantie, is niet veel te doen in de buurt. Ligging aan het strand is super net als de zwembaden! Propere, heel ruime cottage villa met leuk plonsbad. Zéér vriendelijk personeel,doen alles om een aangenaam verblijf te hebben! Heel lekker eten met dank aan de uiterst vriendelijke kok! Hij maakte klaar waar we zin in hadden! Kortom, superverblijf gehad, echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Bandara Resort & Spa info