Bo Phut Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Bo Phut Beach voor je op een rij gezet:

vakanties Bo Phut Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Bo Phut Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Bo Phut Beach

is een deel van het eiland koh samui

h en c
    31-1-2016

het is een lang gerekte straat met een druk en een stil gedeelte de eettentjes zijn er goed 1 daarvan is padsi is goedkoop en lekker. fruitstal waar je schoongemaakt fruit (in de ochtend halen staat niet gekoeld) kunt halen en shakes kunt drinken. lokale markt is erg leuk om heen te gaan. denk er om ze rijden er links. scooter is te doen. neem een slot mee want het kan gebeuren dat waar je de scooter .hebt gehuurd ze hem 's avonds bij je hotel weghalen zodat het lijkt of hij gestolen is.

Gereisd Met partner in januari 2016

Mooie plek jammer van de TAXI MAFIA op koh samui.

W. Truth
    28-7-2014

Mooi eiland met super mooie stranden en zoals overal in thailand hele vriendelijk mensen. Bohputh en met name zazen hotel is een absulute aanrader, kleinschalig mooie bungalowtjes direct aan het strand. Niet de goedkoopste wel een van de beste.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi, toeristisch

saskia
    6-8-2012

mooi, heel zout water waardoor je bijna blijft drijven, strand liep snel diep, waardoor minder geschikt voor kleine ukkies. fijn laten masseren op het strand, eten wat duurder dan in Kotao maar prima te doen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

niet echt onderhouden strand

saskia.pl
    29-1-2012

Er lopen een paar wegen door het eiland en daar raast het verkeer over heen. De excursie is leuk om te zien wat er op het eiland te zien is en het meest verbaasde mij de mummie monnik. Je kon via het strand naar een andere locatie lopen en daar was een markt op vrijdag avond, wel gezellig. Voor de rest niet veel te doen dus een goed eiland voor zonaanbidders. Al moet die er wel zijn want wij hebben redelijk veel regen gehad en dan zit je niet fijn in de gardenkamer.

Gereisd Met partner in Wed Jan 11 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig dorpje

jack en ria
    22-5-2009

Het is eigenlijk een lange straat aan zee.Er zijn wat winkels,restaurantjes en barretjes.Het is er best wel rustig en gemoedelijk. Als je wil shoppen en meer uitgaansleven ben je in 10 minuten in Chaweng.

Gereisd Met vrienden in Fri May 22 2009 10:40:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bo Phut Beach scoort een 8,6 uit 10, op basis van 18 reviews