Hotel Dream of Zanzibar

Hotel Dream of Zanzibar
8,8

24 tips over Hotel Dream of Zanzibar

Toine, 21-1-2015
Bespreek eventuele excursies bij de beachboys op het strand. Scheelt de helft van het geld en net zo goed georganiseerd. Aanrader is 'Bigfoot', zijn naam staat op zijn t-shirt.
Annick, 30-12-2014
Excursies boeken bij bigfoot! Vriendelijk, betrouwbaar en de prijzen zijn de helft minder dan als je ze doet met de maatschappijen waar bij je geboekt hebt!
mel, 20-12-2014
een excursie naar een spice farm met BIGFOOT staat op zijn t'shirt op het strand bij de spicefarm was het heel erg leuk en de jonge gids was super vriendelijk en kon heel gooed engels zodat we veel meer over Zanzibar te weten konden komen

We hebben een aantal aanbieders voor Dream of Zanzibar voor je op een rij gezet:

freddy, 17-12-2014
Als naar zanzibaar gaat doen dan veel kleding en ander gerief dat je kan missen en geef het aan de mensen daar zij zulen super gelukkig zijn
rosa09, 25-9-2014

Boek de excursies op het strand bij de beachboys zoals Madiba. Deze mensen regelen alles perfect en je hebt een prive-excursie voor de helft van de prijs. De reisorganisaties boeken dit ook bij deze mensen maar dan betaal de hoofdprijs. Aanrader is Jozani park, Safari-Blue en de schildpadden.

Zorg dat je genoeg dollars en euro's meeneemt.

Artjom, 30-5-2014
Boek je excursies bij Bigfoot, de helft van het geld vergeleken met de touroperators. Prima geregeld, soms zelfs beter omdat ze willen concurreren.

saskiabkm, 30-4-2014
Bij aankomst op het vliegveld van zanzibar staan er twee busjes klaar. Een voor de vakantiegangers en een voor de koffers. Deze werden keurig en heel snel naar het resort gebracht zodat alles al keurig klaar stond toen we daar aankwamen. Er was in ons busje een beetje paniek omdat sommige reizigers dachten dat hun koffer werd gestolen maar dat is dus niet het geval, schrik hier niet van, het is goed bedoelde service.
Jacqueline, 27-11-2013

1 >Boek je excurcies bij de Beachboys . Scheelt de helft en is net zo goed als noeklen via de hoastess of het hotel !

2 > Neem US dollars mee vanuit Nederland. Pinnen kan alleen in Zanzibar stad of op de luchthaven. Niet alle cards worden trouwens geaccepteerd.

Jacqueline, 26-11-2013

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ( Trap van 55 treden naar het zwembad, strand en restaurants.

Als je een specifieke wens hebt mbt je kamer het hotel zelf mailen met je wensen.

Klaashenk, 8-10-2013
Neem anti muggenspray mee en zorg voor warme, lange kleding. Het koelt 's avonds behoorlijk af doordat er regelmatig een harde wind staat.