Hotel Neptune Pwani Beach

7.1Goed

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Pwani Beach

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.723p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.1Goed

• Animatie
  • Sauna

66 reviews over Hotel Neptune Pwani Beach

• 10Eddy26-08-2011

Gewoon perfect

Hotel Neptune en het eiland Zanzibar, bieden alles wat je tot rust kan brengen. Prachtige natuur en stranden, een hotel waar werkelijk niets op aan te merken is. Buffetten niet zo uitgebreid als in Spaanse vier sterren hotels, maar voldoende keuze, én vooral heerlijk qwa smaak. Het domein is zeer uitgestrekt, en volledig afgesloten van de buitenwereld (muren + bewaking). De eerste dagen zul je op het strand wel continu aangeklampt worden door de zogenaamde "beach boys" , die je vanalle zaken willen verkopen. Afbieden tot eenderde van de gevraagde pijs, is normaal. Uitstappen geregeld door de beach boys, zijn tot de helft goedkoper als via de reisorganisaties, maar deze laatste bied toch meer (eten + meer gezien).

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10HelgaDW29-07-2011

aangename & mooie resort

Het was onze eerste keer in Afrika en we waren aangenaam verrast! Mooie kamers, zeer lekkere buffetten met voldoende afwisseling, de all inclusive formule is super, heel lekkere cocktails, supervriendelijk personeel wel zeer afgelegen, dus voor elke excursie zit je al vlug een uurtje in het busje Spa is wel prijzig animatie 's avonds is soms matig watersportmateriaal is in orde

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Orchidee12-04-2011

Prijs kwaliteit een topper

Ligging is ideaal om excursies te doen en ook voor de rust.... Tuin rondom het hotel is de mooiste van al de hotels in omstreken.
    Bufetten zijn niet zoals Caraïben maar van goede kwaliteit vooral diversiteit van groeten.. Personeel supervriendelijk, en als je ze bij het halen van een drankje een dollartje geeft zullen ze snel ter beschikking staan. Kamers zijn qwa ligging perfect.. iedere kamer heeft zeezicht ! Zalig terras om s'avonds en s'morgens te vertoeven.. Excursies ongetwijfeld boeken bij de lokale bevolking ! Deze vakantiebestemming is voor herhaling vatbaar..

• 9Ingrid31-03-2011

Wij willen terug

Hotel Neptune Pwani beach in Zanzibar. ik was in eerste instantie beetje bang voor de verre reis en onbekende bestemming maar... het heeft elke verwachting ingevuld ! Heel de dag jambo - supervriendelijke bediening - niets is teveel voor deze mensen. de kamers geweldig mooi, comfortabel, romantisch met een pracht van een badkamer en geweldige service Enige nadeel aan de kamer was de klim omdat deze hoger gelegen was in het domein en bij 35° kan dit soms wel even zwaar worden. De avondanimatie was redelijk, niet supergoed. Voor de uitstappen hebben we beroep gedaan op de "beachboys" met voornamelijk Hassan. Dit was ons afgeraden door de reisleiding maar super goed meegevallen en stukken goedkoper ook. Je moet zeker ook eens wandelen tot het Masai dorp vlakbij, wel een Masai gids meenemen (vind je ook op strand), je komt dan wel even met de voetjes op de grond al bij al SUPERVAKANTIE - een aanrader !!

• 8Frank29-03-2011

Prima hotel

Hakuna Matata - mooi hotel goed onderhouden tuin, kamers ok maar domein moet eens terug een grondige opknapbeurt krijgen (hout begint af te blakeren enz..) ook zou het zwemgbad eens grondig moeten uitgekuist worden zoals de tegels aan de rand... Eten is ok niet de overvloed van gerechten wel lekker als je Indisch eten lust...echter een Indische kok is voor Europeanen die toch het meeste in het hotel verblijven niet optimaal. Maar voor service de glimlach van de bediening de bars enz... een pluim... Ik kan het iedereen aanraden...

• 10Janssens03-11-2010

HEEL MOOI EN PROPER RESORT

Wij hebben hier een heel mooie vakantie doorgebracht. Het is een zeer mooi en proper hotel. Wij hadden een all-in formule en daar was echt alles inbegrepen zelfs sterke dranken (ook geen locale). Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een parel wit strand. De zanzibarezen zijn heel vriendelijk en zeker niet opdringerig. Indien je naar hier op vakantie komt neem dan zeker allerlei spulletjes mee voor de kinderen. Zij zullen je eeuwig dankbaar zijn. Naast het hotel is een klein dorpje en daar kan je de kinderen heel blij maken met kledij en schoolgerief. Dus zeker niets wegwerpen en meebrengen naar hier. In tegenstelling tot West-Afrika hebben wij hier geen last gehad van muggen of ander ongedierte. Indien je excursies wilt doen dan kan je best direct boeken op het plaatselijk kantoortje naast in inkomhal. Wij hebben hier verschillende excursies geboekt en alles was tot in de puntjes geregeld. (Je moet wel proberen te onderhandelen over de prijs)

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9M20-10-2010

Echt het paradijs!!!!

Hebben een fantastische vakantie gehad op Zanzibar. Het eiland is betoverend en de mensen superaardig. Je voelt je onmiddellijk welkom en op je gemak. Het hotel was eveneens goed. Het strand is gewoon hemels: witte stranden en azuurblauwe zee. Het strand is opgedeeld in een privaat gedeelte en een publiek gedeelte. Dus als je het publieke strand betreedt, wordt je aan alle kanten aangesproken. In het begin was het wel even wennen, maar na een tijdje merk je dat de Masai enkel een praatje willen maken. Heel speciaal maar wel enorm leuk. Hebben eveneens een 2-daagse safari gemaakt in Selous: een absolute aanrader!! Helemaal te gek!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10Michael26-08-2010

een aanrader !

Hotel Pwani beach is zeer rustig gelegen op een uurtje rijden van de luchthaven, aan de oostkust van het eiland, met mooie stranden, met groot verschil tussen eb en vloed. Het hotel beschikt over mooie kamers uitgerust met King size bed met muggennet, een instap douche, gratis kluis, betalende minibar (één fles water gratis per dag) en een groot terras in blokken van 6 kamers per blok, verspreid over een groot domein met mooie tuinen en twee zwembaden. De duurdere kamers bevinden zich dicht bij strand en zwembad, de suite is een absulute aanrader met privé jacuzzi en prachtig zicht op zee. De ander kamers bevinden zich in een hoger gelegen gedeelte, op een heuvel,(trappen), waar men wel iets meer last heeft van insecten. Het hotel heeft een privé strand gedeelte alvorens het openbare strand te betreden met voldoende ligstoelen. Beachboys zijn proberen hun waren of excursies te verkopen op het openbare strand. Zeer vriendelijk personeel, een ganse dag glimlachen en jambo !

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Debby Priems26-08-2010

Geweldig eiland en hotel.

Wat een geweldig hotel is dit. We hebben hier 2 weken lang gezeten en enorm genoten. De hotel kamer liggen verspreid over het gehele complex. we hadden een hotel kamer wat helemaal aan de achterzijde van het complex lag, het koste dan ong. 3 min. om bij het zwembad of restaurant te zijn. Wel moesten we iedere dag een flinke klim maken (35 treden) naar onze kamer omdat deze wat hoger was gelegen. Het eten is echt geweldig! Doordat het hotel ruim is opgezet oogt het ook lekker rustig. Je hoeft zelfs s'morgens niet vroeg je bed uit om een stoel aan het zwembad of strand te reserveren.

Er zijn veel excursies op het eiland te doen en je hoeft je geen dag te vervelen. Wel is het aan te raden om de excursies niet via touroperator of een andere organistaties te boeken, scheelt vaak ca. € 50,00 p.p. Volgens de organistaties ben je niet verzekerd maar dat ben je zeker wel. De jongens op het strand hebben dezelfde vergunningen als de reisorganistatie's.

Kortom: Geweldige vakantie

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Gerry Vanderhoven15-03-2010

het paradijs

Het paradijs bestaat echt. Zeer mooi hotel met mooie verzorgde tropische tuinen. Alles goed verzorgd.De keuken is bijzonder lekker. Excursies moet je zeker doen en kun je het best boeken bij de beachboy op het strand. Hij verzorgd alles tot in de puntjes.Een aanrader op een mooi eiland

Gereisd met partner in maart 2010

Hotel Neptune Pwani Beach info