Hotel Neptune Pwani Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

• Animatie
  • Sauna

66 reviews over Hotel Neptune Pwani Beach

• 6FRANK BECK02-02-2020

Onwaardig

Daar wij al in verschillende hotels in Zanzibar hebben verbleven, gaan we het heel simpel houden dit hotel is geen 5 sterren waardig, voor ons een teleurstelling, nog een opmerking de all inclusive formule is heel beperkt.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2018
    10Tanja van Veen30-12-2018

Onvergetelijke verwennerij!

Fantastisch! Wij kunnen geen enkel verbeterpunt aangeven. Erg schoon, goed eten, lief personeel. Geen moeite is teveel voor hen. Pure verwennerij! Iedere avond komt men de kamer controleren op insecten . Bij aankomst ontvangen met een verfrissing. Wij arriveerden midden in de nacht en er stond zelfs wat te eten voor ons klaar! We hebben kerst doorgebracht en kerstavond was een ervaring om nooit te vergeten! Men heeft echt uitgepakt!! Absolute aanrader om tot rust te komen. Geen drukke animatieteams of luide muziek. Heerlijk!

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

9Niesten19-10-2017

Helemaal top!

Net terug uit neptune pwani beach. Echt een aanrader als je voor rust, goed weer en optimaal genieten kiest! Netjes verzorgd resort, ruime opzet. Uitgebreid buffet en zelfs de mogelijkheid om in verschillende restaurants te eten zonder bijbetaling. Zeer vriendelijk personeel, de bediening is op en top! Zelfs aan het zwembad/strand lopen ze voor je. Er zijn genoeg ligbedden, vooraf reserveren wordt nauwelijks gedaan. Is ook niet nodig! Iedere avond een animatie tijdens het diner of drankje in de bar. Verder is er niet veel te doen in de avond. Tip, neen zeker waterschoenen mee, er zitten veel zee-egels vooraan in de zee. Er lopen veel Masai mensen (uit Kenya) over het strand die je mee willen nemen voor tripjes tegen betaling uiteraard. Ze zijn niet opdringerig, heel hakuna matata;)! Zoals ze daar zeggen! Kortom een goede keuze voor een heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10peggy bernard02-05-2016

geweldig

heel vriendelijk personeel , heel mooi strand, heel mooie kamers (zelfs de promokamer),heel lekker eten .

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9Daan Vink07-04-2016

Een super droomvakantie

Wij verbleven in dit geweldige resort van 9 tot en met 23 maart 2016 en wij hebben dit als ongelooflijk goed ervaren. Wij hebben al deze 15 dagen geen Nee gehoord dus alles was mogelijk of werd mogelijk gemaakt. Het eten in het buffet restaurant en in de thema restaurants is van zeer grote klasse. En tijdens het diner kon je ook nog genieten van een van de zeer leuke optredens. Verder waren zwembad en strand en zee een geweldige uitkomst met een temperatuur van ca. 40 graden. De kamers waren heerlijk ruim en werden super schoongemaakt. Er werd zelfs twee keer per dag gecontroleerd en gespoten. Verder hebben wij genoten van de vriendelijkheid van al het personeel van directie tot aan de tuinmannen en hoorde je dus de hele dag Jambo Jambo. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden Neptune Pwani Beach ook iedereen aan. Vandaar ook alle dank aan Neptune Pwani. Margreet en Daan Vink

Gereisd met partner in maart 2016

• 10F26-02-2016

Perfect

Super leuke vakantie gehad en de mensen waren zo lief ik wilde ze meenemen in mijn koffer.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9rita12-02-2016

Fantastich

Prijs kwaliteit zeker in orde. Vriendelijke bediening en vriendelijk management

Babu Kipara en partner

Gereisd met partner in januari 2016

• 9sandie descamps07-01-2015

mooi hotel !

we hadden prachtig weer en ons hotel was heel mooi, vriendelijke mensen en uiterst behulpzaam! de beachboys vonden wij vervelend maar werden gelukkig op afstand gehouden. voor de rest was alles zeer netjes en meer dan voldoende. jammer van de vele russen,polen en duitsers ... hebben deze mensen dan nooit manieren ? wij hadden een promokamer geboekt en zouden dit zeker en vast terug doen: ver genoeg gelegen om zo weinig mogelijk lawaai te hebben en zeer ruim, het enige nadeel zijn de vele trappen maar voor onze conditie is dit dan weer een pluspunt!

Gereisd met partner in december 2014

• 10Deborah14-11-2014

Super plek! Echt een aanrader!

Dit was echt een prachtige vakantie op dit resort. Het is er erg mooi, je kan lekker aan het strand liggen of heerlijk bij het zwembad. De service is er super, wanneer je aan het strand ligt komt de ober langs die je bestelling voor een drankje of 's middag evt een wafel op neemt. Het restaurant bied heerlijke verschillende gerechten aan en het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. De huisjes zijn mooi verdeeld over het complex. In de huisjes zit airco en bij ieder bed hangt een klamboe. De inrichting is netjes en je huisje wordt iedere dag netjes schoon gemaakt, ook 's avonds komen ze nog terug om je klamboe netjes dicht te slaan en spray tegen muggen te sprayen. Al bij al een super vakantie waar wij heerlijk van genoten hebben. Ik raden iedereen dit resort aan. Wij zouden nog graag een keer terug willen.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Jeroen Vanderhaeghe01-11-2014

schitterend hotel

we gingen in oktober een weekje naar dit hotel in Afrikaanse stijl. Het was er fantastisch! Ruime verzorgde kamers met groot balkon, een schitterend spa center, twee grote zwembaden, gezellige bars en restaurants en natuurlijk een schitterend strand. Het eten in het buffetrestaurant is niet super uitgebreid maar de keuze is nog steeds ruim genoeg en het eten is er superlekker en vers! Ook de a la carte restaurants zijn zeer lekker. twee van de drie a la carte restaurants zijn trouwens all-in. Ook in de bars is er een ruime keuze. cocktails, bier, wijn, locale (lekkere) sterke drank zijn all-in en je kan bijna alles krijgen van geïmporteerde dranken aan een zeer schappelijke prijs! Het personeel is supervriendelijk en je mag er alles aan vragen, ze doen het met de glimlach. ze spreken allemaal engels en/of duits. De service is uitstekend, bediening op het strand, en zelfs 's avonds komen ze op de kamer nog eens de muggen bestrijden.

Gereisd met partner in oktober 2014

Hotel Neptune Pwani Beach info