Hotel Blue Bay Beach Resort

Hotel Blue Bay Beach Resortsterstersterster

8.9Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Kiwengwa

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

25 reviews over Hotel Blue Bay Beach Resort

• 9Ed02-04-2019

Super vakantie

Wat deze vakantie voor mij echt speciaal maakte, was de vriendelijkheid van het personeel.

Alleen gereisd in maart 2019

• 2017
    8Saskia23-10-2017

Mooi resort, met een relaxte sfeer. Mooie tuin, direct aan de zee. Heerlijk eten en drinken met voldoende variatie. Zeer vriendelijk personeel die je werkelijk in de watten legt. Wij hadden een junior-suite welke een fantastische ligging heeft in de mooie tuin. De kamer was voorzien van een grote badkamer met ligbad, twee wasbakken, een binnen- en dubbele buitendouche. Als we een minpunt mogen noemen is dat het jammer is dat snorkelen voor het resort nauwelijks tot niet mogelijk is vanwege het grote verschil tussen en eb en vloed en het ontbreken van koraal. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en het hotel is zijn 4 sterren meer dan waard. Houd er wel rekening mee dat je in Afrika bent.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 5Roggen01-09-2017

Tegenvallend

Het park is toe aan een update, kamers ruim, verouderd sanitair en zeker niet schoon, handdoeken niet of te weinig aanwezig, ook vieze handdoeken gekregen. Baliemedewerkers zeker niet gast gericht, op een enkeling na is personeel niet vooruit te branden. Na drie dagen de reisorganisatie Ingeschakeld kwam er verbetering. Animatie niet aanwezig. Zwembad tegels los, rand en terras omheen niet schoon. Na een regenbui zijn er geen zwembadhanddoeken meer terwijl hotel voor de helft bezet was. Strand wordt bij eb niet schoon gemaakt. Sanitair voorziening bij restaurant zeer smerig. Licht puntje het eten is goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

4Van der veen25-05-2016

Niet weer geen 5 steren hotel

Wij zijn in veel hotels over de wereld geweest maar hier is Het personeel niet vooruit te branden, drankjes duren 15 tot 20 min voor dat je ze hebt. Veel fouten met bestellingen en gebrekkig engels. Geen warm water 4 x gebeld 2 uren gewacht echt waardeloos. Het all-inclusive is geen echte drank maar een goedkoop goedje dat er op lijkt en lang niet alles hier zit in het all inclusief pakket. Geen ijs als toetje alleen als je bij betaald ook de koffie hoek bijbetalen Snap niet dat dit hotel een 9 krijgt ben veel beter gewend voor minder.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Ingrid01-12-2015

heerlijk genieten!

Een prachtige plek om je vakantie na een safari af te sluiten, of zoals wij komende uit de regio, een paar heerlijke dagen te relaxen. Een prachtig strand, met ja, natuurlijk zee egels in de zee.....maar bij hoog water heb je daar geen last van en bij eb wandel je heerlijk over het wad. En natuurlijk zijn er beach boys, iedereen probeert een graantje mee te pikken. Zoals het aan de Keniaanse kust het een overlast is, is het hier na een kort praatje en een Nee ook goed. Er is trouwens 'bewaking' die een oogje in het zeil houdt. Geniet ervan, maak eens een praatje en koop eens iets kleins.

De kamers zijn goed, het eten nog veel beter. Alle buffetmaaltijden zijn gevarieerd en uitgebreid, en je mag ook bij de 'buren' (sultan sands) eten zonder extra kosten. In beide hotels speelt is er 's avonds life music en is er een uitgebreid Happy Hour. Als je geen zin hebt in een buffet, kan je heerlijk Aziatisch eten in Kivuli aan het strand. Heerlijk Thais. Daarna lekker met een wijntje genieten van de zee op het strand.

Niet te vergeten de heerlijke Spa! Schoon, heel vriendelijk, kennis van zaken, een plek waar je graag nog eens naar toe ga.

Al met al, je krijgt er een onvergetelijke vakantie! Wij komen over een paar maanden weer terug! Asante sana, kwaheri!

Gereisd met partner in november 2015

• 10andrea sutherland05-02-2015

Paradise on earth...

Het Bluebay hotel is het 5* Hotel dat ligt op een fantastische plek aan het strand. De huisjes kijken uit op de mooie tuin alle met airco en muggennetten. Fantastische service, heerlijk eten van het buffet, mooi zwembad, heerlijke ligbedden, mooie avondstemming met kaarsen, veel gedanst. Mooi wandelen langs het strand en snorkelen bij het rif.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8RJ22-08-2012

Mooie plek om uit te rusten

Het hotel is ons goed bevallen. De kamers zijn ruim en compleet. Het bed is lekker, wel erg breed. Het zwembad is goed en er zijn voldoende ligbedden. Het eten is ook prima, net als de service en ander zaken. Het enige minpuntje is dat het hotel echt veel in rekening brengt voor eten en drinken dat niet bij je reis inbegrepen is. De prijzen liggen hoger dan in de Nederlandse horeca, terwijl het prijspeil in Zanzibar veel lager ligt. Daarom een puntje minder voor het eten en voor de prijs/kwaliteit-verhouding.

Gereisd met partner in mei 2012

• 0coortje30-01-2012

Geweldig verblijf

Je voelt je koninklijk in dit resort. Dit is echt het mooiste resort van het eiland Zanzibar.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8J. van Nierop21-07-2010

fantastisch strandhotel

na een week safari in Tanzania, een week genieten op Zanzibar op het mooie kruideneiland. goed hotel met mooie ruime kamers, elke dag schoongemaakt, elke dag ander eten, goed ontbijt buffet, voldoende ligplaatsen in de tuin en ook lekker zwemmen op het strand

Gereisd met partner in oktober 2006

• 9Dennis Hagen08-10-2009

heerlijk ontspannen hotel na een geweldige safari

na een geweldige groepsrondreis hebben we hier 6 dagen doorgebracht om te genieten van de safari, een heel goed hotel, met gratis upgrade naar de homeymoon suite geweldig !! heerlijk aan het strand, er lopen echter wel zeer vervelende beachboys die je heel de tijd benaderen als je de zee in wilt, zij willen je van alles verkopen, niet op ingaan en gewoon in het hotel de excursies boeken! zanzibar is erg arm en dat zie je goed veel afval op straat, echter op het resort is alles prachtig, met wilde dolfijnen gezommen bij kizimkazi en gedoken bij het mnemba atol echt heel gaaf !! eten in het hotel buffet maar wel wisselend. zeer vriendelijk personeel, drinken is apart net als de lunch maar zanzibar is niet duur een drankje kost ongeveer 1,5 euro en lunch 5 euro.

Gereisd met vrienden in september 2009

2 tips over Hotel Blue Bay Beach Resort

• RJ, 22-08-2012

Een bezoek aan Stone town is de moeite waard als je ook iets wilt zien behalve je boek en de zon.

• coortje, 30-01-2012

Ga ook eens met de locale bus naar Stonetown. Een hele belevenis en het kost niet veel.

1 vraag over Hotel Blue Bay Beach Resort

• Susan, 23-04-2017

snorkelen

zit hier ook een koraalrif in de buurt om mooi te kunnen snorkelen ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats