Hotel Seasons Lodge Zanzibar

Hotel Seasons Lodge Zanzibar

Kleine hotelsWeer vandaag31°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Seasons Lodge Zanzibar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seasons Lodge Zanzibar in het Nederlands

Heerlijk relaxed

J.van Tilburg
6-1-2017

Een mooi rustig hotel met prima bediening en fantastisch eten. Wij waren hier in een rustige tijd zodat er maar heel weinig mensen waren. Heerlijk rustig dus. Nadeel was wel dat er in de avonduren niets te doen was. Ook hadden wj veel problemen met de wateraanvoer in de kamer waardoor douchen en toilet gebruik soms niet mogelijk was. Buiten het hotel is er in Pongwe helemaal niets te doen. Voor een paar dagen relaxen is het hier een prima plek.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seasons Lodge Zanzibar in Stone Town, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seasons Lodge Zanzibar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.