Hotel Essque Zalu Zanzibar

Hotel Essque Zalu Zanzibar

Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Essque Zalu Zanzibar voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Essque Zalu Zanzibar in het Nederlands

Een droom die werkelijkheid is geworden

Charlotte.bl
7-11-2013

Na een safari in Tanzania kwamen vermoeid toe op onze rustbestemming Essque Zalu, we werden er verwelkomt als eregasten. Vanaf het moment dat we toekwamen tot we terug vertrokken vielen we van de ene verbazing in de andere! Het is er echt prachtig niet alleen de verpakking maar ook de inhoud, het personeel is er ongelofelijk vriendelijk van de kamermeisjes tot mensen van restaurant en uiteraard de generaal manager Luc! Hartelijk dank om onze huwelijksreis zo onvergetelijk te maken! We kunnen dit hotel echt aan iedereen aanraden!

Gereisd Met partner in januari 2013

Fantastisch mooi, perfecte vakantie!.

Van Damme Frank
2-11-2013

De accommodatie is indrukwekkend mooi, het uitzicht en omgeving zijn super. Er is voldoende mogelijkheid om leuke uitstappen te doen, het personeel is zeer behulpzaam en klantvriendelijk. De kwaliteit die je krijgt voor de prijs is uitmuntend. Het restaurant heeft een zeer verfijnde keuken, het is net of je waant je in een sterrenrestaurant, echt knap! Op de pier is ook een restaurant en bar voorzien waar je dito maaltijden kunt verkrijgen en zalig kunt vertoeven. Kamers zijn kraaknet en een oase van rust. Essque is enorm kindvriendelijk , we gingen met onze kleine meid(10 maand) en alles was er voor handen, kortom ons dochtertje vond het ook super!! Het persoonlijk contact met GM de heer Verschelden Luc was zeer goed, zelden gezien dat iemand in deze functie zich de moeite doet om iedere dag bij bijna iedereen een persoonlijk woordje te plaatsen, kortom: wij kunnen niet wachten om zo snel mogelijk terug te gaan...

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk genoten!!

Francine
21-10-2013

Wat een superresort! heerlijke tijd gehad. Lekker gegeten en gedronken in de bijzondere bars en restaurants van dit hotel. Zeker de lunches op de pier was er bijzonder. Suites/villa's zijn uitmuntend.

Gereisd Met partner in september 2013

Prachtig hotel !

Fertin Ingrid
17-9-2013

Hou je van een paradijslijke omgeving, een adembenemd uitzicht, rust, héél lekker eten, vriendelijke bediening, dan is dit luxe design hotel iets voor jou ! Wij hadden de gelegenheid om 5 nachten te verblijven in een suite met zicht op de oceaan. Vanaf de verwelkoming tot het verlaten van het hotel spant gans het team zich in om van je vakantie een onvergetelijke droom te maken. De kamer (suite) was héél ruim, superschoon en héél mooi ingericht. Hygiëne is top ! Het eten was ongelooflijk lekker, zowel bij het ontbijt, de lunch en het diner had je telkens een uitgebreide keuze. We waanden ons meermaals in een sterrenrestaurant. Wij zeggen dan ook oprecht dank u wel aan Luc Verschelden, General Manager en gans zijn team voor de prachtige tijd die wij hadden in het Essque Zalu Zanzibar. Wij komen héél graag een keer weer. Lieven & Ingrid

Gereisd Met partner in september 2013

zonder twijfel het beste hotel op het eiland

Gwen_Vdp
12-8-2013

Geweldige architectuur. mooie designtoetsen, kortom een schitterend boutique-hotel. Zeer mooie en rustig gelegen kamers/villa's (50). Zonder twijfel herbergt dit hotel het beste restaurant op het eiland. Ook een bar/resto op de 100 meter lange pier, midden in de Indische Oceaan. Zeer persoonlijke toenadering en service door het leuke en behulpzame personeel. Zelfs de general manager, die u persoonlijk verwelkomt bij aankomst, is (bijna) altijd bereikbaar. Bezoek zeker ook eens de spa, van een zeer hoog niveau, je waant je er bijna in een betere spa in Azie...... Conclusie : als u zoekt naar een rustig gelegen klassevol boutique hotel in Zanzibar, waar u wilt genieten van zeer lekker eten, van de rust aan het zwembad, van de ondergaande zon bij valavond op de pier, zoek niet verder : This is the place to be!! Zonder twijfel één van de betere hotels van Oost-Afrika!!

Gereisd Met partner in juli 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Essque Zalu Zanzibar in Nungwi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Essque Zalu Zanzibar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.