Hotel Paradise Beach Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag33°25°
Hotel Paradise Beach Resort
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Beach Resort voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Paradise Beach Resort in het Nederlands

Rikie Dijkman,
21-2-2019

Een prachtig resort een fijne vakantie gehad goed uitgerust bediening en housekeeping een dikke compliment echt toppers ook voor de koks 1 minpunt alles is all inclusieve maar voor het water moet je betalen heb dit nog nooit meegemaakt in welke resorts ook maar verders een Vette aanbeveling echt grandioos

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Super mooie vakantie en onvergetelijk momenten.

Arie en Jacqueline,
11-2-2019

Geweldige vakantie gehad. Het personeel is bijzonder vriendelijk. De ligging van het resort heerlijk rustig. Het eten is prima veel variatie en word goed aangevuld. Vertoeven bij het zwembad of tussen 2 palmbomen in een hangmat is zalig, altijd lekker windje! We hadden ook 4 dagen Selous safari erbij geboekt. Dat is helemaal onvergetelijk mooi bijzonder supergaaf. Veel dieren gespot onze chauffeur heeft ook veel verteld over het park en zijn bewoners. Het was helemaal top. Ook het camp waar we overnachten (zelfde eigenaar) was goed, van het ontvangst tot vertrek helemaal Top. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig

Marcel,
3-2-2019

Dat het Afrika is en niet wat je gewend bent in Europa

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Barbara Bakker,
17-1-2019

Geweldige vakantie hier gehad. Alles was top..eten was heerlijk, personeel zeer vriendelijk en twee mooie zwembaden. Tip: Huur een fiets bij het hotel en fiets door de omliggende dorpjes...Wat een beleving!! (En vergeet dan niet wat pennen etc mee te nemen, je maakt er de kinderen super blij mee)

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer eten zeer slecht niet te eten!

Eichholtz,
13-12-2018

Ga er niet heen! Voor de prijs die je betaald krijg je geen waar voor het geld ,resort ziet er fantastisch uit ,

Maar dat is ook het enige plusje voor deze accomodatie .

Bij binnenkomst moet je eerst in je Nederlandse kledij een goede 100 meter naar een bar alwaar je de sleutel van je verblijf krijgt dan weer terug naar de ingang want daar staan de koffers ,

Dan vervolgens weer met de koffers terug langs de bar en dan eindelijk naar je kamer 32 graden 3 maal lopen ? In de warme kleren goed over nagedacht !

Op de kamer staan 2 flessen water voor een verblijf al blijf je 4 weken 2 flessen water ! De rest moet je KOPEN ! All inclusief ? Snappen er niets van !

En als je gaat eten let wel een goede sterke maag is wel en vereiste hier !

16 (warmhoudbakken) die niet warm zijn ongelofelijk en dat bij 30 graden buiten eten max 35 graden ,

Van de 16 bakken zit er in 4 patat de koelbak is te warm staat vaak boven de 15 graden !

Gereisd met partner in december 2018

Genoten

Simone,
29-11-2018

Super verblijf! De mensen zijn er oprecht super aardig en enthousiast. Er was genoeg entertainment, we hebben ons goed vermaakt. Ook kun je makkelijk met een pendelbusje naar een ander strandje. Het eten viel ons een beetje tegen, omdat we er weinig lustte. Verder echt een prima verblijf gehad en erg genoten! Wij hebben heimwee!!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Geweldige vakantie!

Gea Boonstra,
20-11-2018

Wat een ge-wel-dige vakantie! Mooie omgeving en veel herinneringen op gedaan. We denken nog vaak terug aan deze leuke tijd. Hotel kamers keurig, vriendelijk personeel, goed eten en savonds leuke shows en muziek!

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastische!!

Sanne,
16-11-2018

Heerlijk land!! Boek vooral wat excursies op het strandje, super mooie en betaalbare excursies!

Het hotel was prima, goed eten en nette kamer. De badkamer liet wat te wensen over vaak kleine straal en koud water, maar je bent dan ook in Afrika!

Het strand is niet mooi, je kunt met de gratis shuttlebus naar het 2de strandje dat vonden we ook tegenvallen.

Als je voor een dag een taxi huurt en naar Paje Beach gaat zie je de echte bounty stranden! Heerlijk!!

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk Afrikaans genieten...Hakuna matata

Yolanda de Ridder,
4-11-2018

Wat een heerlijke vakantie!!

Het resort was zoals op de foto's gewoon een plaatje. Kamers netjes, elke dag weer keurig schoongemaakt, heerlijk bed.

Enige nadeel voor ons was de airco, veel lawaai en onprettige geur, maar goed... mocht de pret niet drukken.

Eten was ook erg lekker, echt genoten van alle verschillende smaken, genoeg keuze.

Personeel enthousiast om te helpen, erg blij als je probeert wat Swahili woordjes te spreken, zijn ze super trots!

Gezellig animatie team, vooral jonge David heeft onze harten gestolen.

Al met al... Te veel om op te noemen.

Hopen in de toekomst ook eens met onze kinderen te kunnen komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Pay more, get less

Vincent,
26-7-2018

Na de safari en the reef beach resort zijn we 3 nachten hier geweest, dit viel ons tegen, het resort is groter en de animatieboys hebben geen zin. Het restaurant (buffet) is erg massaal en vaak lege bakken en vieze tafels. Het strand hier is wel beter dan in the Reef, maar als je op safari gaat, ga dan terug naar de the reef beach resort (goedkoper ook nog eens), dat vonden wij top. wij geven de the reef 4 sterren en Paradise maar 2 sterren en terwijl je per nacht meer betaalt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Beach Resort in Uroa Village, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.