Hotel Neptune Pwani Beach

7.1Goed

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Pwani Beach

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.723p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.1Goed

• Animatie
  • Sauna

66 reviews over Hotel Neptune Pwani Beach

• 9janpietje19-10-2014

Fantastisch resort

Wij zijn er in zomer '14 geweest, prachtig afrikaans resort, heel vriendelijk personeel en een geweldig mooi strand bij dit resort!! Elke avond was er een leuke show bij de bar met lekkere cocktails. Ook de trips zijn echte aanraders, goed verzorgd en heel leuk!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10M05-03-2014

Heerlijk paradijs!

Ons eerste strandverblijf in Afrika was een schot in de roos! Na een fantastiche safari in Tanzania, was dit een paradijslijke afsluiter. Toen wij aankwamen, hadden ze in onze kamer net gespoten tegen insecten. Aangezien dit stonk en dat de komende dagen ook nog het geval zou zijn, hebben we een andere kamer gevraagd. Ze hebben ons zonder problemen een andere kamer, dichter en lager bij het strand in een hogere prijscategorie gegeven. Ze zijn daar heel correct in geweest. Het hotel ligt aan een prachtig wit strand, palmbomen op het privéstrand, het personeel was supervriendelijk, het eten was heel lekker en er was genoeg keuze. De animatie tijdens het eten was heel grappig en leuk. Zelfs voor jarigen hadden ze iets in petto. Zalig gewoon, wij waanden ons in het paradijs! Een zeer terechte awardwinner!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9CP18-10-2013

een heel mooi en rustig hotel

een heel mooi en rustig hotel en ook mooie kamers en zeer netjes .de kamers liggen een een groene omgeving ,het eten is ook lekker en s'avonds zijn er optredens .een heel mooi strand waar je lange wandelingen kan doen ,je heb geen last van de verkopers.je moet zelf naar hun winkeltje gaan als je iets wil kopen ,ook kan je vanaf daar mooie uitstappen doen

Gereisd met partner in december 2010

• 10Dirk Verhelst01-09-2013

Prachtige locatie

Groot resort, rustig gelegen aan een parelwit strand. Het kleurenpalet van de zee is ronduit fantastisch. Het verschil tussen eb en vloed is spectaculair. Zeer vriendelijke service, ruime en propere kamer. Er is niets negatiefs over dit resort te schrijven. Een terechte award winner van de zoover-site. Op het strand kun je excursies boeken. De excursies zijn veel goedkoper dan die van de touroperators. Wij hebben er 2 met hen gedaan en bezochten Stone Town, Spice tour, Jozani Forest, Prison Island en Nungwi. Tweemaal per week brengt het animatieteam een bezoek aan het naburig dorpje. Zeker doen, dan pas besef je in welke toestand de mensen daar nog leven. Mochten wij ooit nog naar Zanzibar afreizen dan zullen wij opnieuw voor het Neptune Pwani Beach hotel kiezen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9M. Jongenelis06-08-2013

Paradijselijk

Wij zijn van 8 t/m 15 juli 2013 een week hier geweest. Vanuit Mombassa een half uurtje vliegen en na de safari in Kenia heerlijk tot rust komen. Het hotel heeft prachtige kamers en geweldige service. Het eten vonden wij hartstikke goed, elke dag wel een vlees en vis variatie en allerhande bijgerechten. De mannen/vrouwen aan het strand proberen je inderdaad allerhande dingen te verkopen maar als je eenmaal duidelijk hebt gemaakt dat je niets hoeft laten ze je ook wel met rust hoor. Opgemerkt dient te worden vinden wij, dat mensen die moeilijk ter been zijn alleen de C kamers moeten boeken anders is het trappenlopen niet te doen! De animatie 's avonds is niet vergelijkbaar met europese hotels, maar als je wilt uitgaan en een grote boulevard met winkels zoekt moet je niet naar Zanzibar gaan, dat is echt voor rust, zon,zee en strand. Maar samenvattend, geweldig resort, blauwe zee witte stranden, zeer vriendelijk personeel en lekker eten wat wil je nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9lieve27-11-2012

Prachtig hotel, uitstekende service!

Hotel Pwani Beach hotel was pas gebouwd toen wij eraan kwamen. Van op de luchthaven is het zo'n dik half uurtje op een busje zitten. Het was een shock toen we bij het hotel kwamen. Alles was zooooo chique, echt adembenemend. Zeker als je dit vergelijkt met wat we zagen als we richting het hotel reden. Het eten werd toen verzorgd door een oostenrijkse chef die heel lekker en gevarieerd kookte. Het beste is om op het strand te blijven dat bij het hotel hoort want als je hiervan afwijkt word je wel lastig gevallen door de 'strandventers'. Ik had bij een meisje dat als serveuze werkte, gevraagd om mijn haar in te vlechten net als zij. Ze is dit persoonlijk op mijn kamer komen doen. Dit mocht wel niet aan de oren komen van haar baas want dan werd ze ontslagen. De mensen werken er voor hongerlonen, dus genoot ik ervan dat ze een centje kon bijverdienen aan mijn kapsel. De wellness is ook zeer uitgebreid en goed! We hebben 2 excursies gedaan, één naar Stonetown, dik de moeite!

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Ann16-11-2012

Zeker te doen

Zeer aangenaam vakantiehotel ! Kamers zijn op en top in orde, worden alle dagen netjes in orde gebracht. De maaltijden zijn verzorgd, leuk aangenaam buffet (keuze is beperkter maar alles is lekker klaargemaakt); ook alle dagen verse pasta en showcooking. Het hotelpersoneel is supervriendelijk, steeds goedgeluimd (zelfs na ùren regen); service is zeer goed Nadeel : de vervelende beachboys.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9filip27-10-2012

fantastisch hotel

een hotel met 154 kamers verspreid in de tuin die perfect onderhouden is. zeer vriendelijk personeel van tuinmannen tot de chefs. kamers met inloopdouche en dubbele lavabo.gratis safe en frisdrank inbegrepen. wel harde matrassen maar voor de rest nette kamers.eten was lekker doch niet echt warm.steeds keuze uit vis en vlees.uitgebreid ontbijt met alle soorten eierbereidingen. wel veel muggen, ook op de kamer. een aanrader voor zowel een weekje strandvakantie als uitvalbasis voor uitstappen naar stone town, josani forrest, ea. de achterste kamers zijn bereikbaar via een 60 tal trappen en liggen overal verder af. schows stellen niet veel voor. al bij al een van de betere hotels in Afrika

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9J13-08-2012

Prachtige omgeving

Na een week Kenia gingen we uitblazen in Zanzibar. De kamer was typisch Afrikaans, maar netjes en alle dagen gekuist. Op de kamer is de mini-bar inbegreben, altijd gemakkelijk. Het eten was zeer lekker. Uitgebreide keuze was er niet, telkens 2x vis en 1of 2x vlees, voor mij is dit niet erg want ik vind het belangrijker dat het eten lekker is dan dat er 10 verschillende zaken liggen die minder goed van kwaliteit zijn. Het zwembad is ook prachtig, de cocktails heel lekker, de bediening was tip-top, kortom een heel goed verblijf gehad. Dat de elektriciteit 's avonds meerdere keren uitvalt is wel grappig. We zouden hier zeker terug komen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9geert22-11-2011

Luilekkerland

Twee weken in Neptune Pwani Beach verbleven.
    Eigenlijk nergens niks op aan te merken. Zeer proper en verzorgd (zelfs de toiletten).
    Dit hotel is ideaal om lekker te relaxen aan het zwembad of het strand. Eten is eerder beperkt in keuze, maar alles was er lekker.
    Vriendelijk personeel, met tijd voor een praatje en het aanleren van enkele swahili woorden. (hadden veel contact met Shamwinyi, John en Isaack). Wij zaten helemaal bovenaan en moesten dus een 60tal trappen doen, maar een prachtig uitzicht op zee maakte alles goed. De kamers zijn zeer ruim met een groot terras en ruime badkamer. Weinig last gehad van de dag animatie, daar er twee zwembaden zijn. De avond animatie is eerder kort, maar leuk, en start reeds tijdens het avondmaal. Dus genieten van avondmaal tijdens de show. Zeer ruime keuze aan cocktails en frisdranken.
    Hier kom ik zeker terug... zon, zee, zand en vriendelijk mensen !
    Hakuna Matata.

Gereisd met partner in oktober 2011