Hotel Royal Zanzibar Beach Resort

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Zanzibar Beach Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Royal Zanzibar Beach Resort

• 9Patricia18-01-2019

De ultieme vakantie van Zon Zee Strand en Rust!

Mooi hotel, met een mooi wit zand strand en een geweldig mooie blauwe zee. Hier kom je echt enorm tot rust!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2018
    8Lisa28-11-2018

Heeerlijk!

Dit is paradijs! Wil je rust en genieten van het weer en de omgeving dan moet je hier zijn! Wij hebben genoten in rust! Wil je je wat meer drukte dan zou ik iets anders uitzoeken! Dit eiland is rust en relaxen! De mensen zijn allemaal vriendelijk en doen er alles aan om je een top vakantie te bezorgen! Het eten was wat minder, maar als je geen moeilijke eter bent dan is het prima! Er is elke dag wel plek aan het zwembad en aan het strand, want het is een kleinschalig hotel! Optimaal genieten dus!

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Henriette Roelfsema20-11-2018

Voor herhaling vatbaar, het was prachtig!

8 dagen Zanzibar bay resort. Super accomodatie , vriendelijk personeel, alles zag er netjes en verzorgd uit!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Manon18-04-2018

Geweldige vakantie

Echt een aanrader voor iedereen die van witte stranden houd. En de mensen zijn daar erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

9ann10-12-2014

1 woord: Waauw!

Het personeel van de Royal gaat tot het uiterste om je steeds met de glimlach alles te geven wat nodig is voor een fantastische vakantie! Er is slechts 1 all-in restaurant, maar dat wordt meer dan gecompenseerd door de wisselende locatie van het buffet zoals op het strand eten! Knap! Er is zoveel keuze en alles is zeer verzorgd. Een heel ruim opgezet resort dat zelfs als het druk is, rustig aanvoelt. Proper, nette en grote kamers. Een strand waar je steeds op kan, geen last van getijden. Je kan ook altijd zwemmen. De Masai zorgen goed voor je en er wordt voor je veiligheid gezorgd. Dit is paradijs!

Gereisd met partner in november 2014

• 9Rutger-Betsie20-08-2013

Prachtig resort

Samen met onze zoon (16) hier geweest. Prachtig resort. Suite ca 100 m2. Direct aan zee. Service grandioos, echt vijf sterren! Fantastisch uitzicht. Absoluut groots opgezet met diverse grote zwembaden. Het restaurant wordt geleid door Ned. chefkok met meer dan 20 jaar ervaring in Afrika. Enorme afwisseling en creativiteit in diners (BBQ op strand etc) Echt een geweldig alternatief voor de verwende reiziger, die veel van een land wil zien. Meer dan uitstekend alternatief voor een Duits / Frans clubhotel!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10patricia_vos22-07-2013

Geweldige plek!!

In oktober 2012 ben ik met mijn man naar The Royal Zanzibar geweest. Echt een geweldig hotel en alles super voor elkaar. Onze wc lekte en binnen een uur was er al een monteur om alles te fiksen. Lampje kapot dus even naar de receptie gelopen. De monteur was al eerder bij mijn kamer dan dat ik terug was. Het eten was perfect en de ligging helemaal geweldig. Al met al een super vakantie in een super hotel. Een week was wel lang zat omdat er op zo`n eiland niet zoveel te doen is. Ik vond de bevolking daar niet zo vriendelijk als wat ik gewend ben van Afrika (Kenia en Gambia). Als je een foto maakte en hun stonden er toevallig bij op dan beginnen ze meteen aan je te trekken voor geld (ook kleine kids). Maar om de vakantie had ik het niet willen missen !

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9karin18-03-2013

zeer goed hotel op een zeer mooie plek

proper klein hotel lekker eten prachtige lokatie zeer ruime kamers goede service vriendelijke mensen

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Mary en Cees10-10-2012

Ontdek het Paradijs

Maandag 8 oktober teruggekomen van een fantastische week in het Royal Beach resort hotel in Zanzibar.Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Op maandagavond op het strand eten, op donderdag in de tuin van het hotel. Echt top! Een zee.... zo mooi vind je hem nergens. Ga gerust een excursie maken met de locale mensen. Prijsverschil met de touroperator is echt heel groot. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Melanie07-09-2012

Paradijsje!

Eerste indruk toen we aankwamen was: wow! Op de foto's zie je niet hoe groot het resort in werkelijkheid is. Het voldeed boven onze verwachtingen. De kamer was ruim en schoon. We kregen 2x pd schone handdoeken en de kamer werd elke dag schoongemaakt. Ik hoorde over verouderde badkamers, maar dit viel reuze mee. Het was schoon! Enig nadeel was het harde matras, die is echt hard. Verder hebben wij het ontzettend naar ons zin gehad. Het diner werd op wisselende plekken gehouden, het strand, de tuin, het theater of in het buffet restaurant, met animatie zoals Masai, acrobaten, een keyboardspeler of een muziekband erbij. Het personeel is vriendelijk en het eten is wisselend, keuze genoeg. Bij het hotel is niet zo'n sterke eb en vloed, maar met volle maan wel. Hierdoor konden we naar het buurhotel lopen en onderweg hebben we veel krabben, zeesponzen, schelpen en zeesterren gezien, erg leuk! Kortom we hebben een super vakantie gehad en het hotel is echt een aanrader! Karibu!

Gereisd met partner in augustus 2012

4 tips over Hotel Royal Zanzibar Beach Resort

• patricia_vos, 22-07-2013

Snorkelen ed gewoon via de local doen (bij het hotel ligt een mooie boot). Via de reisorganisatie is dat veel te duur). Wilde dieren (zoals de Big Five) hebben ze niet op Zanzibar. Daarvoor moet je echt naar Kenia of het vaste land van Tanzania. Als je daar nog nooit geweest bent zou ik dat eerst doen voordat je naar Zanzibar gaat :-)

• Rutger-Betsie, 20-08-2013

Aanbeveling: Lokale beach boy Marco Polo voor tochten zowel op zee als door het binnenland.

• Melanie, 07-09-2012

De excursies hebben we bij Fishermann tours geboekt. Gidsen kunnen goed engels en hebben veel info gegeven over het eiland. We hebben de dolfijnentour gedaan, dit viel een beetje tegen, omdat er bijna een jacht op ze werd gemaakt en mensen vanuit de boten bovenop ze doken, zielig! De combitour Jozani forest en Prison iland. In het bos zie je aapjes en prison iland mocht je gigantische schildpadden aaien en voeren! Bij beide excursies kun je nog snorkelen, waarbij je spullen krijgt.

1 vraag over Hotel Royal Zanzibar Beach Resort

• wilma, 05-02-2014

tips voor onze vakantie

heeft iemand nog tips over het hotel, excursies, hoeveel geld ongeveer nodig voor een week ? alle tips zijn welkom ! we gaan begin Maart :-)

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Australisch, Aziatisch, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia