Hotel Sea Cliff Resort & Spa

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

Bij Sea Cliff Resort & Spa word je heerlijk verwend. Twee keer per dag worden de kamers schoongemaakt en ’s avonds hangt de klamboe al klaar over je bed. Het eten is goed verzorgd en elke dag in ander thema. Vanaf Sea Cliff Resort & Spa op Zanzibar gaat er een gratis shuttle naar Stone Town, het oude centrum van Zanzibar-stad.

18 reviews over Hotel Sea Cliff Resort & Spa

• 8Peter16-01-2020

Prima bestemming , zeker in de droge tijd

Prima hotel . Centrale ligging . Zeker voor mensen die van golfen / watersport / relaxen houden . Eten prima , kamers ok , , maar badkamer kon beter ( schimmel/ roestige wc bril ). Wij verbleven 2weken all inclusive : wel aan de prijs ....golfbaan goed onderhouden , fairways en greens niks op aan te merken. Baan niet heel uitdagend. Prijzen voor golfbaan heel redelijk . Zwembaden en service uitstekend geregeld . Iedere avond live music en daar moet je wel van houden ... het vis restaurant op het strand bij de golfbaan is een aanrader

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Kris Lulofs04-03-2019

Mooi resort,zeer vriendelijk personeel,luxe

Wij verbleven 14 nachten op dit resort.Met twee zwembaden 1 restaurant ook 1 bar en een apart strandje met bar en mogelijkheid iets te eten.Ook kan je op de pier een drankje krijgen van 17.00 tot 19.00 uur.Hele vriendelijke medewerkers.Vooral aan de hoofdbar een aantal toppers.Zeker vriendelijk na het krijgen van regelmatig een dollar.Dat is hier ook wel besteed.Zelfs als ik Bloody Mary bestelde en er geen tomatensap is maken ze dat van verse tomaten voor een paar extra dollars,Met een taxi geregeld via een site in Nederland in 2 dagen heel Zanzibar gezien,Dat wil zeggen zowel Oost West Zuid en Noord.En dan begrijp je waarom fooi zo belangrijk voor deze mensen is.Persoonlijk vind ik dit resort niet geschikt voor kinderen.Dus denk ik dat als het adults only gemaakt zou worden het meer mensen zal aantrekken.Wat ik wel jammer vind is dat je niet bij meerdere restaurants kan eten.Aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Corine van Ruissen04-11-2018

Genoten van een fantastisch mooi en fijn Zanzibar.

Hartstikke fijn en leuk hotel op een van de mooiste eilanden van de wereld met prachtige mensen en een geweldige sfeer. Heb me zelden ergens zo thuis gevoeld als op Zanzibar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Sandra en Eduard14-05-2018

Geweldig mooie locatie!

Wat een schitterende locatie. Het uitzicht vanuit het hotel over de zee is geweldig. De kamers zijn zeer schoon. De bedden worden dagelijks opgemaakt en ook kregen we elke dag schone handdoeken. 's Avonds kwamen de dames van de housekeeping nog even sprayen met een anti-muggenspray en hingen ze de klamboe over je bed heen. Het eten in het restaurant was elke avond gebaseerd op een ander thema. De kwaliteit van het eten was goed en er was ruim voldoende aanbod en keuze. Het enige nadeel is dat wij in het regenseizoen daar waren (de maanden april en mei). Het heeft 3 dagen bijna onafgebroken geregend. Gelukkig verzorgd het hotel overal paraplu's, waardoor je nog enigszins droog bleef. Helaas hebben we onze reisleider de hele vakantie niet gezien, waardoor we zelf onze excursies hebben geboekt. We hebben dit gedaan bij een officiële gids.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Rosette30-04-2018

Heerlijk resort

Geweldige vakantie gehad! Kamers zijn goed en schoon, personeel ongelooflijk vriendelijk, geen massa dus ook geen (op een paar mensen na) handdoekje leggen aan het zwembad. Eten was goed en voldoende keuze.

Alleen gereisd in januari 2018

• 9M. Klein14-04-2018

Super vakantie

Super resort, je kunt vanuit het zwembad eindeloos over zee kijken, zeer schoon resort, en vriendelijk personeel, eten prima, zeker een aanrader, let wel op, er zijn geen pinautomaten in de buurt, wij waren met touroperator, excursies bij hun erg duur. Ze komen 2X per dag je kamer doen, in de avond wordt de klamboe dicht gemaakt, en krijg je weer schone handdoeken.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10M&B15-04-2016

Mooi resort!

Het is echt zoals je op alle foto's voorbij ziet komen. Geen mooier gemaakte plaatjes dan de werkelijkheid! Het resort is super schoon en de ligging is prachtig. Het eten vonden wij ook erg goed! We lazen van te voren dat veel mensen de drankjes erg duur vonden. Wij hebben gekozen voor half pension en moesten apart betalen voor de drankjes en het middag eten. Wij vonden de prijzen heel normaal! 2 dollar voor een cola van 350 ml! Een biertje van een halve liter voor 4 dollar. De lunch was a la carte en ook zeer goed! Veel diversiteit en ook niet duur. Het personeel is heel vriendelijk en willen alles voor je doen. De kamers zijn ruim, super schoon en de airco werkt goed! In de avond komt het personeel je bed ook nog even slaap klaar maken. Ze sprayen tegen insecten en muggen en doen de klamboe dicht. Er is ook 1x per dag een gratis shuttle bus naar Stone Town. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in dit resort!

Gereisd met partner in april 2016

• 9Adri Knetsch05-10-2014

Heerlijke vakantie

Last minute geboekt via touroperator website. We hadden gekozen voor half pension. We kwamen later erachter dat gele koorts vaccin verplicht is in tansania, dit moet je 10 dagen voor vertrek laten zetten, dus houd hier rekening mee.

Het hotel is prachtig, bij aankomst zagen we gelijk de mooie tuinen die netjes worden bijgehouden. Seacliff heeft een rotskust. De kamers zijn prima, er wordt dagelijks schoongemaakt, er is gratis airco.

Overdag valt de rust het meeste op, op sommige dagen was je echt alleen in het zwembad, je hoeft dus niet zorgen te maken over plekjes aan het zwembad. Er is gratis handdoeken service! Er is ook gratis niet gemotoriseerd watersport zoals kano varen, snorkelen en suppen. Wifi bereik is prima en gratis.

Het eten is heerlijk, elke avond is het een ander thema. Ik heb genoten van het eten. Lunch is a la carte. Naast ontbijt en diner is er van 3 tot 5 gratis koffie, thee en iets erbij zoals muffins.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

• 10Ralph Hage26-09-2014

Ultiem genot

We zijn zojuist thuis gekomen van onze huwelijksreis naar dit fantastische resort. Het hotel en de kamers zijn prima, het eten goed en wisselend. Het uitzicht is adembenemend!! Personeel allemaal even vriendelijk en doen echt werkelijk waar alles om je vakantie zo relaxed mogelijk te maken. We hebben daar een safari geboekt naar het selous park op het vaste land van Tanzania. Boek dit echt niet in Nederland, want dit scheelde meer dan duizend euro!!

• 10Jos en Carine24-09-2014

Het hotel is prachtig, personeel vriendelijk en ze doen echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Manager die constant in het hotel aanwezig is en met iedereen een praatje doet. wij hadden wel gedacht dat het nog iets dichter bij stone town lag, maar de gratis shuttle elke dag maakt dat dan weer goed.

Hotel Sea Cliff Resort & Spa info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV