Géén boekingskosten

Hotel Paradise Beach Resort

Tanzania en ZanzibarZanzibarUroa Village

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Paradise Beach Resort voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 84 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

85 Reviews over Paradise Beach Resort

• 8Rina23-03-2022

Paradise beach resort de naam zegt het al. Het paradijs in Zanzibar. Wij hebben enorm genoten. Vriendelijk personeel. De kamers in Afrikaanse stijl zo mooi. En het park wordt goed onderhouden.

• 10Bart van Essen19-05-2020

De naam zegt het al, letterlijk een groot paradijs

Paradise Beach resort is een prachtig luxe resort waar je helemaal tot rust kunt komen. Het hotel is prachtig groen en erg netjes onderhouden. De hotelkamers zijn dik in orde voor Afrikaanse begrippen en het eten is ruim voldoende qua smaak en keus. De staff is een super enthousiast en op elkaar ingespeeld team wat keihard werkt om jouw vakantie helemaal naar wens te maken. Kan niet wachten om in juli weer terug te te gaan naar dit paradijs! Deze reis hadden wij gecombineerd met Reef and Beach en Zanzibar Bay wat ook echte aanraders zijn!

• 10Top resort met heerlijk eten & prachtige zwembaden12-05-2020

Geweldig resort, een echt vakantie gevoel, relaxed

Top resort voor alle leeftijden. Goed eten en veel verschillende cocktails, prachtige zwembaden, schone kamers, gezellige mensen en personeel is super vriendelijk. Leuk entertainment team, met iedere dag verschillende programmas. Wij zijn met een groep bevriende stellen hier heen gegaan, en we hebben genoten.

Een absolute aanrader!

Guest Relations Manager, director, 18-05-2020

Dank u voor het kiezen van Paradise Beach Resort voor uw vakantie en de genomen tijd om de review te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u en uw vrienden hebben genoten van ons hotel en de service. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Zanzibar of bij een van onze safari camps op het vaste land.

• 2Shirlene01-03-2020

Vreselijk

Het is zeker geen 4 sterren hotel, qua kamers, service, eten en entertainment geef ik dit hotel niet meer dan 3 sterren. Nooit meer. Er is ook beperkt eten beschikbaar wat niet tijdig wordt bijgevuld en echt niemand kon advies geven over lekker eten buiten het hotel. Echt honger geleden. Alleen 2 soorten Pringels verkrijgbaar in de cadeaushop. Het zwemwater voelt niet schoon en het strand is er niet. Ligt vol zeewier en ligt grootste deel van de dag droog. Overal stinkt het. De resortarts berekent schrikbarend veel meer $ 250,-, dan de arts uit het dorp $ 100,- (ik kreeg daar een dubbele longontsteking) en er hangen wormen in de klamboe bij het bed. De stoelen zijn zwaar en niet comfortabel; de badkamer keek uit op straat (en vice versa🙈). De kranen zaten vol kalk en er is geen telefoon in de kamer, geen tv en amper wifi in het hele resort. De AC lekte op het bed van mijn dochter en er vlogen regelmatig pluimen stof uit op haar hoofd.

Guest Relations Manager, director, 02-03-2020

Beste Shirlene,

Allereerst hartelijk dank dat u gekozen heeft voor Paradise Beach Resort en de genomen tijd om de review te schrijven.

We nemen de feedback van onze gasten ten harte en we bieden onze excuses aan als de vakantie niet aan uw verwachtingen heeft gedaan.

Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat u een dubbele longontsteking heeft gekregen. Wij hebben een arts hier op het resort, maar die is niet bij ons in dienst. Op deze manier willen wij een extra service verlenen. De prijs van de consults zullen wij bespreken met de arts.

Verder vinden we het jammer te lezen dat u problemen heeft ervaren met de kamer. We hadden dit graag gehoord tijdens uw verblijf zodat wij uw situatie hadden kunnen verbeteren.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en de feedback.

• 8Ankie van den Berg01-02-2020

Wederom waanzinnig mooie vakantie gehad!

Voor de 4de keer naar Paradise Beach resort geweest en dit keer met mijn man. (Andere keren met mijn vriendin) Het is telkens weer top. Mooi resort, vriendelijk mensen, goed eten en onwijs mooie excursies. Bij de touroperator zijn de excursies dubbel zo duur dan wanneer je ze bij beachboy Eddie boekt. Doen we al 4 jaar en is elke keer weer top! De duurste is 40 dollar. Wanneer je meer mensen kunt regelen voor een trip, maakt hij een leuke prijs voor je. Eddie staat altijd op het strand bij de opgang naar de Jetty bar. Ik wens jullie een top vakantie!

Beste Ankie,

Wat fijn om te lezen dat u weer een top vakantie heeft gehad! Ook de verschillende excursies maken Zanzibar tot een geweldige vakantiebestemming.

Hopelijk mogen wij u volgend jaar nogmaals verwelkomen op Zanzibar of bij een van onze safari kampen in Tanzania.

Met warme groet

• 9Eduard en Suzanne25-01-2020

Geweldig!!

We zijn net gisteravond terug van een heerlijke, goed verzorgde vakantie op dit resort! Er ontbreekt je aan niks, schone kamer, heerlijk eten en gezellige entertainment. Prachtig eiland, met volop keuze aan dagtrips! We komen zeker een keer terug. Groet Eduard en Suzanne de Boer

Beste Eduard en Suzanne,

De overgang van het weer in Nederland zal wel even wennen geweest zijn. Goed om te lezen dat u een geweldige vakantie heeft gehad en wij hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen op Zanzibar!

• 9Pris02-01-2020

voor herhaling vatbaar

Wij zijn in december '19 voor een weekje geweest. Wij hebben er een heerlijke en ontspannen vakantie gehad hier! Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen, we konden wat eten en drinken. Bagage werd naar de kamer gebracht door de Masaï. Onze kamer was groot en schoon. Het resort en het strand waren ook super schoon. Mensen werken hard, zijn vriendelijk, en doen er alles aan om je een goede vakantie te bezorgen. Het eten is verder prima. Wij zijn moeilijke eters, maar we vonden altijd wel iets wat we konden eten. Bij het resort kan je niet in de zee zwemmen, maar je kan met het gratis busje naar het strandje waar je wel kan zwemmen. Let wel, daar geld je all in niet, maar krijg je 25% korting op de drankjes. Het is geen massa toerisme hier, en ook niet rennen voor een bedje, echt heerlijk ;). Wij zouden zeker terug gaan!

Beste Pris,

Het klopt inderdaad dat de staf iedere dag hard werkt om onze gasten een goede vakantie te bezorgen. Goed om te lezen dat de vakantie voor u voor herhaling vatbaar is.

Hopelijk tot volgend jaar!

• 10Wilma ouwehand23-12-2019

Top vakantie gehad👍🌴

Fantastisch verblijf. Alles was prima. Het resort, strand, zwembad, personeel en kamer. Mooi uitzicht vanaf balkon. Kamer was groot en schoon.. Wij hadden gelezen dat het handig is om euro’s mee te nemen, maar dat was niet zo. Alles wordt met dollars betaald, dus deze pinnen op Schiphol is aan te raden. Pinnen met creditkaart kan wel, maar dan betaal je 5% extra. En euro’s wisselen is 1 dollar voor €1. Pinnen in stone toen kan wel, maar is uurtje rijden. Excursies hebben wij op het strand voor resort geboekt bij cocacola. Super mooie excursies en dat voor €35 per dag inclusief lunch. Deze kan je wel met euro’s betalen.

Beste Wilma,

Super dat u een top vakantie heeft gehad!

Het klopt inderdaad dat het meeste hier met Dollar of Tanzaniaanse shilling betaald wordt. Er zijn een aantal ATM's op het eiland, maar het is altijd handig om contact geld mee te nemen.

Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen op Zanzibar of in een van onze safari kampen in Tanzania.

• 8Mirjam04-12-2019

Super heerlijke vakantie hier gehad. Heerlijk genieten en relaxen. Dagje paje beach gedaan...geweldig mooi strand en natuurlijk de dorpjes bezocht met de fiets. Niet 1 x onveilig gevoeld de mensen zijn zo vriendelijk en nog 6 dagen safari gedaan in Tanzania en daar kregen we zelfs bezoek van een olifant op ons safari camp. Een vakantie om nooit meer te vergeten.

Beste Mirjam,

Wat een geweldige ervaring hebben jullie gehad op safari. Ik kan mij voorstellen dat het een vakantie is geweest om nooit te vergeten.

Blij te lezen dat jullie genoten hebben van een super heerlijke vakantie.

• 9Henry Hartgring25-08-2019

Fantastisch!!!! :-) :-)

Wij hebben twee weken in Paradise Beach resort verbleven. We zaten in huisje 6 direct aan het zwembad. Alles is prima verzorgd. Het eten was prima. Voor de kinderen zouden ze meer variatie kunnen aanbrengen (bijv. pizza, kipnuggets en komkommers & tomaat bij elke maaltijd). De mensen van Paradise waren zeer altijd behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben voor tripjes gebruik gemaakt van de beachboy CocaCola. Een betrouwbare jongen op het strand en goedkoper dan de andere opties. De taxi's zijn prima en staan voor de deur. Het bezoek aan het schooltje en het dorpje direct naast het hotel was leuk en geeft een goede indruk hoe de mensen leven. Neem snoepjes en pennen en stiften mee. Ze zijn daar heel erg blij mee. Via het hotel hebben we ook voor 4 dagen een safari geboekt in Selous Game reserve. Een fantastische ervaring. Ook hier waren de mensen op het resort (is van dezelfde eigenaar) supervriendelijk en behulpzaam. Super vakantie gehad!

Bert, director, 10-11-2019

Hallo Henry,

Leuk dat jullie hier geweest zijn en ook nog op safari zelfs! Lekker genieten en veel zien. Jullie zijn in ons Africa Safari Selous camp geweest en met ons safari vliegtuig zijn jullie daar in minder dan een uur heen gevlogen. Selous is het grootste reservaat in Africa en dat zo dicht bij Zanzibar.

Vanaf 4 December 2019 hebben we een heuse kids club in het hotel, dus nu ook voor hun genieten terwijl pa & ma een lekker drankje nemen.

Hotel Paradise Beach Resort info

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)