Hotel Sea Cliff Resort & Spa

Hotel Sea Cliff Resort & Spa

8.4Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Mangapwani

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.208p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

Bij Sea Cliff Resort & Spa word je heerlijk verwend. Twee keer per dag worden de kamers schoongemaakt en ’s avonds hangt de klamboe al klaar over je bed. Het eten is goed verzorgd en elke dag in ander thema. Vanaf Sea Cliff Resort & Spa op Zanzibar gaat er een gratis shuttle naar Stone Town, het oude centrum van Zanzibar-stad.

18 reviews over Hotel Sea Cliff Resort & Spa

• 9Hofste10-09-2013

Prachtige lokatie....

Na onze safari in Kenia zijn we nog voor 7 nachten in dit hotel geweest.... Het was gewoon geweldig! Bij het boeken twijfelde ik tussen het hotel Diamonds dream of Zanzibar en dit hotel. Ik ben blij dat ik voor Sea Cliff heb gekozen ondanks dat er weinig beoordelingen op stonden. De meeste Nederlanders gaan volgens mij naar Diamonds dream. In dit hotel dus niet knetterdruk met Nederlanders, heerlijk... Eten dikke prima! Kamers zijn goed, personeel is vriendelijk en de sunset onvergetelijk! Een hotel om aan te raden!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Joeri23-09-2012

Wat een paradijs !

Deze maand onze honeymoon doorgebracht in Tanzania en in dit hotel op Zanzibar en we konden ons geen beter hotel voorstellen om onze huwelijksreis mee af te sluiten : bij aankomst was de kamer al versierd met bloemen en gedurende het verblijf kregen we nog een aantal extra's zoals een fruitmand en flesje bubbels, een zeevruchtendiner, een massage,... Verder is dit een prachtig domein met mooi onderhouden tuinen, schitterende zwembaden met een fantastisch zeezicht. En dan over het personeel : die deden er alles aan om je in de watten te leggen zodat je kon genieten van een zorgeloze vakantie. Het eten was ook heel lekker en gevarieerd met iedere dag een thema-avond, en wat was het prachtig om iedere dag de zonsondergang mee te maken met een cocktail in de hand. Absoluut een aanrader dus, en zeker als honeymoonbestemming !

Gereisd met partner in september 2012

• 7Sandra18-08-2012

Goed maar niet Super

Supermooie ligging, we hadden een junior suite voor een kleine extra prijs , zeker de moeite! Na twee dagen is mijn man ziek geworden van het eten, aangezien wij onze tanden poetsten met fleswater en nooit ergens anders aten , moet het van het hoteleten geweest zijn. Ook de service moet betaald worden met grote tips, dan wordt je tafel gereserveerd en krijg je bloemen anders niet en moet je je er bij neer trachten te leggen. Zuiverheid, wij hadden een suite met toch een kakkerlak van 4 cm en elke dag mieren, hebben hierover geklaagd maar is zonder gevolg gebleven....

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Ann Binnemans21-02-2012

Paradijs om te relaxen !

Ik en mijn partner vonden dit hotel geweldig ! Mooie kamers, lekker eten, uitmuntende bediening vooral Aydan is fantastisch. Iedereen is heel vriendelijk en alles gebeurt op hun ritme dus polé polé, misschien voor sommige mensen een probleem, maar wij waren onmiddelijk afgestemd op het Afrikaanse ritme en hebben genoten ! Ik was heel blij dat er geen Italianen in het hotel logeerden, meeste hotels op Zanzibar zitten er vol van en dit vonden wij een extra pluspunt. Er was ook geen irriterende animatie tijdens de dag of s'avonds, maar wel 3 avonden per week fantastische authentieke livemuziek, met djembe, afrikaanse dans en prachtige stemmen, je waande je echt in de jungle !Het ontbijt was oké voor afrikaanse normen, ik was tevreden met mijn toast en spiegeleitje, charcuterie zoals bij ons kennen ze daar niet, wel boontjes en worstjes etc. Je kon altijd buiten eten, zelfs in je ligbedje aan het zwembad, hebben paar keer "lobster gegeten" is niet all inclusive maar wel de moeite.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Asia10-12-2011

Warm,relaxt, hartelijk.

Hotel met panoramische uitzicht op zee. Hartelijk personeel, heerlijk eten ,2 zwembaden, fitnes,tennis,fietsen, paarden,live muziek gewoon top! Geen strand , drukte en uitgangs leven. Gratis shuttel bus naar de stad. Klein maar luxe kamers .

Gereisd met partner in november 2011

• 10ron19-11-2011

een heerlijk hotel waanzinnige service niks te vee

mooie plek alles wordt goed bijgehouden ( mooi groen ) een lekker wisselend lunch en diner buffet het hotel ligt afgelegen dus heerlijk rustig. met een half uur in stone town/ vliegveld

wij zouden zo weer naar dit hotel teruggaan, maar nooit meer met arkefly

Gereisd met partner in november 2011

Hotel Sea Cliff Resort & Spa info