Hotel Sultan Sands Island Resort

Hotel Sultan Sands Island Resortsterstersterster

8.3Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Kiwengwa

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sultan Sands Island Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

De rustzoeker kan terecht bij Hotel Sultan Sands Island Resort in Zanzibar. Het resort ligt wat afgelegen, maar wel naast het strand. Ook vind je op het resort een zwembad, een restaurant en elke avond entertainment. Voor vermaak buiten Sultan Sands Island Resort kun je leuke excursies boeken zoals o.a. met dolfijnen zwemmen of duiken.

46 reviews over Hotel Sultan Sands Island Resort

• 2019
    8Marianne met partner19-07-2019

Gewoon goed

Wij waren hier 16 dagen. Het is een mooi resort. Wij hadden een huisje, deze liggen hoger, dus een hele klim iedere dag. Bed met klamboe ,werd iedere avond ingesprayd met Deet. Wij slikten malaria pillen, maar deze periode hebben we geen mug gezien. We hoorden ook dat het niet de malaria tijd was. Het eten is goed. We waren met meer Nederlanders daar en we waren bijna allemaal aan de diarree. Ik stopte met de verse mango te eten en iedere dag cola dieet te drinken en toen ging het goed. Er zijn te weinig parasols aan het strand, waardoor je dus je handdoekje moet gaan leggen. De zon gaat recht over de hemel dus je heb echt wel schaduw nodig. Personeel is allemaal heel vriendelijk. En ook leuk dat je de massaai bij het hotel heb. Ze verwelkomen je met hun zang en dans en geven 1 keer in de week een show. Verder vonden wij het entertainment s'avonds niet zo. En om 23.00 stopt het. De zee trok de eerste week terug en de tweede week niet.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Geke14-04-2018

Heerlijk rustig en relaxed

Wil je een heerlijk relaxte strand vakantie hebben, dan zit je hier goed. Schattig huisje Pwani gehad. Was keurig en schoon en kregen iedere dag schone handdoeken. Je kon bij eb heel ver de zee in wandelen waar je de meest prachtige zeesterren en schelpen kon vinden. Ook kun je diverse excursies doen op het eiland, wij hebben zelf een lokale gids geregeld, die ons voor veel minder geld dan de touroperator ons een hele leuke dag heeft bezorgd. Ik kan hem zeker aanbevelen mocht u naar Zanzibar gaan. Een minpunt vond ik wel het handdoekje leggen. Je moest de wekker heel vroeg zetten om een bedje te kunnen scoren. Verder een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10JH28-02-2018

Fantastisch! Beste relaxvakantie ooit!

Wij waren hier met zijn 2'en en we hebben heerlijk genoten!!

Personeel is zeer vriendelijk en iedereen is erg vrolijk; van de schoonmaaksters tot aan het personeel in de keuken, iedereen begroet je altijd zeer vriendelijk. Het resort ligt wel wat afgelegen maar dat vonden wij helemaal niet erg. Waterschoentjes zijn wel aan te raden, wanneer je graag de zee in wilt. Het eten was erg lekker en ook variërend, 1x in de avond organiseren ze een BBQ avond bij het zwembad, dit was ook erg leuk om mee te maken! Elke avond hebben ze entertainment bij het zwembad. Van ongeveer 21 uur tot 23 en daarna gaat de muziek ook uit, wat wij erg vermakelijk vonden en wij zaten dan ook elke avond na het avondeten bij het zwembad.

We hebben excursies geregeld via het hotel, dit is ons erg goed bevallen! En het scheelde ook veel geld dan via de NLe touroperators. Je krijgt dan een privégids + privéchaffeur.

Al met al een top vakantie gehad!!

Gereisd met partner in december 2017

• 6Michiel06-02-2018

Mooi resort om te relaxen maar weinig te doen

Comfortabele kamer en ruim. Mensen over het algemeen vriendelijk en vrolijk. Prachtig strand en omgeving maar zeer weinig op eigen houtje te ondernemen. Waterschoenen zijn erg handig vanwege de stenen en zee-egels verder in de zee, er is namelijk een groot verschil met eb en vloed dus dan kunnen ze van pas komen. Wij houden van sporten en daarom hadden we dit resort ook gekozen maar helaas waren zowat alle fitness apparaten stuk. Dit scheen ook al een tijdje zo te zijn. We hebben erg genoten maar vonden het aan het einde ook niet erg om weer naar huis te gaan. Het verschijnsel handdoekje leggen kwam helaas hier ook voor. Veel mensen gingen zeer vroeg hun handdoek op de gewenste stoel leggen en bleven dan de hele ochtend weg. We hadden wel een nare nasmaak met de latere checkout en hier is blijkbaar geen beleid in. We moesten veel meer betalen dan andere gasten en voelden ons toch een beetje belazerd. Dus iets om op te letten misschien!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Agaath22-12-2017

Mooi en niet weer

Hotel met mooie ligging, prima kamers, bediening, eten en service. Overdag heerlijk rustig. MAAR 's avonds van 7 tot 11 uur keiharde, luid bonkende live muziek, waardoor praten vrijwel onmogelijk is. Ook op het terras van je kamer blijft deze muziek je achtervolgen.

Alleen gereisd in december 2017

• 10Fabian en Simona18-04-2017

Een aanrader!❤️

Net een paar dagen thuis van Zanzibar, Sultan Sands. Het was echt super! We hebben genoten, het eten was top, het zwembad was heerlijk, het strand was geweldig, de zee was heel helder en blauw (wel waterschoentjes ivm zee-egels) en de mensen zijn onwijs aardig. We hebben een excursie gedaan naar stone-town en prison island en dit moet je echt gezien hebben. Onze reisleidster van touroperator, Daisy had dit perfect voor ons geregeld en wij waren heel blij met haar! Het eten in het hotel was zeer gevarieerd en elke avond een live optreden. Vanilla band zullen wij nooit vergeten. Wij hadden een fantastisch avond. Ondanks de regentijd in Zanzibar hebben we veel zon gehad en af en toe een bui was helemaal niet erg. Wij gaan zeer zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Ietje de Beer30-11-2016

Super vakantie

Heerlijk kleinschalig resort met nog 50 huisjes. Het personeel is super vriendelijk en goed. De huisjes zijn comfortabel en schoon.de meeste huisjes liggen in n prachtige tuin en sommige huisjes echt op t strand. Onze excursies hebben we geregeld met een beachboy. Dit is ons zeer goed bevallen.Ook andere mensen uit het resort die bij hem geboekt hebben waren zeer tevreden. Betrouwbaar, goed en goedkoper. En je steunt ook nog de plaatselijke bevolking. Het was n topvakantie

Gereisd met partner in november 2016

• 9monica02-06-2016

super vakantie, een aanrader

Mooie schone kamers met airco, resort goed onderhouden, vriendelijk personeel, eten in buffetvorm waarbij het vlees en vis ter plekke werd bereid, elke avond animatie. Twee excursies via een beachboy gemaakt, die goedkoper dan via de hostess was en heel goed georaniseerd

Alleen gereisd in maart 2016

• 9Kroon12-04-2016

Genieten, keurig verzorgd, vriendelijk personeel

Accomodatie is keurig, prima huisjes/kamers. Goed verzorgde tuin. Eten was op orde/ niet van hoog niveau maar alles netjes klaargemaakt en warm. Zelfs salades kan je eten want er wordt met gefilterd water gewerkt. Hotel gebruikt voor drankjes en cocktails de originele merken en geen lokale vervangers. Heerlijk. Personeel is keurig, voorkomend en helpt snel. Tuinen mooi onderhouden en met een beetje mazzel klimt de tuinboom in de boom om een verse kokosnoot voor je te halen. Mjammie! Geloof dat er wel kwaliteitsverschil zit in kamers. Bij ons aan het strand was alles perfect. De 'douchekamer' voor dag van vertrek was aanzienlijk ouder en minder verzorgd.

Gereisd met partner in april 2016

• 9C. van Duijvenboden11-04-2016

Goed, kleinschalig en gemoedelijk resort

In feite kan alles er als goed beoordeeld worden: de kamers in de typische rondavels, de onderhouden tuinen, het restaurant, de all-in formule, de bediening, live muziek/optredens elke avond en natuurlijk de ligging direct aan het uitgestrekte strand. Ideale plek voor een rustige vakantie.

Gereisd met partner in maart 2016

22 tips over Hotel Sultan Sands Island Resort

• JM, 18-04-2014

Huur een gids (Ali Suleiman) en trek er op uit !

• freix, 03-12-2013

Al inclusieve is een goede optie omdat eten en drinken anders nogal prijzig is.

• roel, 30-11-2013

boek all inclusief, let op cappuccino is niet incl. all inclusief is tot 24.00 uur Duiken met oneocean is aanbeveling leuke ploeg mensen.

14 vragen over Hotel Sultan Sands Island Resort

• jolanda de Ruijter, 28-06-2017

wifi en fris en koffie

is het anno 2017 nog steeds zo dat er betaald moet worden voor de Wifi , koffie en frisdrank?

• Hans, 28-02-2017

all-inclusive

Kun je beter all-inclusive boeken in plaats van half pension?

• claudia, 02-10-2016

in en uit tax

klopt het dat je op het vliegveld zowel bij aankomst als bij vertrek ongeveer 50 euro p.p. moet betalen?

jolanda de Ruijter, 28-06-2017

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats