Hotel Dream of Zanzibar

Hotel Dream of Zanzibar
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Dream of Zanzibar voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Dream of Zanzibar in het Nederlands

Beleef jouw African Dream op Zanzibar

Carmen
6-7-2018

Zanzibar is met stip mijn allerfijnste vakantie eiland. Op 9 uur vliegen van NL vind je daadwerkelijk nog een plek waar de haast en stress je leven niet beheerst, waar de mensen relaxed en gelukkig zijn en waar alles is voor een top vakantie. Het eten is er heerlijk, de mensen gastvrij en de stranden zo mooi dat zelf ik er van zou willen trouwen (en dat voor iemand die daar normaal de kriebels van krijgt). Zanzibar is een aanrader voor iedereen. Of je nu jong, oud, alleen of met een groep bent.. er is hier voor ieder wat wils. Slik wel goed je malariapillen, en neem ORS mee.. just in case, ons Hollandse lichaam is weinig gewend 😉. Hakuna Matata

fajne ale bez rewelacji

Artur
12-6-2018

monotonne jedzenie mimo licznych restauracji, płytki basen, kiepskie ręczniki kąpielowe, nie do końca zadowalająca oferta animacyjna w ciągu dnia.

Duży plus za obsługę, przemiła, pomocna i uśmiechnięta.

Heerlijk!

Linnsey
16-5-2018

Fantastisch witte stranden met alleen maar mooie palmbomen een waaar paradijs! Een super vakantie om vooral alle zorgen te vergeten :-)

Geweldige vakantie

Marcha
13-4-2018

Dream of Zanzibar is een geweldig resort, waar het je aan niets ontbreekt gedurende je vakantie. De diverse restaurants en het buffet bieden je meer dan voldoende variatie voor wat betreft ontbijt, lunch en diner. Al het verse fruit is zeker een aanrader, maar ook aan lekker vlees, salades, pannenkoeken of toetjes ontbreekt het niet. Vergeet ook niet de diverse cocktails te proberen (ook alcoholvrije cocktails zijn beschikbaar)!

Het resort ziet er pico bello verzorgd uit. Het is heel ruimtelijk opgezet en wordt goed onderhouden.

De zee is geweldig mooi helder blauw en dit biedt je dan ook de kans om te snorkelen tussen de visjes en krabbetjes. Vergeet je snorkelspullen dus niet!

De kamers van het resort worden uitstekend verzorgd en de bedden in combinatie met de stille airco bieden je een goede nachtrust. Een kamer met zeezicht garandeert een geweldig uitzicht op een rode gloed over de zee tijdens zonsopgang.

Aanrader!!!

Geweldig, super tevreden.

Adrie
16-3-2018

Buiten het resort, niet veel te doen, en absoluut niet geschikt voor rolstoelen, door de trappen die leiden naar het strand en zwembad.

Paradijs

Janneke
27-2-2018

Paradijs!! Prachtige kamers en vriendelijk personeel. Direct aan het strand wat wordt bewaakt door beveiliging

Ga ook zeker uitstapjes doen, prachtig eiland waar veel te zien is.

Superdeluxe

Jojo de Ruijter
13-12-2017

Heel mooi hotel, prachtige kamers , strand en geweldig personeel. Ik moet eerlijk zeggen dat het buurhotel qua kwaliteit prijs beter is. in dram of zanzibar zijn ook geen Nederlanders of belgen te vinden, alleen russen en Italianen. Ze zijn niet onbeschoft maar ook zeker niet gezellig. Ik zou dus ondanks alle luxe niet meer teruggaan naar dit hotel omdat ik iets meer van gezelligheid houd dan luxe. Maar verder alle lof voor de lieve bediening en fantastische service!

Wat een paradijs...!!

Hollandia!
31-10-2017

Twijfel niet om naar dit resort toe te gaan. Wat een prachtig hotel. Wij kwam best laat aan, rond half 10 in de avond. Bij aankomt stond het personeel klaar met een warm handdoekje om de handjes schoon te maken met een welkomsdrankje. Ook mochten we nog snel gebruik maken van het buffet want we hadden nog niets gegeten. Het inchecken kon dan wel later.. Super fijn dat je nog iets kunt eten en dat zij daar zo rekening mee houden. En dan de kamer... Wat beeldschoon, ruim en mooi! Wij hadden een junior suite, echt een aanrader. Een heerlijk bubbelbad in het midden van de kamer. Het hotel zorgt ook elke dag voor thema avonden, een African diner, een Arabic diner, een gala diner... En ook zijn er diverse restaurantjes buiten het buffet om zodat je ook wat afwisseling hebt. Op het strand zijn er ook diverse tentjes waar je kunt eten, een cocktailbar staat ook op het strand.. Rond 16:00 kun je bij het theehuis ook weer wat lekkers halen, hapjes en pannenkoekjes worden er gebakken. Het personeel legt je daar echt in de watten, uiterst vriendelijk. Wij waren hier een week maar het was echt te kort. Excursies via de beach boys zou ik wel doen, hebben wij ook gedaan. Tegenover het hotel zit een organisatie, en ze doen het prima. Het is ontzettend duur om het via de reisorganisatie te doen. Het scheelt wel meer dan de helft.. We hebben gesnorkeld en kwamen toevallig dolfijnen tegen, helemaal te gek! We hebben een space tour gedaan, zijn naar stone town geweest en zijn ook naar prison island geweest. Verder hebben we ons prima vermaakt bij het hotel. Wat een droomvakantie...Hier kom je echt helemaal tot rust...Hakuna Matata!!

DREAM

Amy
23-8-2016

Alles was geweldig! De mensen zijn bijzonder aardig. Eten is geweldig genoeg keuze.

S'middags lekkere lunch bij het zwembad. Banenchips of een lekkere pannekoek met chocolade, Sushi op het strand.

Leuke thema avonden! Trekken alles uit de kast om het naar je zin te maken. Aanrader om te doen is de excursie dolfijnen zwemmen.

Wij hadden een tasje meegenomen met speelgoedjes pennen, boekjes en wat andere frutsels. Stukje verderop is een schooltje en die heten je van harte welkom dmv liedjes te zingen. Helaas is het wel heel frustrerend te zien dat de mensen daar heel erg arm zijn.

Stranden zijn prachtig. Resort goed onderhouden. Alles is goed bewaakt.

De beachboys vallen best mee.

Stone town zou ik niet aanraden. Het is heel erg arm en de sfeer is niet echt ontspannen als vrouw zonder hoofddoek.

Ook kun je niet alleen op pad alles is beveiligd en dat is helaas niet voor niks.

Een geweldige vakantie met alles erop en eraan ik zou het iedereen aanraden!

Er zijn altijd mensen die iets te zeuren hebben maar op dit hotel valt niks aan te merken.

RELAXING STAY, BUT A BIT DISAPPOINTED

ROOM 1405
21-4-2016

WHAT WE LIKED THE LEAST:

1) On arrival we were not shown to our rooms, the staff merely pointed them out to us;

2) The Cocktails were constantly poor;

3) the beach hawkers are always harassing beach goers, you cannot enjoy the beach front.

4) Flies are a problem;

5) the dining areas table clothes were always dirty - breakfast, lunch and supper;

6) the beach towels had an unpleasant smell; and

7) the mattress was very uncomfortable the coils hurt our bodies and we did not have proper sleep, it needs upgrading.

WHAT WE LIKED THE MOST:

1) the pool is fantastic;

2) the staff was friendly;

3) thanks for a wonderful stay.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream of Zanzibar in Kiwengwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream of Zanzibar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dream of Zanzibar scoort een 8.82 uit 10 op basis van 78 reviews.