Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
8,5

Omschrijving
De rustzoeker kan terecht bij Hotel Sultan Sands Island Resort in Zanzibar. Het resort ligt wat afgelegen, maar wel naast het strand. Ook vind je op het resort een zwembad, een restaurant en elke avond entertainment. Voor vermaak buiten Sultan Sands Island Resort kun je leuke excursies boeken zoals o.a. met dolfijnen zwemmen of duiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sultan Sands Island Resort voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Sultan Sands Island Resort in het Nederlands

Heerlijk rustig en relaxed

Geke,
14-4-2018

Wil je een heerlijk relaxte strand vakantie hebben, dan zit je hier goed.

Schattig huisje Pwani gehad. Was keurig en schoon en kregen iedere dag schone handdoeken.

Je kon bij eb heel ver de zee in wandelen waar je de meest prachtige zeesterren en schelpen kon vinden.

Ook kun je diverse excursies doen op het eiland, wij hebben zelf een lokale gids geregeld, die ons voor veel minder geld dan de touroperator ons een hele leuke dag heeft bezorgd. Ik kan hem zeker aanbevelen mocht u naar Zanzibar gaan.

Een minpunt vond ik wel het handdoekje leggen. Je moest de wekker heel vroeg zetten om een bedje te kunnen scoren.

Verder een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Wij waren hier met zijn 2'en en we hebben heerlijk genoten!!

Personeel is zeer vriendelijk en iedereen is erg vrolijk; van de schoonmaaksters tot aan het personeel in de keuken, iedereen begroet je altijd zeer vriendelijk.

Het resort ligt wel wat afgelegen maar dat vonden wij helemaal niet erg.

Waterschoentjes zijn wel aan te raden, wanneer je graag de zee in wilt.

Het eten was erg lekker en ook variërend, 1x in de avond organiseren ze een BBQ avond bij het zwembad, dit was ook erg leuk om mee te maken!

Elke avond hebben ze entertainment bij het zwembad. Van ongeveer 21 uur tot 23 en daarna gaat de muziek ook uit, wat wij erg vermakelijk vonden en wij zaten dan ook elke avond na het avondeten bij het zwembad.

We hebben excursies geregeld via het hotel, dit is ons erg goed bevallen! En het scheelde ook veel geld dan via de NLe touroperators. Je krijgt dan een privégids + privéchaffeur.

Al met al een top vakantie gehad!!

Gereisd met partner in december 2017

Comfortabele kamer en ruim. Mensen over het algemeen vriendelijk en vrolijk. Prachtig strand en omgeving maar zeer weinig op eigen houtje te ondernemen. Waterschoenen zijn erg handig vanwege de stenen en zee-egels verder in de zee, er is namelijk een groot verschil met eb en vloed dus dan kunnen ze van pas komen. Wij houden van sporten en daarom hadden we dit resort ook gekozen maar helaas waren zowat alle fitness apparaten stuk. Dit scheen ook al een tijdje zo te zijn. We hebben erg genoten maar vonden het aan het einde ook niet erg om weer naar huis te gaan. Het verschijnsel handdoekje leggen kwam helaas hier ook voor. Veel mensen gingen zeer vroeg hun handdoek op de gewenste stoel leggen en bleven dan de hele ochtend weg. We hadden wel een nare nasmaak met de latere checkout en hier is blijkbaar geen beleid in. We moesten veel meer betalen dan andere gasten en voelden ons toch een beetje belazerd. Dus iets om op te letten misschien!

Gereisd met partner in januari 2018

Mooi en niet weer

Agaath,
22-12-2017

Hotel met mooie ligging, prima kamers, bediening, eten en service. Overdag heerlijk rustig. MAAR 's avonds van 7 tot 11 uur keiharde, luid bonkende live muziek, waardoor praten vrijwel onmogelijk is. Ook op het terras van je kamer blijft deze muziek je achtervolgen.

Gereisd alleenreizend in december 2017

Een aanrader!❤️

Fabian en Simona,
18-4-2017

Net een paar dagen thuis van Zanzibar, Sultan Sands. Het was echt super! We hebben genoten, het eten was top, het zwembad was heerlijk, het strand was geweldig, de zee was heel helder en blauw (wel waterschoentjes ivm zee-egels) en de mensen zijn onwijs aardig. We hebben een excursie gedaan naar stone-town en prison island en dit moet je echt gezien hebben. Onze reisleidster van touroperator, Daisy had dit perfect voor ons geregeld en wij waren heel blij met haar! Het eten in het hotel was zeer gevarieerd en elke avond een live optreden. Vanilla band zullen wij nooit vergeten. Wij hadden een fantastisch avond. Ondanks de regentijd in Zanzibar hebben we veel zon gehad en af en toe een bui was helemaal niet erg. Wij gaan zeer zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

Super vakantie

Ietje de Beer
30-11-2016

Heerlijk kleinschalig resort met nog 50 huisjes. Het personeel is super vriendelijk en goed. De huisjes zijn comfortabel en schoon.de meeste huisjes liggen in n prachtige tuin en sommige huisjes echt op t strand. Onze excursies hebben we geregeld met een beachboy. Dit is ons zeer goed bevallen.Ook andere mensen uit het resort die bij hem geboekt hebben waren zeer tevreden. Betrouwbaar, goed en goedkoper. En je steunt ook nog de plaatselijke bevolking. Het was n topvakantie

Gereisd met partner in november 2016

super vakantie, een aanrader

monica
2-6-2016

Mooie schone kamers met airco, resort goed onderhouden, vriendelijk personeel, eten in buffetvorm waarbij het vlees en vis ter plekke werd bereid, elke avond animatie. Twee excursies via een beachboy gemaakt, die goedkoper dan via de hostess was en heel goed georaniseerd

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Accomodatie is keurig, prima huisjes/kamers. Goed verzorgde tuin. Eten was op orde/ niet van hoog niveau maar alles netjes klaargemaakt en warm. Zelfs salades kan je eten want er wordt met gefilterd water gewerkt. Hotel gebruikt voor drankjes en cocktails de originele merken en geen lokale vervangers. Heerlijk. Personeel is keurig, voorkomend en helpt snel. Tuinen mooi onderhouden en met een beetje mazzel klimt de tuinboom in de boom om een verse kokosnoot voor je te halen. Mjammie!

Geloof dat er wel kwaliteitsverschil zit in kamers. Bij ons aan het strand was alles perfect. De 'douchekamer' voor dag van vertrek was aanzienlijk ouder en minder verzorgd.

Gereisd met partner in april 2016

Goed, kleinschalig en gemoedelijk resort

C. van Duijvenboden
11-4-2016

In feite kan alles er als goed beoordeeld worden: de kamers in de typische rondavels, de onderhouden tuinen, het restaurant, de all-in formule, de bediening, live muziek/optredens elke avond en natuurlijk de ligging direct aan het uitgestrekte strand. Ideale plek voor een rustige vakantie.

Gereisd met partner in maart 2016

Geweldige locatie, service, etc. Enige minpuntje is dat de informatie van reisorganisatie over all inclusive niet klopt. Frisdranken en water moet je extra voor betalen.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Sands Island Resort in Kiwengwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Sands Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.