Vakantiehuis
5,3

Matig

2 reviews over Vakantiehuis Jambo Brothers in het Nederlands

Relaxed eigen huisje aan het strand

werken20
10-12-2010

Ideale locatie op Zanzibar als je niet houdt van grote hotelketens met "all you can eat" bandjes. Er zijn naast de voorzieningen in het huisje geen aanvullingen, eten kan op verschillende tentjes aan het strand.

Gereisd Alleenreizend in juli 2009
2007

Minimaal gemeubileerde huisjes vlak langs het strand

Annelie Donkers
2-2-2007

Minimaal gemeubileerde huisjes vlak langs het strand. Even verderop leuk strandje met hangmatten ed. Op loopafstand enkele goede (vis)restaurants. Ontbijt 's morgens eentonig en vrij karig. Kleine supermarkt in het dorpje op 5 minuten lopen. Duikschool op het terrein en snorkelattributen te huur. Prachtige zonsondergangen te bewonderen!!

Gereisd Anders in februari 2007

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Jambo Brothers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Jambo Brothers in Nungwi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Jambo Brothers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.