Hotel Dream of Zanzibar

Hotel Dream of Zanzibarstersterstersterster

7.6Goed

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Kiwengwa

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Dream of Zanzibar voor je op een rij gezet:

• Aan zee

86 reviews over Hotel Dream of Zanzibar

• 2019
    1Cynthia Schouten31-08-2019

Voor ons the Hell of Zanzibar

Wij raden iedereen af hiernaartoe te gaan, tenzij je snel heel veel gewicht wilt verliezen. Bijna alle Nederlandse gasten waren daar aan diarree. Niemand wilde meer vlees eten. De kip was rauw en ik heb zelf een zware voedselvergiftiging opgelopen. De kok vroeg of ik de kip de volgende keer ‘Well done’ wilde. Hij wist echt niet dat kip gaar moet zijn. De kamer viel ook tegen. De kinderbedden waren veel te klein en ze lagen heel slecht. De balkondeur kon niet op slot, hier werd niets aan gedaan. Terwijl ze waarschuwen voor diefstal. Als je de zee in wilt heb je hordes mensen achter je aan die later geld willen voor de uitleg over de vissen. Heel irritant. Wij hebben dagen op de kamer doorgebracht ivm overgeven en diarree. Echt een verschrikkelijke vakantie. Het hotel wil bewijs zien dat we het bij hun hebben opgelopen. Wij mochten niet eens op de laatste dag iets langer in de kamer blijven, ondanks onze situatie. ga hier niet heen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9C.J. Meesters21-02-2019

Prima hotel

Eerste keer dat wij op Zanzibar waren, zeer goed hotel, juiste service en vriendelijkheid van al het personeel. Je voelt je hier echt thuis. Er wordt even een praatje gemaakt en interesse getoond voor de , hoe is/was je dag. Verder zijn er uitstekende restaurants aanwezig. Buffet is gevarieerd en goed verzorgd . Verschillende mooie thema avonden, op strand rondom het zwembad wat een service allemaal. De kamers zijn toppie, wordt iedere dag goed voorzien van nieuwe handdoeken en drankjes in de koelkast. Iedere avond wordt het klamboe gesloten om het hemelbed. en er liggen bloemen of blaadjes op het bed. Soms ook een mooi figuurtje gemaakt van een handdoek (zwaantje) De 55 treden om beneden te komen viel best mee voor ons, gaf de juiste beweging voor je lichaam.

Alleen 1 klein minpuntje, er mag overal gerookt worden buiten, bij het zwembad, barretje , buiten restaurant ontbijt/lunch/diner

De luchthaven mag wel wat gemoderniseerd word

The Hotel Management, Front Office , 24-02-2019

Dear C.J. Meesters,

thank you very much for the kind review.

We are more than happy that you enjoyed your stay with us and you were satisfied by our service.

We are looking forward to welcome you again soon.

• 8Jessica Alleman16-02-2019

Zalige vakantie

Vriendelijke mensen en lekker, gevarieerd eten. Kamers zijn netjes. Mooie tuin die goed onderhouden wordt. De animatie is nogal beperkt en uitsluitend in het Italiaans. Wat wel een minpunt is, zijn de vervelende "beach boys" op het openbare strandgedeelte die iedereen overal volgen en belagen. Het is niet mogelijk om bv ongehinderd in de zee te stappen.

The Hotel Management, Front Office , 20-02-2019

Dear Jessica,

Thank you for your feedback and for choosing to stay with us.

We are glad glad to hear that you enjoyed our rooms and food.

We hope to see you again soon in our Dream of Zanzibar.

• 9Naomi 12-02-2019

Fantastisch!

Ons verblijf op dream of Zanzibar was geweldig! De medewerkers doen hard hun best en je komt niks te kort! Manager is erg gastvrij en servicegericht ook het contact met het personeel wat hij heeft is geweldig. Wil je naar Zanzibar is Dream of Zanzibar absoluut een aanrader! Ook Rashid van animatie doet uiterst zijn best! vergeet alleen niet je bent en Afrika en shows enz zijn anders dan in Europa en niet slecht. Wij hebben genoten en bedanken dan ook alle medewerkers voor onze onvergetelijke vakantie! Hakuna Matata van kamer 1805

The Hotel Management, Front Office , 17-02-2019

Dear Naomi,

thank you so much for your fantastic review!

It was our pleasure to have you as a guest and we are thrilled to hear that you had such a memorable time with us.

We are looking forward to seeing you soon in our Dream of Zanzibar.

• 2018
    8Dirk04-12-2018

netjes hotel met supervriendelijk personeel

Een iets ouder maar zeer goed onderhouden hotel met ruime kamers. Zalig strand en fijn zwembad. Het eten was goed, voldoende keuze, zeker met de andere restaurantjes erbij. De thema-avonden zijn ook een pluspunt. De dranken waren jammer genoeg meestal niet voldoende gekoeld. Maar wat vooral bijblijft is de vriendelijkheid, de lach van eenieder die daar werkt.

The Hotel Management, Front Office , 17-02-2019

Dear Dirk,

we are glad you enjoyed your time with us. We take great care in providing top-notch service for all of our guests, and your praising words let us know we're doing our job well.

We look forward to hosting you again soon.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Martin levering06-11-2018

Andere reis

Heel mooi resort, mooie kamers goed onderhouden mooie zee en uitmuntend vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is minder vaak hetzelfde alleen als er grote groepen komen wordt alles uit de kast getrokken, dit zouden ze ook moeten doen als het resort niet helemaal vol zit. Er staan heel veel nep masai bij de zee maar kunnen het strand niet op, verder slechte entertainment met valse zang en slecht geluid. S’avonds na 10 uur niets meer te doen. Excursies genoeg mocht je dit willen. Op safari naar bv selous Tanzania prachtig Personeel 10 Kamers 10 Weer 10 Ligging 10 Resort 10 Eten 5

The Hotel Management, Front Office , 12-11-2018

Dear Martin levering,

thank you very much for taking the time to review your stay. We appreciate your feedback very much and we use all comments for our development plan in order to improve every time our service. A big thank you on behalf of the whole team as well for kind words regarding our service. We are looking forward to welcoming you again in the future.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Carmen06-07-2018

Beleef jouw African Dream op Zanzibar

Zanzibar is met stip mijn allerfijnste vakantie eiland. Op 9 uur vliegen van NL vind je daadwerkelijk nog een plek waar de haast en stress je leven niet beheerst, waar de mensen relaxed en gelukkig zijn en waar alles is voor een top vakantie. Het eten is er heerlijk, de mensen gastvrij en de stranden zo mooi dat zelf ik er van zou willen trouwen (en dat voor iemand die daar normaal de kriebels van krijgt). Zanzibar is een aanrader voor iedereen. Of je nu jong, oud, alleen of met een groep bent.. er is hier voor ieder wat wils. Slik wel goed je malariapillen, en neem ORS mee.. just in case, ons Hollandse lichaam is weinig gewend 😉. Hakuna Matata

Dear Carmen,

thank you very much for your excellent review. We are happy to hear that you had an enjoyable stay with us and that you could disconnect from you stressful daily life. We hope to have the opportunity to welcome you again at our Dream of Zanzibar sometime in the future.

Alleen gereisd in februari 2018

• 8Linnsey16-05-2018

Heerlijk!

Fantastisch witte stranden met alleen maar mooie palmbomen een waaar paradijs! Een super vakantie om vooral alle zorgen te vergeten :-)

The Hotel Management, Front Office , 12-11-2018

Dear Linnsey,

we are happy to hear that you enjoyed your stay in our little paradise, and we are looking forward to seeing you sometime in the near future.

Gereisd met partner in november 2016

• 10Marcha13-04-2018

Geweldige vakantie

Dream of Zanzibar is een geweldig resort, waar het je aan niets ontbreekt gedurende je vakantie. De diverse restaurants en het buffet bieden je meer dan voldoende variatie voor wat betreft ontbijt, lunch en diner. Al het verse fruit is zeker een aanrader, maar ook aan lekker vlees, salades, pannenkoeken of toetjes ontbreekt het niet. Vergeet ook niet de diverse cocktails te proberen (ook alcoholvrije cocktails zijn beschikbaar)! Het resort ziet er pico bello verzorgd uit. Het is heel ruimtelijk opgezet en wordt goed onderhouden. De zee is geweldig mooi helder blauw en dit biedt je dan ook de kans om te snorkelen tussen de visjes en krabbetjes. Vergeet je snorkelspullen dus niet! De kamers van het resort worden uitstekend verzorgd en de bedden in combinatie met de stille airco bieden je een goede nachtrust. Een kamer met zeezicht garandeert een geweldig uitzicht op een rode gloed over de zee tijdens zonsopgang. Aanrader!!!

Dear Marcha,

it is a pleasure for us to receive such positive review. We are overjoyed you had such a pleasant and satisfactory stay with us and we are looking forward to welcoming you again in the future.

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Adrie16-03-2018

Geweldig, super tevreden.

Buiten het resort, niet veel te doen, en absoluut niet geschikt voor rolstoelen, door de trappen die leiden naar het strand en zwembad.

Dear Adrie,

thank you very much for taking the time to share your experience with us.

As our resort is built on a natural hill, it is indeed not accessible for wheelchairs and for this reason we do not offer any adapted rooms.

Gereisd met partner in maart 2018

24 tips over Hotel Dream of Zanzibar

• Artjom, 30-05-2014

Boek je excursies bij Bigfoot, de helft van het geld vergeleken met de touroperators. Prima geregeld, soms zelfs beter omdat ze willen concurreren.

• saskiabkm, 30-04-2014

Bij aankomst op het vliegveld van zanzibar staan er twee busjes klaar. Een voor de vakantiegangers en een voor de koffers. Deze werden keurig en heel snel naar het resort gebracht zodat alles al keurig klaar stond toen we daar aankwamen. Er was in ons busje een beetje paniek omdat sommige reizigers dachten dat hun koffer werd gestolen maar dat is dus niet het geval, schrik hier niet van, het is goed bedoelde service.

• Jacqueline, 26-11-2013

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ( Trap van 55 treden naar het zwembad, strand en restaurants. Als je een specifieke wens hebt mbt je kamer het hotel zelf mailen met je wensen.

19 vragen over Hotel Dream of Zanzibar

• jojo de ruijter , 13-12-2017

Telefoon

Ik ben inmiddels al drie keer op Zanzibar geweest en twee keer hier in de buurt ., Ik ben bevriend met de massai die er altijd zijn op het strand en wil heel graag een oude telefoon van mij geven aan 1 van hen. Opsturen kan maar dan komt het vaak niet aan bij de geadresseerde . (heel veel post wordt geopend) Dus wie gaat binnenkort die kant op en wil dit voor me afgeven op het strand ? Je zou mij en natuurlijk hem heel erg blij maken! In ruil hiervoor geef ik heel graag goede tips!

• CPW.Domna, 23-07-2017

Partnerregistraties

Is het mogelijk om in Zanzibar een kamer te boeken voor een ongetrouwd stel?

jojo de Ruijter , 28-08-2017

Tuurlijk .. ze zijn voor iedereen super lief ! Wij zijn er al drie keer geweest .. ongehuwd haha

• Linnsey, 16-10-2015

Regenseizoen

Hallo, kan iemand mij vertellen of ik er goed aan doe om begin december naar dit hotel te gaan ivm regen! Gezien wij wel toe zijn aan een strandvakantie. Ik hoor het fraag

Jolanda de Ruijter, 25-10-2017

Wij gaan voor de derde keer eind november begin december .. heerlijk weer ! af en toe een buitje maar dat stelt niks voor .. In stone town regent het wel heel vaak maar daar ga je niet zitten . aan de andere kant van het eiland komt de zon ook wat later is mijn ervaring .

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen