Hotel Neptune Pwani Beach

7.1Goed

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Pwani Beach

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.723p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.1Goed

• Animatie
  • Sauna

66 reviews over Hotel Neptune Pwani Beach

• 9Tamara05-12-2009

Voor herhaling vatbaar

Hotel Pwani Beach Resort is een mooi resort, heel gezellig ingericht. Mooie tuin met huisjes op berg vanwaar je de zee ziet. Zeer vriendelijk personeel, goede bediening niets is te veel. Eten in restaurant is goed maar veel minder keuze dan in andere all in resorts in ander landen. Ik denk dat het te maken heeft met dat Zanzibar nog het echte afrika is. Alles moet ingevoerd worden. Zou gerust nog kunnen terugkomen naar dit resort.

Gereisd met partner in november 2009

• 8Ivan13-09-2009

De moeite waard!

In aug een 10-tal dagen verbleven in Pwani Beach. Eerst 2 nachten in Serena Inn (Stone Town - aanrader qua verblijf en service, alsmede prima uitvalsbasis om Stone Town op je eigen tempo - ook 's avonds foodmarket - te verkennen). Pwani Beach slechts voor ca helft volzet. Ruim opgezet met mooie tuin en prachtig strand (grote verschillen tss eb en vloed). Beperkte animatie. Vriendelijk personeel ("jambo" van 's ochtends tot 's avonds), prima service en lekker eten (Oostenrijkse kok - geen "massa" eten, wel meer dan voldoende keuze wat ons betreft). Beachboys lijken op eerste zicht een beetje opdringerig, maar zijn nooit "aggressief". Zeker te adviseren om alle trips via beachboys op strand te organiseren (ca 1/2 goedkoper dan reisorganisatie of hotel en kwalitatief zelfde niveau). Pikken je aan de receptie of met boot op strand van hotel. Wij betaalden ca 1/4 vooraf en 3/4 bij terugkomst. Via Jonathan en Alex geboekt. Shoppen bij winkeltjes op strand naast hotel (oa Massai).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Laura-Ann02-05-2008

Het hotel ziet er heel mooi uit, bungalowtjes met 6 kamers verspreid over een groot terrein. De kamers zijn ruim, wel enkel met douche. Voor de hoger gelegen huisjes moet je heel wat trappen doen en deze huisjes staan tussen steentjes, als je niet gek bent van tropische insecten (zoals ik) is dat wel een uitdaging. Het eten was echt fantastisch! Niet de grote buffetten "à la Caraïben", maar de kwaliteit was suuuuper, fantastische gerechten met heerlijke kruiden! Het strand is prachtig: er zijn getijden en het is onbeschijfelijk mooi als de zee weggetrokken is! Wel veel verkopers. Bezoek zeker het nabijgelegen dorpje, en neem wat spullen mee. Blue Safari, spice tour & bezoek Stone Twon zijn aanraders. Wel nog even meegeven: het visum - dat je moet kopen bij aankomst- is vrij duur (50$) en als je vertrekt moet je nog eens ongeveer hetzelfde betalen. Veel plezier op Zanzibar!!!

Gereisd met partner in mei 2008

• 9monique en paul02-03-2008

Voor Zwart-Afrika mag je zeggen dat alles er zeer verzorgd en perfect was. Prachtig groot domein met mooie aangelegde tuin. Ruime kamers met grote badkamer en groot terras. Als je een kamer op het hoogste niveau boekt, heb je een prachtig uitzicht over het landschap en de zee; maar je moet er wel 75 trappen voor betreden, dus niet voor personen die moeilijk te been zijn. Het eten is zeer afwisselend, veel keuze en heel lekker. Alles te samen een zeer geslaagde rustvakantie. Twee minpunten : er werd gerookt in het restaurant en er liepen katten rond.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9kris15-02-2008

mooi hotel, geen hoofdgebouw, enkel bungalows met telkens 6 kamers of alleenstaande bungalows met 1 suite-kamer. De kamers zijn groot en mooi ingericht. Hemelbed met muskietennet. Ruime badkamer met ruime douche, zelfs 2 lavabo's. Heel lekker eten, wel wat minder keuze zoals bijv. de all-inclusive hotels in de Caraïben. Heel vriendelijk personeel, zoals trouwens heel de bevolking op Zanzibar. Verken het dorpje, op tien minuten wandelafstand van het hotel, langsheen het strand. Er is een schooltje, neem oude kleren, schrijfgerief, snoep enz. mee voor de kinderen, een bijzondere belevenis. Verder boekten wij 2 excursies via een plaatselijke gids die je vaak treft op het strand, hij heeft een vergunning en is dus veilig.Het is de helft goedkoper dan via de touroperator.Zanzibar was voor ons een fantastische ervaring, een vakantie om nooit meer te vergeten.

Gereisd met partner in februari 2008

• 8van etten22-01-2008

geweldige vakantie gehad, ook onze zoon, 6 jaar vond het super.bevolking erg vriendelijk, wij hebben onze excursies bij hen geboekt op het strand, was prima. Het hotel is erg goed, kamers prima, verwacht geen overdadige buffetten a la turkije, maar wel heerlijk.de stad is een eindje weg(1 uur)maar de weg er naar toe is ook een soort excursie

Gereisd met familie in januari 2008

• 8andre verhelst09-01-2008

we hebben 3 weken doorgebracht in dit hotel ,het eten is er niet heel uitgebreid maar wel heeel lekker met veel vis .een oostenrijkse kok .als je een kamer vraagt zo hoog mogelijk dan lig je wel zo'n 75 trappen hoog(buiten )maar dan heb je wel een prachtig uitzicht en het is er daar ook rustig.een uitstap naar Stone town is niet zo erg interresant maar moet je toch eens doen , best met Ronaldo of Eddy Merfy,die vind je op het strand , en geven een goede rervice , zeg maar dat je het weet van his sister from belgium, dan maakt hij je zeker een goede prijs .het moslimdorpje links van het hotel op zo'n 10 minuutjes wandelen lang het witte strand is heel arm dus doe zoveel mogelijk spulletjes mee om uit te delen .ze zijn heel vriendelijk .als je souveniers wil kun je terecht op het strand bij de christen Massais Ezekiely ,jozef of kuga .

Gereisd met partner in december 2007

• 9Johan en Ans roefs08-12-2007

Neptune Pwani Beach is een prachtig nieuw resort. Alles is prima verzorgd. Het eten is in buffetvorm en erg uitgebreid en lekker. De kamers zijn werkelijk prachtig, ruim van opzet met mooie badkamer en balkon. Let wel op, de kamers in het hoger gelegen gedeelte liggen best ver van het zwembad en het restaurant. Uitzicht over zee is fantastisch. Ook kun je mooie strandwandelingen maken. Op loopafstand is een klein dorpje. Enige nadeel is dat het hotel echt afgelegen ligt. Excursies in Zanzibar zijn erg duur. als voorbeeld, een halve dag naar Stone Town kost je al snel 100 dollar. Het is een heerlijk hotel om enkele dagen te vertoeven.

Gereisd in december 2007

• 10MIRIAM19-11-2007

prachtig hotel,heel proper en verzorgd.2 min punten, bijna geen animatie,s'avonds is er niets te doen, je kan enkel in de bar iets drinken met meestal live muziek.Eten was niet echt warm en een beperkte keuze.onvolledige all inclusive,enkel coctail van de dag zit in deze formule!voor de rest schitterende reis gehad, wat mij betreft een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Kurt26-10-2007

2 dagen terug uit het Aards Paradijs... ik kan me enkel aansluiten bij de laatste 5 beoordelingen... hemels !! Tip: de extra toeslag voor een kamer op het strand is bij een dergelijke reis zijn geld écht wel waard ...

Gereisd met partner in oktober 2007

Hotel Neptune Pwani Beach info