Hotel Melia Zanzibar

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°23°
Hotel Melia Zanzibar

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Zanzibar voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Neckermann
Neckermann

1 review over Hotel Melia Zanzibar in het Nederlands

Perfect getaway

Leonore
19-9-2013

Heerlijk genoten van all-inclusive formule van Melia Zanzibar. Erg mooi hotel, mooi ingericht, groot, ruim, afgezet complex met mooie, zeer goed onderhouden tuinen. Er loopt overal (onzichtbaar) bewaking, wat nodig is maar wel veilig voelt. Het eten bij restaurant Aqua viel helaas niet onder all-inclusive formule, wat jammer was omdat het ons van te voren niet verteld was. Verder goed eten, veel keuze, iedere dag een ander thema (Italiaans, Aziatisch, etc). Zorgen goed voor eigen personeel (goed voor werkgelegenheid op verder arm eiland). Daardoor attente, zeer vriendelijke bediening. Kamer was schoon en netjes en bij klachten werd dit direct opgelost (ons bad liep niet leeg door het putje maar stroomde de badkamer in, er kwam direct een loodgieter langs, het was opgelost en schoongemaakt binnen het uur terwijl wij heerlijk aan het zwembad zaten). Als je een week wilt genieten en heerlijk tot rust wilt komen bij een prachtig uitzicht is dit verblijf echt een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Sushi

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Zanzibar in Kiwengwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Zanzibar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.