Hotel Ocean Paradise Resort

Hotel Ocean Paradise Resortsterstersterster

8.5Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Kiwengwa

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Paradise Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

30 reviews over Hotel Ocean Paradise Resort

• 7Annemieke02-12-2014

Prima hotel

Prima hotel, prachtig aan het strand gelegen. Wifi zeer slecht !!! Weinig animatie over de dag verdeeld. Het personeel sprak zeer slecht engels.

Een prima hotel om bij te komen na een prachtige safari.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Anita14-08-2013

Heerlijk resort

Fantastisch mooi resort waar je prima kan bijkomen van alle indrukken van de Safari's. Het eten is erg goed. Elke avond is er een ander thema buffet met goed eten en er werd elke avond voor entertainment en live muziek gezorgd. De kamers zijn mooi en schoon. Het zwembad is lekker groot en de ligging aan het strand maakt het plaatje compleet. Eten en drinken is niet duur hier.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Maaike Huijsmans24-07-2013

Prachtig resort!

Het resort is prachtig. Overal waar je kijkt staan palmbomen. De kamer werd goed schoon gehouden en het personeel was zeer vriendelijk. Elke avond een ander thema bij het avondeten. Ontbijt was uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Maurice05-07-2013

Paradijs! Heerlijk relaxen

De vrijstaande bungalows zijn geweldig mooi en comfortabel. Service is goed en vriendelijk. De bungalows worden goed schoon gemaakt. Het ontbijt en de lunch is goed, het diner in buffet is redelijk. Het strand is zo uit folder, paradijs.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8jeroen denhartog20-02-2013

fijn resort niet nieuw maar prima

Een fijne africaans sfeer goede service wifi alleen bij internet cafe . omgeving erg mooie perfect voor water sport surfen zeilen kano heerlijk gezeild en windsurft . wel getijden dus niet hele dag varen. ik heb er een fijne week gehad personeel was heel vriendelijk ondanks dat hotel wat ouder is prima schoon. .Wel regelmatig stroom uitval maar normaal in tanzania

Alleen gereisd in februari 2013

• 6jansen23-07-2012

oke maar verouderd

mooie ligging mooi groot zwembad en mooie tuin eten was niet goed. vaak taai vlees en-of vis. tevens was het buffet niet warm brood bij lunchgerechten ook vaak oud en taai. in onze kamer deed de airco niet, wc bril lag eraf. handdoeken waren 's ochtends ook op. voordat je naar het ontbijt ging moest je de handdoeken dus reserveren anders had je tot 11-12 geen handdoek. internet niet gratis. animatie 's avonds heel minimaal.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9kristel28-09-2011

Prachtig hotel, echt een paradijs!

We hebben heel wat hotels gezien over de hele wereld maar wat is dit een praaltje en daar helpen de bewoners van zanzibar zeker aan mee. Iedereen is super vriendelijk en wil je overal mee helpen. De bungalow kamers zijn erg mooi! Het strand is gewoon onbeschrijvelijk mooi. Alles wordt goed onderhouden. Het eten is dan wel buffet maar goed warm en elke avond wat anders. Dit is wat je zoekt in een vakantie.

als ik dan toch een puntje moet noemen dan zouden ze wifi gratis moeten maken! is nu 5 dollar voor 24 uur en de excursies zijn enorm duur in dit hotel. Wat ik zou aanraden is om de excursies bij zenji hotel te boeken in stone town en eerst 2 dagen stone town te doen en vanuit daar alle excursie te ondergaan om vervolgens naar dit prachtige hotel af te reizen!

Gereisd met partner in september 2011

• 9Elly24-08-2011

Super ! een aanrader

super ! voor ouders met (jonge) kinderen je kunt een connecting room boeking ideaal . het eten in buffet vorm is elke dag anders en lekker . een wandeling naar het rif is een aanrader wel waterschoenen mee ! er zijn heel veel zeeegels als je ver de zee in gaat . Een excursie is vanuit het hotel makkelijk te regelen . 7 dagen geweest en ons geen moment verveeld echt een paradijs . veel verschillende leeftijden aanwezig dus ook voor de kids 12 en 18 Elly

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Heike en Luc22-08-2011

uitstekend resort

een droomplaats om enkele dagen kompleet te relaxen. zeer vriendelijk personeel, lekker gevarieerd eten, prachtige omgeving... het resort is op zich een luxe-gevangenis, want (geboekte) excurcies zijn enkel mogelijk per auto, een bezoek aan een plaatselijk dorp is quasi onmogelijk, ook s'avonds is er buiten het hotel-entertainment niets te doen. een relaxe romantische strandwandeling zit er ook niet in want je wordt voortdurend aangeklampt door de lokale verkopers, zelfs om 6.00' s'morgens als je es de zon wilt zien opkomen staan ze je al op te wachten....

Gereisd met partner in juli 2011

• 9atievanhoorn17-03-2011

heerlijk

Eeen fantastisch resort, heel goed verzorgd,, zeer vriendelijke bediening! Elke avond live muziek. Elk moment verse cocosnoot te verkrijgen, zo uit de boom vandaan.

Gereisd met partner in januari 2011

1 tip over Hotel Ocean Paradise Resort

• jeroen denhartog, 20-02-2013

zeker stone town bezoeken . toch even andere wereld . watersport was zeker aanrader kano /windsurf /zeilen

0 vragen over Hotel Ocean Paradise Resort

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Youth Club (vanaf 14 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht