Hotel Paradise Beach Resortsterstersterster

7.9Goed

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Uroa Village

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

81 reviews over Hotel Paradise Beach Resort

• 8Ankie van den Berg01-02-2020

Wederom waanzinnig mooie vakantie gehad!

Voor de 4de keer naar Paradise Beach resort geweest en dit keer met mijn man. (Andere keren met mijn vriendin) Het is telkens weer top. Mooi resort, vriendelijk mensen, goed eten en onwijs mooie excursies. Bij de touroperator zijn de excursies dubbel zo duur dan wanneer je ze bij beachboy Eddie boekt. Doen we al 4 jaar en is elke keer weer top! De duurste is 40 dollar. Wanneer je meer mensen kunt regelen voor een trip, maakt hij een leuke prijs voor je. Eddie staat altijd op het strand bij de opgang naar de Jetty bar. Ik wens jullie een top vakantie!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Eduard en Suzanne25-01-2020

Geweldig!!

We zijn net gisteravond terug van een heerlijke, goed verzorgde vakantie op dit resort! Er ontbreekt je aan niks, schone kamer, heerlijk eten en gezellige entertainment. Prachtig eiland, met volop keuze aan dagtrips! We komen zeker een keer terug. Groet Eduard en Suzanne de Boer

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Pris02-01-2020

voor herhaling vatbaar

Wij zijn in december '19 voor een weekje geweest. Wij hebben er een heerlijke en ontspannen vakantie gehad hier! Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen, we konden wat eten en drinken. Bagage werd naar de kamer gebracht door de Masaï. Onze kamer was groot en schoon. Het resort en het strand waren ook super schoon. Mensen werken hard, zijn vriendelijk, en doen er alles aan om je een goede vakantie te bezorgen. Het eten is verder prima. Wij zijn moeilijke eters, maar we vonden altijd wel iets wat we konden eten. Bij het resort kan je niet in de zee zwemmen, maar je kan met het gratis busje naar het strandje waar je wel kan zwemmen. Let wel, daar geld je all in niet, maar krijg je 25% korting op de drankjes. Het is geen massa toerisme hier, en ook niet rennen voor een bedje, echt heerlijk ;). Wij zouden zeker terug gaan!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Wilma ouwehand23-12-2019

Top vakantie gehad👍🌴

Fantastisch verblijf. Alles was prima. Het resort, strand, zwembad, personeel en kamer. Mooi uitzicht vanaf balkon. Kamer was groot en schoon.. Wij hadden gelezen dat het handig is om euro’s mee te nemen, maar dat was niet zo. Alles wordt met dollars betaald, dus deze pinnen op Schiphol is aan te raden. Pinnen met creditkaart kan wel, maar dan betaal je 5% extra. En euro’s wisselen is 1 dollar voor €1. Pinnen in stone toen kan wel, maar is uurtje rijden. Excursies hebben wij op het strand voor resort geboekt bij cocacola. Super mooie excursies en dat voor €35 per dag inclusief lunch. Deze kan je wel met euro’s betalen.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Mirjam04-12-2019

Super heerlijke vakantie hier gehad. Heerlijk genieten en relaxen. Dagje paje beach gedaan...geweldig mooi strand en natuurlijk de dorpjes bezocht met de fiets. Niet 1 x onveilig gevoeld de mensen zijn zo vriendelijk en nog 6 dagen safari gedaan in Tanzania en daar kregen we zelfs bezoek van een olifant op ons safari camp. Een vakantie om nooit meer te vergeten.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Henry Hartgring25-08-2019

Fantastisch!!!! :-) :-)

Wij hebben twee weken in Paradise Beach resort verbleven. We zaten in huisje 6 direct aan het zwembad. Alles is prima verzorgd. Het eten was prima. Voor de kinderen zouden ze meer variatie kunnen aanbrengen (bijv. pizza, kipnuggets en komkommers & tomaat bij elke maaltijd). De mensen van Paradise waren zeer altijd behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben voor tripjes gebruik gemaakt van de beachboy CocaCola. Een betrouwbare jongen op het strand en goedkoper dan de andere opties. De taxi's zijn prima en staan voor de deur. Het bezoek aan het schooltje en het dorpje direct naast het hotel was leuk en geeft een goede indruk hoe de mensen leven. Neem snoepjes en pennen en stiften mee. Ze zijn daar heel erg blij mee. Via het hotel hebben we ook voor 4 dagen een safari geboekt in Selous Game reserve. Een fantastische ervaring. Ook hier waren de mensen op het resort (is van dezelfde eigenaar) supervriendelijk en behulpzaam. Super vakantie gehad!

Hallo Henry,

Leuk dat jullie hier geweest zijn en ook nog op safari zelfs! Lekker genieten en veel zien. Jullie zijn in ons Africa Safari Selous camp geweest en met ons safari vliegtuig zijn jullie daar in minder dan een uur heen gevlogen. Selous is het grootste reservaat in Africa en dat zo dicht bij Zanzibar.

Vanaf 4 December 2019 hebben we een heuse kids club in het hotel, dus nu ook voor hun genieten terwijl pa & ma een lekker drankje nemen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Richard19-07-2019

Niet weer.

Valt wel wat tegen. Dit komt door het matige eten en de zee bij strand omdat je daar niet in kan vanwege de viezigheid. Personeel vond ik, de goeden daar gelaten, zeer beperkt. Er wordt je afgeraden om op pad te gaan met auto of scooter waardoor je compleet afhankelijk bent van anderen en de kosten daarvan vonden wij vrij hoog. Ook nog even over stagiair die zei liever niks dan dat ie je hielp, geen uitstraling en geen vrolijke uitstraling.

Best Richard,

Jammer dat niet genoten hebt, de stranden worden elke dag schoon gemaakt als er een keer wat zeewier op ligt. Echter tussen februari en december zijn de stranden eigenlijk altijd zeer schoon. En woon al jaren hier en de veiligheid is geen enkel probleem dus zie die opmerking niet als juist. Misschien omdat we hier aan de andere kant van de weg rijden? En die stagiere was er maar 3 weken..gelukkig waren er ook nog 180 andere vaste werknemers in het hotel. Dus het zal wel losgelopen zijn neem ik aan,

Zanzibar is een geweldige vakantie bestemming, cultuur, strand, zon en lekker warm zwembad, hier is het allemaal in een heerlijke Afrikaanse sfeer.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Vera Boers28-04-2019

Grandioos.

Het was een pracht resort , kleinschalig, maar je kon alle kanten op en overal zitjes, hangmatten en leuke bars. We hebben alle dagen genoten en willen graag nog eens terug💖👍👍👍

Hallo Vera,

Mooi om te lezen dat ook jullie genoten hebben in ons resort. Kom nog eens terug, we hebben nu het restaurant uitgebreid.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Barbara16-04-2019

Geweldig

Zeer leuk hotel. Klein resort maar zeer verzorgt. Je hebt het gevoel dat je in een dorpje leeft omdat alles zeer authentiek is. Prachtig strand ! Personeel is geweldig. In het oude gedeelte zijn de kamers wat verourderd maar wel zeer verzorgt. Het nieuwe gedeelte is geweldig met een zeer mooi zwembad. De strandbar op de loopbrug is een echte aanrader om s'avonds te relaxen en te drinken Het eten was geweldig ! Klein buffet maar verzorgt en zeer lekker

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Eveline31-03-2019

Echt paradijselijk!

Prachtige plek om te zijn! Mooi strand met wit zand en blauw water, ook het eten op het resort is goed. Kom graag weer een keer terug!!!

Gereisd met partner in maart 2019

14 tips over Hotel Paradise Beach Resort

• Anna, 20-08-2013

bestel bij de bar een cocktail heerlijk

• Judith de jong, 11-09-2013

Prison eiland is aardig maar vrij klein je kunt beter alles zelf regelen en geen kant en klare excursie boeken is goed om te doen zeker als je met vier personen bent dan kun je taxi en boot kosten delen door 4

• suzanne kievit, 14-04-2013

Savonds is er na het entertainment niet veel meer te doen maar vonden wij niet erg omdat we lekker vroeg op wilden staan.Boek zeker een van de vele excursies. We hebben GEWELDIG gesnorkeld, alle excursies zijn leuk en bijna iedereen had dolfijnen gezien. Wil je iets combineren,ook dat is mogelijk daar. Gewoon in het resort regelen. Ook de kreeftenavond vonden wij top! Als je van zon,zee en strand houd, lekker eten en vriendelijke mensen maar iets anders wil dan Turkije:Het is de reis waard!!

23 vragen over Hotel Paradise Beach Resort

• mary van gellecom, 10-11-2017

malaria

Wij gaan in januari naar Paradise beach resort IK heb meer een vraag over de malaria tabletten . Is het werkelijk nodig om ze te slikken? We hebben wel alle spuiten gehad en ook de tabletten in huis maar wil ze liever niet slikken Wat kunnen we het beste doen. En word je ziek van de tabletten als je ze wel zou slikken we zijn altijd naar Cuba en de Dominicaanse Republiek gegaan maar daar heb je ze niet nodig

wie geeft ons advies bij voorbaat dank

• Lieneke, 23-01-2016

Mindervalidevriendelijk??

Beste Nederlanders die ons voor zijn gegaan. Wij willen dit jaar gaan en nu heb ik een brandende vraag : Weet iemand zich te herinneren of het resort toegankelijk is voor een 'mini-vouwscootje" of zitten overal drempels en opstapjes / trappetjes ?? Zou dolgraag gaan maar het moet wel te doen zijn voor deze MS'er :) Thanks xx Lieneke

• Mittens, 18-11-2015

Duiken

We zijn van plan onze vakantie door te brengen in september 2016 in het hotel paradise beach resort.Heeft er iemand ervaring met het duiken is er veel leven? Wat is de naam van het duikcentrum.Zouden nadien enkele excursies maken eventueel met de Nederlander Bert. Wat is de kostprijs en zijn de excursies zoals safari de moeite waard ( 2 daagse safari )? Wat betreft andere bezienswaardigheden altijd welkom.

Hotel Paradise Beach Resort info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin