Hotel Paradise Beach Resort

Hotel Paradise Beach Resort
7,4

14 tips over Hotel Paradise Beach Resort

Judith de jong, 11-9-2013
Prison eiland is aardig maar vrij klein je kunt beter alles zelf regelen en geen kant en klare excursie boeken is goed om te doen zeker als je met vier personen bent dan kun je taxi en boot kosten delen door 4
Anna, 20-8-2013
bestel bij de bar een cocktail heerlijk
Frans de Lange, 20-8-2013
boek voor woensdag avond het lobster dinner, voor een extra van 12 € krijg je een 5 gangen menu gereserveerd. Heel erg lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Beach Resort voor je op een rij gezet:

Gerard Jansen, 18-8-2013
Boek een Safari direct in het hotel, super mooi! Dit was onze mooiste ervaring!
Bert van der Jansen, 30-6-2013
boek de excursies direct in het hotel, dit is goedkoper, maar vooral beter dan via de touroperator.
suzanne kievit, 14-4-2013

Savonds is er na het entertainment niet veel meer te doen maar vonden wij niet erg omdat we lekker vroeg op wilden staan.Boek zeker een van de vele excursies. We hebben GEWELDIG gesnorkeld, alle excursies zijn leuk en bijna iedereen had dolfijnen gezien.

Wil je iets combineren,ook dat is mogelijk daar. Gewoon in het resort regelen. Ook de kreeftenavond vonden wij top!

Als je van zon,zee en strand houd, lekker eten en vriendelijke mensen maar iets anders wil dan Turkije:Het is de reis waard!!

Bert van der Velde, 3-4-2013
Boek excursies direct in het hotel. Alle anderen buiten het hotel, of via de touroperato vele malen duurder! Simba is een echte topper
Leoasteli, 27-2-2013

Neem geen nieuwe/dure kleren mee als je van plan bent in het zwembad te zwemmen ivm geel uitslaan.

Als je een schooltje wil bezoeken, ga dan naar de Nursery School aan de overkant en niet naar de basisschool verderop. Neem pennen of schriften mee voor de kids en een aardigheidje voor de juf.

Trips niet in het hotel regelen, je krijgt daar heel weinig voor heel veel. Boek elders. Spicetour en de schildpadden zijn erg leuk. Snorkelen niet als je al bekend bent met snorkelen/duiken in Egypte.

Linda van de Laar, 27-2-2013
neem genoeg dollars mee, want pinnen kan alleen in Stone Town en lang neit altijd ivm stroomstoringen.
Leonie, 15-1-2013

Je kan via de hostess van je touroperator excursies boeken, maar dat kan ook bij Simba, de excursieman van het hotel. Ben je met zijn vieren (of meer) dan kan je op de dag dat je zelf wil, de excursie regelen. Simba is goed en een stuk goedkoper dan de touroperator!

Mocht het in je koffer passen, neem je eigen snorkelset mee. Er waren veel snorkelsets lek bij de excursies.

Zorg er ook voor dat je bij aankomst losse dollars hebt om fooi te kunnen geven.