6 tips over Hotel Neptune Pwani Beach

• geert, 22-11-2011 Rapporteren
    • Koop in het begin bij de masai/beachboys, dan zagen die minder en worden dit nog leuke vrienden !
    • Excursies geboekt via beachboys... is veel goedkoper maar iets korter van duur (geen eten, maar ook geen nodeloze vulling van een dagprogramma zoals bij neckermann)
    • Bezoek het dorpje (neem snoep, balpennen, kleren mee)
    • Bij eb, leuke wandeling in zee (zeesterren,...)
    • Tochtje met een dhow.
      En doe de groeten aan masai 'Kilimanjaro' en friends van 'mister Coca Cola' !

• filip, 27-10-2012 Rapporteren

neem van thuis uit een adapter mee en een degelijk produkt tegen de muggen (op basis van deet)

• Ann, 16-11-2012 Rapporteren

Tip : koop de eerste dag, maak duidelijk dat je alleen die dag koopt. De andere dagen kan je rustig over het strand wandelen, jouw 'winkelier' van de dag voordien is jouw buddy...

• J, 13-08-2012 Rapporteren

Wees eerlijk tegen de verkopers. Zeg dat je bij iedereen kijkt en bij de goedkoopste koopt en je gaat veel minder moeten onderhandelen voor een scherpe prijs. De beachboys die rondritten verkopen zijn naar het schijnt niet te vertrouwen. Heb hier geen idee van. Wij boekten via onze taxichauffeur.

We hebben een aantal aanbieders voor Neptune Pwani Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• lieve, 27-11-2012 Rapporteren

De excursie naar Stonetown was dik de moeite. Er zijn wel veel bedelaars en er heerst enorm veel armoede maar met de onnozelste dingen maak je die mensen al superblij! Dan hebben we nog een excursie gedaan om dolfijnen te kunnen spotten, dit was prachtig! Ginds op een onbewoond eiland kregen we verse vis op de bbq, enorm lekker.

• sandie descamps, 07-01-2015 Rapporteren

de promokamer is volgens ons qua geluid de beste kamer !