Bungalow Matemwe Bungalows

Bungalow Matemwe Bungalows

8.3Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Matemwe

Op vakantie geweest naar Matemwe Bungalows?

8.3Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Matemwe Bungalows voor je op een rij gezet:

Bungalow info

Meer bungalow info

4 reviews over Bungalow Matemwe Bungalows

• 9simoneknoll09-12-2010

Prachtige bungalows

Augustus 2010 3 nachten in een bungalow van Matemwe beach village overnacht. Hele nette bungalows, eten is goed, personeel is super aardig! Omdat het zo kort was niet meer van Zanzibar gezien dan het strand. Dat is hooguit 100 meter lopen vanaf je bungalow. Ook het zwembad is mooi aangelegd! Zeker een aanrader!

Alleen gereisd in augustus 2010

• 9Jose01-11-2010

Paradijselijk resort, met prima verzorging

Ruime, smaakvol gedecoreerde bungalows met veel privacy, in mooi kleinschalig resort (12 bungalows). Groot eigen terras vlak aan zee, waar 's ochtends de vissersbootjes langsvaren. Twee zwembaden en mooie tuin met veel bloemen. Goed eten met veel verse vis en met volle maan diner op het strand. Zeer gastvrije ontvangst. Een heerlijke plek om echt te ontspannen.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8M&P25-07-2010

Fantastich direct aan zee!

Leuk en betaalbaar resort als afsluiting van een rondreis door Tanzania. Wij zijn hier 5 dagen geweest en het is ons prima bevallen. het is niet superdeluxe maar daar is de prijs ook niet naar! Eten is goed. Zeer vriendelijk Nederlands / Italiaanse leiding.

Onze bungalow lag direct aan het echt witte zandstrand en de zee. Vanuit ons bed uitzicht op zee. Toen wij er waren was er op heel Zanzibar al een maand een stroomstoring (reparatie gaat in Afrika niet snel) maar het resort beschikt als een van de weinige resorts over een generator, waardoor je 's avonds licht hebt en 's m orgens warm kunt douchen.

Het hotel beschikt over een duikcentrum!

Kortom naar onze mening een goede prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd met partner in juni 2008

• 7TBP19-10-2009

Prima, maar strand/snorkelen viel tegen

Alles heel netjes. Leuke bar, zwembad (ondiep) met prachtig uitzicht en mooi aangelegde tuin. Helaas is het bijbehorende strand bezaaid met zeewier, waardoor zwemmen en snorkelen bijna niet mogelijk is. Eten is redelijk.

Gereisd met partner in januari 2009

Bungalow Matemwe Bungalows info