Bungalow Kendwa Rocks

Bungalow info

Meer bungalow info

7 reviews over Bungalow Kendwa Rocks

• 8onbekend10-07-2011

prima resort, zeer mooi strand!

Wij hebben hier een fantastische tijd gehad! Wij zaten wat verderop op het terrein, maar alsnog dichtbij het strand. Scheelt je een hoop geld. Wij hadden de goedkooste kamer, dus zonder airco, als je van wat luxe houdt zou ik je dit niet aanraden. Duurdere kamers/banda's zijn er ook! Het ontbijt is er supergoed. Het strand is een van de mooiste van Zanzibar! Mooie snorkeltochtjes zijn te regelen op het strand. Met een taxibus kun je richting Stone Town (ong 3 kwartier, wel afdingen) er gaan ook wel busjes die door de locale bevolking gebruikt worden (halte wel stuk lopen vanaf het resort).

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Jantine en Vincent20-02-2006

Vanuit Pangani met motorbootje de oceaan over richting Zanzibar, 'gedumpd'op het strand van Kendwa rocks. Het was er geweldig! eenvoudige banda's, goede keuze in het restaurant, erg lekker vis gegeten. Na een paar dagen met taxi shuttle naar Stonetown, afgezet bij het hotel van onze keuze.

Gereisd in februari 2006

• 9donald02-10-2005

om er te komen moet je effe je best doen. Maar het is absoluut de moeite waard. huisjes aan het strand zijn natuurlijk wat duurder dan verder van het strand maar dan heb je wel wat. Een geweldige plek. Het was erg lekker. Voor het paradijsgevoel moet je bij kwenda zijn als je geen zin heb 1000 euro's te betalen.

Gereisd in oktober 2005

• 7Odette29-09-2005

Niet gemakkelijk te bereiken omdat de infrastructuur op Zanzibar niet optimaal is. Per busje vanuit Stonetown naar Nungwi(Noordkust) en dan per boottaxi of direct per busje maar daar betaal je dan wel voor! En toch..wat een locatie! Het strand, de zee... De bungalows zijn erg basic maar met een schitterend uitzicht vanaf je veranda. Het eten liet soms te wensen over en er zijn niet erg veel winkeltjes e.d. in de buurt. De beachbar is super met Bob Marley op de achtergrond en rastafari's aan de bar. Kendwa is niet geschikt voor mensen die van spik en span houden maar voor avonturiers die de schoonheid kunnen waarderen en "back to basic" wel een prettige manier van reizen vinden. Aan de bar kun je locals vinden die een excursie aanbieden. Doen! Met een dhow de zee op is een onvergetelijke ervaring.

Gereisd in september 2005

Bungalow Kendwa Rocks info