Hotel Neptune Pwani Beachstersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Neptune Pwani Beach voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Neptune Pwani Beach

• 2018
    10Tanja van Veen30-12-2018

Onvergetelijke verwennerij!

Fantastisch! Wij kunnen geen enkel verbeterpunt aangeven. Erg schoon, goed eten, lief personeel. Geen moeite is teveel voor hen. Pure verwennerij! Iedere avond komt men de kamer controleren op insecten . Bij aankomst ontvangen met een verfrissing. Wij arriveerden midden in de nacht en er stond zelfs wat te eten voor ons klaar! We hebben kerst doorgebracht en kerstavond was een ervaring om nooit te vergeten! Men heeft echt uitgepakt!! Absolute aanrader om tot rust te komen. Geen drukke animatieteams of luide muziek. Heerlijk!

Gereisd met partner in december 2018

• 2017
    9Niesten19-10-2017

Helemaal top!

Net terug uit neptune pwani beach. Echt een aanrader als je voor rust, goed weer en optimaal genieten kiest! Netjes verzorgd resort, ruime opzet. Uitgebreid buffet en zelfs de mogelijkheid om in verschillende restaurants te eten zonder bijbetaling. Zeer vriendelijk personeel, de bediening is op en top! Zelfs aan het zwembad/strand lopen ze voor je. Er zijn genoeg ligbedden, vooraf reserveren wordt nauwelijks gedaan. Is ook niet nodig! Iedere avond een animatie tijdens het diner of drankje in de bar. Verder is er niet veel te doen in de avond. Tip, neen zeker waterschoenen mee, er zitten veel zee-egels vooraan in de zee. Er lopen veel Masai mensen (uit Kenya) over het strand die je mee willen nemen voor tripjes tegen betaling uiteraard. Ze zijn niet opdringerig, heel hakuna matata;)! Zoals ze daar zeggen! Kortom een goede keuze voor een heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

10peggy bernard02-05-2016

geweldig

heel vriendelijk personeel , heel mooi strand, heel mooie kamers (zelfs de promokamer),heel lekker eten .

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9Daan Vink07-04-2016

Een super droomvakantie

Wij verbleven in dit geweldige resort van 9 tot en met 23 maart 2016 en wij hebben dit als ongelooflijk goed ervaren. Wij hebben al deze 15 dagen geen Nee gehoord dus alles was mogelijk of werd mogelijk gemaakt. Het eten in het buffet restaurant en in de thema restaurants is van zeer grote klasse. En tijdens het diner kon je ook nog genieten van een van de zeer leuke optredens. Verder waren zwembad en strand en zee een geweldige uitkomst met een temperatuur van ca. 40 graden. De kamers waren heerlijk ruim en werden super schoongemaakt. Er werd zelfs twee keer per dag gecontroleerd en gespoten. Verder hebben wij genoten van de vriendelijkheid van al het personeel van directie tot aan de tuinmannen en hoorde je dus de hele dag Jambo Jambo. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden Neptune Pwani Beach ook iedereen aan. Vandaar ook alle dank aan Neptune Pwani. Margreet en Daan Vink

Gereisd met partner in maart 2016

• 10F26-02-2016

Perfect

Super leuke vakantie gehad en de mensen waren zo lief ik wilde ze meenemen in mijn koffer.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9rita12-02-2016

Fantastich

Prijs kwaliteit zeker in orde. Vriendelijke bediening en vriendelijk management

Babu Kipara en partner

Gereisd met partner in januari 2016

• 9sandie descamps07-01-2015

mooi hotel !

we hadden prachtig weer en ons hotel was heel mooi, vriendelijke mensen en uiterst behulpzaam! de beachboys vonden wij vervelend maar werden gelukkig op afstand gehouden. voor de rest was alles zeer netjes en meer dan voldoende. jammer van de vele russen,polen en duitsers ... hebben deze mensen dan nooit manieren ? wij hadden een promokamer geboekt en zouden dit zeker en vast terug doen: ver genoeg gelegen om zo weinig mogelijk lawaai te hebben en zeer ruim, het enige nadeel zijn de vele trappen maar voor onze conditie is dit dan weer een pluspunt!

Gereisd met partner in december 2014

• 10Deborah14-11-2014

Super plek! Echt een aanrader!

Dit was echt een prachtige vakantie op dit resort. Het is er erg mooi, je kan lekker aan het strand liggen of heerlijk bij het zwembad. De service is er super, wanneer je aan het strand ligt komt de ober langs die je bestelling voor een drankje of 's middag evt een wafel op neemt. Het restaurant bied heerlijke verschillende gerechten aan en het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. De huisjes zijn mooi verdeeld over het complex. In de huisjes zit airco en bij ieder bed hangt een klamboe. De inrichting is netjes en je huisje wordt iedere dag netjes schoon gemaakt, ook 's avonds komen ze nog terug om je klamboe netjes dicht te slaan en spray tegen muggen te sprayen. Al bij al een super vakantie waar wij heerlijk van genoten hebben. Ik raden iedereen dit resort aan. Wij zouden nog graag een keer terug willen.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Jeroen Vanderhaeghe01-11-2014

schitterend hotel

we gingen in oktober een weekje naar dit hotel in Afrikaanse stijl. Het was er fantastisch! Ruime verzorgde kamers met groot balkon, een schitterend spa center, twee grote zwembaden, gezellige bars en restaurants en natuurlijk een schitterend strand. Het eten in het buffetrestaurant is niet super uitgebreid maar de keuze is nog steeds ruim genoeg en het eten is er superlekker en vers! Ook de a la carte restaurants zijn zeer lekker. twee van de drie a la carte restaurants zijn trouwens all-in. Ook in de bars is er een ruime keuze. cocktails, bier, wijn, locale (lekkere) sterke drank zijn all-in en je kan bijna alles krijgen van geïmporteerde dranken aan een zeer schappelijke prijs! Het personeel is supervriendelijk en je mag er alles aan vragen, ze doen het met de glimlach. ze spreken allemaal engels en/of duits. De service is uitstekend, bediening op het strand, en zelfs 's avonds komen ze op de kamer nog eens de muggen bestrijden.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9janpietje19-10-2014

Fantastisch resort

Wij zijn er in zomer '14 geweest, prachtig afrikaans resort, heel vriendelijk personeel en een geweldig mooi strand bij dit resort!! Elke avond was er een leuke show bij de bar met lekkere cocktails. Ook de trips zijn echte aanraders, goed verzorgd en heel leuk!

Gereisd met partner in augustus 2014

6 tips over Hotel Neptune Pwani Beach

• geert, 22-11-2011
      • Koop in het begin bij de masai/beachboys, dan zagen die minder en worden dit nog leuke vrienden !
      • Excursies geboekt via beachboys... is veel goedkoper maar iets korter van duur (geen eten, maar ook geen nodeloze vulling van een dagprogramma zoals bij neckermann)
      • Bezoek het dorpje (neem snoep, balpennen, kleren mee)
      • Bij eb, leuke wandeling in zee (zeesterren,...)
      • Tochtje met een dhow.
        En doe de groeten aan masai 'Kilimanjaro' en friends van 'mister Coca Cola' !

• filip, 27-10-2012

neem van thuis uit een adapter mee en een degelijk produkt tegen de muggen (op basis van deet)

• Ann, 16-11-2012

Tip : koop de eerste dag, maak duidelijk dat je alleen die dag koopt. De andere dagen kan je rustig over het strand wandelen, jouw 'winkelier' van de dag voordien is jouw buddy...

6 vragen over Hotel Neptune Pwani Beach

• kaampje9, 08-07-2015

snorkelen

hallo wij willen in nov naar zanzibar maar nu vraag ik me af of je daar ook kan snorkelen gelijk van af het strand. en de excursies die je maakt zijn die een beetje redelijk van prijs en is er ook variaitie

• ann, 26-12-2014

welke maand naar Zanzibar

Wij gaan normaal altijd in oktober of november op vakantie. Hoe is de kans dan op goed weer?

• Deborah, 14-01-2014

Klamboe

Hallo Allemaal,

Wij vertrekken over een paar weken naar Zanzibar om te verblijven in Neptune Pwani Beach. Onze vraag is alleen of er in iedere kamer een klamboe bij het bed hangt of we deze zelf mee moeten nemen? Op de foto's in de brochure hangt een klamboe om het bed maar geen idee of dit op iedere kamer is. Ik lees dat veel mensen betalen met dollars. Maar ik neem aan dat er met euro's ook gewoon betaald kan worden of wat is jullie aanrader met welke valuta te betalen?

Groetjes, Deborah

Deborah, 20-01-2014

Bedankt voor je reactie. Mijn reisbureau kreeg helaas geen antwoord op de e-mails die ze stuurde m.b.t. de klamboe. Ik ga er maar van uit dat er een klamboe hangt. De geïmpregneerde klamboes vind ik vrij prijzig en als er een hangt is het niet nodig deze speciaal te kopen. Ik hoop ook op tips en adviezen van anderen die hier zijn geweest!

Julie, 05-11-2014

Hallo, Dit is wss al een te late antwoord, maar er zijn inderdaad op iedere kamer klamboes. Qua excursies best boeken bij de plaatselijke "beachboys" scheelt veel in prijs en zij geven jullie ook super excursies. Wij betaalden in dollars, maar dat is ondertussen ook al 3 jaar geleden. Zalig eiland!!! Nog altijd heimwee... Hopelijk hebben jullie ook een super reis gehad! Groetjes

bogaart1, 17-01-2014

Hoi deborah,

Wij vertrekken in Augustus naar Pwani Beach en ik vroeg me inderdaad ook af over de klamboe's, ik heb dit na gevraagd bij het reisbureau en hun zeggen dat dit daar op elke kamer hangt. Heeft iemand hier toch een bevestiging voor? Had ik zelf nog een vraag, is het eiland duur? De taxi's, excursies ect?

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats