Hotel Tembo House

7.1Goed

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Stone Town

Op vakantie geweest naar Tembo House?

7.1Goed

• Aan zee
  • All inclusive

12 reviews over Hotel Tembo House

• 7robdewinnaar07-11-2012

Goede uitvalsbasis Stonetown

Wij hebben hier 2 nachten verbleven om Stonetown te ontdekken. Was een prima hotel en netjes verzorgd. Ze verkochten er geen alcohol omdat ze hiervoor geen vergunning hebben. Echter is er naast het hotel een gezellige strandbar waar je een pilsje kunt drinken.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8kristel28-09-2011

mooie kamers, mooi zwembad....eten minder

Tembo house is een mooie hotel. de kamers zijn netjes en de mensen van de receptie, alle vier, erg aardig! kluisjes zijn gratis bij de receptie. internet is ook gratis en wifi ook. Het ontbijt is oke, gemiddeld. Het avondeten is niets. Het middag eten stelt ook niets voor. Gewoon lekker naar buiten lopen. Daar zitten archipelago en the silk route op 1 minuut lopen. Echte aanraders! De kamers wordt elke dag geprayed tegen muggen, erg netjes! er wordt geen alchohol geschonken,maar de zaak ernaast wel dus geen probleem.

Gereisd met partner in september 2011

• 1Robbert en Trude15-11-2010

Lui en onvriendelijk personeel

Ik kan me niet herinneren dat wij ons ooit zo heb geërgerd tijdens een vakantie als deze vakantie aan het personeel in het Tembo Hotel. Op een enkeling na waren ze allen enorm lui, niet aardig en het woord 'service' komt niet in het woordenboek van dit hotel voor. Ja, wel als de baas even niet kijkt. Dan proberen ze al fluisterend voor hun vriendjes excursies te regelen naar het eiland. We vinden het een enorme prestatie dat ze ons (gelukkig korte) verblijf ik het hotel op zo'n negatieve wijze weten te beïnvloeden. Overigens zijn de kamers prima en het ontbijt ook. De lunch daarentegen valt tegen. Ook is het hier best wel rumoerig, omdat er veel plaatselijke mensen actief zijn in het haventje voor het hotel. Gelukkig staan er wel veel bewakers voor het hotel wat een redelijk veilig gevoel geeft. Als je kiest voor een verblijf in Zanzibar sla dan Stone Town over. Zanzibar heeft vele mooie idyllische plaatsjes waar je veel veel veel beter kunt vertoeven!

Gereisd met partner in november 2010

• 7Tatjana13-07-2010

Hotel ging wel. Excursies super !

We hebben hier 3 dagen overnacht. Het hotel is aan de buitenkant mooi. De kamers waren minder -Muggen zaten in de klamboe. -bedden waren te hoog. -eten was niet zo goed. De ligging was wel goed, lekker dichtbij de winkeltjes.

Een aanrader!! Ga naar Prison Island!! je hebt daar land shildpadden!! Het zijn schatjes, je kan ze voeren en aaien !! echt super!

Kwa geld: neem je visa credit card mee!! of contant geld! je kan daar niet pinnen met de nederlandse bankpasjes (de pin automaten pakken de chips niet die wij op ons pasje hebben) 1 bank pakte de pasjes wel! Dit was Barclay's zit in een zij straatje.

Verder hebben wij een top tijd gehad op Zanzibar!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Karin en Edwin17-04-2009

Prachtig hotel

Centraal gelegen hotel met leuke restaurantjes in de buurt. Ontbijt was prima. Wij hadden een luxe kamer met zeezicht. Dit is zeker aan te bevelen. Andere kamers zijn erg klein! Wel veel last gehad van opdringerige taxichauffeurs en gidsen. Hotel is ook gunstig gelegen t.o.v. haven voor de boot naar Dar es Salaam. Kaarten á $ 40 zijn verkrijgbaar in de haven. Vertrek vanaf de new passenger terminal. Kaarten zijn op de dag zelf of een dag eerder te koop.

Gereisd met partner in april 2009

• 10[email protected]15-08-2008

GEWOON WEG FANTASTISCH

alles was er perfect voor een ideale vakantie moet je daar zijn

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9carola mokveld24-06-2007

prachtig leuk hotel, met luxe zwembad. Wij hadden een schitterende 3 persoonskamer in koloniale stijl met uitzicht op zee. hotel ligt aan strand, zeer sfeervol. prima prijs/kwaliteit. Ligt met voorkant in centrum stonetown. Hebben er een fantastische tijd gehad. Ontbijt ook prima, voor warm eten gingen we altijd buiten de deur.

Gereisd met vrienden in april 2005

• 8Robin Wissink21-05-2007

Leuk en net hotel. Alleen idd geen alcohol. Spice tour echt een aanrader.

Gereisd in mei 2007

• 6Salsa30-05-2004

mooi hotel, koloniaal sfeertje, personeel is nogal koel en weinig hartelijk, correcte service

Gereisd in mei 2004

• 7Chantal Vogels11-01-2004

Midden in het centrum gelegen aan het strand, zeer eenvoudig ontbijt en kleine kamers, maar goed een 2 nachten.

Gereisd in januari 2004

Hotel Tembo House info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Indiaas, Italiaans, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Open haard, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen