Hotel Reef & Beach Resort

Hotel Reef & Beach Resort

8.4Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Jambiani

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.207p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie

102 reviews over Hotel Reef & Beach Resort

• 8Anoniem09-12-2017

Aanrader voor rust en relaxing

We zijn er nog een paar daagjes, maar voor nu al super. Alles wat je mag verwachten om even lekker uit te rusten. Goede sfeer, rust, schoon en bovenal vriendelijk personeel. Afwisselend eten van goede kwaliteit. Misschien voor een vakantie met kinderen iets minder te doen. Uitstapjes zijn makkelijk te maken via hotel of beach boy, niet alles is naast de deur.

Gereisd met partner in december 2017

• 8Yvonne van Duyn24-11-2017

Prachtige locatie en heerlijk gegeten

Zanzibar is een prachtig resort, niet zo groot dus geen massa gevoel. Wij hadden een kamer met zee-zicht, direct aan het strand, dat is echt de moeite waard. Ik had gelezen dat de maaltijden simpel maar voldoende waren, maar ik vond het eten superlekker! Naast het buffet elke maaltijd drie koks die verse gerechten bereiden en een fruit/toetjes buffetje. De excursies waren super, moet je zeker doen want buiten het resort is er niks. Aan het eind van het strand is een toeristenmarktje van de locals, koop er iets leuks dan heb je ook nog de locals een beetje geholpen.

Gereisd met partner in november 2017

• 9AnjaSt13-10-2017

Prachtige plek, gezellig resort

Wat een prachtige plek! We hebben genoten van het uitzicht op de mooie Indische oceaan, de ontzettend aardige mensen en het Hakuna Matata gevoel. De keuze bij de buffetten is niet ruim maar wat er is is goed. De kamer ( wij hadden een voordeelkamer) is op zich prima, wel weinig opberg ruimte en de badkamer is wat veroudert maar dat stoorde ons niet. Wij kwamen niet voor de luxe. Ondanks dat we op de 2de verdieping zaten en dus steeds trappen moesten lopen genoten we ontzettend van het prachtige uitzicht vanaf de galerij! De Jettibar is ook zo'n mooie plek, van de trappen af zo de zee in bij vloed of de prachtige zonsondergang vandaar uit bewonderen met een lekker drankje, super! De zee is prachtig helder, maar er kan wel wat zeewier in drijven, dat vonden wij verder geen probleem. Als het eb is kun je mijlenver lopen en komen de zeewierplantages 'bloot' te liggen en kun je de lokale bevolking aan het werk zien ermee. Als je dan het strand op loopt zie je van alles liggen en kom je o.a. ook zeesterren tegen, zo mooi! Wij hebben de safari ook gedaan, al geboekt vanuit Nederland en dat is echt super! Mooi resort/kamp in Selous, wederom met hele aardige mensen en super georganiseerde gamedrives, bootsafari etc! Wij hebben genoten van een een supermooie vakantie!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Tirza31-05-2017

Paradijselijk plekje

Wat een plek!hier 5 dagen geweest na safari,super tijd gehad.Prachtige bungalow,tegenover oceaanbar,onbetaalbaar.Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken,elke dag entertainment,elke dag schoonmaak,wat een lieverds(in tegenstelling tot Nederlandse eigenaar die nog een lesje bejegening kan gebruiken.Wij hadden wat problemen tijdens de safari,er kon nog geen sorry vanaf,lijkt narcistische/geldbeluste eigenaar weinig te doen).All-inn eten geen hoogstandje(prijs is er naar)maar voldoende keuze en heerlijk.Bepaalde frisdranken waren continu op,bepaalde cocktails steeds onbestelbaar,maar ach,genoeg andere keuze.Neem waterschoenen mee,azuurblauwe zee ligt vol zee-egels.Veel zwerfkatten(groot probleem op zanzibar),dankzij het Italiaanse managment stel steunen ze nu Zaaso,briljant!Via fondsenwerving via gasten worden de katten gesteriliseerd bij enige opvang op Zanzibar.Ben je katten/dierengek?Neem zeker wat extra geld mee om hen te steunen,je kunt ze ook vinden via facebook.

Gereisd met partner in november 2016

• 10Connie de Jong06-05-2017

Fantastische plek om te chillen

Resort is een echte bounty bestemming. De Masai krijgers zorgen voor de bewaking en zijn ontzettend aardig en daarmee is de afrikaanse sfeer ook duidelijk aanwezig. Al het personeel zorgt voor een heerlijk vakantiegevoel. Om een uur of zeven in de avond komen de kamermeisjes het muskietennet om het bed draperen en spuiten anti-muggenspray. Wij hebben geen mug gezien. Het resort is van een nederlandse eigenaar die ook leuk een gesprek met je aangaat.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Ria11-03-2017

vriendelijke en ontspannen sfeer

De medewerkers waren allemaal erg vriendelijk, iedereen doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Het resort ziet er leuk en verzorgd uit, het eten was goed, niet overdadig, maar genoeg en voldoende afwisseling. Er wordt goed rekening gehouden met glutenvrij dieet. De kamers zijn ruim, zeker de oceanbungalows zijn een aanrader, ook vanwege de ligbedden die er bij horen. Er worden leuke excursies aangeboden, met goede, prettige gidsen. Minpunt: weinig opbergruimte in de kamer, te weinig ligbedden bij het zwembad en deze werden in de morgen al vroeg geclaimd.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Ron07-03-2017

Fantastisch , Goede sfeer

Net terug van een prachtige vakantie. Wij hebben genoten van het mooie weer en het fantastische uitzicht vanaf het resort over zee. Het resort is kleinschalig waardoor je gemakkelijk onderling contact opbouwt. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam je wordt voortdurend met een glimlach verwelkomt. Wij kwamen tegen middernacht aan maar dat was geen probleem. We werden verwelkomt met een drankje en er stond wat te eten voor ons klaar. Een kleine fooi wordt zeer gewaardeerd het is een welkome aanvulling. De diverse excursies zijn zeker de moeite waard maar niet goedkoop. Afdingen ook op excursies kan je voordeel opleveren. Neem je vakantiebudget contant mee er is nauwelijks gelegenheid tot geldopname. Zanzibar is een gemoedelijk eiland met uiteraard verschillen tussen mensen die het goed hebben en zij die het met minder moeten doen. De locale bevolking woont zeer eenvoudig tot redelijk primitief. Een bezoek aan een lokaal dorp laat het leven op Zanzibar dan ook goed zien. Stown Town was erg leuk wij voelden ons er goed op ons gemak. Het leven speelt zich af op straat het kan er dus erg druk zijn. Je laten begeleiden door een gids is aan te raden.

Kamertip: Wij hadden een bungalow met zeezicht en dat was prachtig. Voordeel daarvan is je hebt je eigenbedje

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 8Berry van Dijk20-02-2017

Geweldig genoten van Reef& Beach icm Safari Selous

Een heerlijk kleinschalig resort waar je lekker kunt bijtanken. Super aardige mensen en niets is hun te veel,we hebben heel veel gelachen met hun over de Nederlandse woordjes die ze geleerd hebben. Mooie ligging en goede masai secuity, vooral genoten van Kambé, Werry, Kees en Imanuël. Eten was goed en de kamer die we hadden keek vol over zee, wat een heerlijkheid! De reis bestond uit 4 dagen Reef & Beach, 5 dagen Safari en 6 dagen reef & beach. We hopen zeker een keer terug te komen.

Gereisd met partner in februari 2017

• 6Maggy21-01-2017

Nooit meer met touroperator op reis

In januari hebben we een fijne week in Reef and Beach resort gehad. Maar niet dankzij touroperator en niet dankzij eigenaar Bert. Maar ondanks deze twee. Nooit meer met touroperator op reis. Het voortraject was een drama. 3 maanden voor ons vertrek ging de prijs met 350 euro p.p. omlaag. Touroperator wilde niets voor ons vroegboekers doen. Touroperator noemde dit “last minute tarief”. Het chartervliegtuig was zo klein, dat het slechts geschikt was voor Griekenland reizen op en neer. Krappe seating, i.v.m. bijtanken anderhalf uur in Hugarda wachten in het vliegtuig etc. Wat betreft het resort. Het heette “all-in”, maar je kunt het beter vol pension noemen. Er was tussen de maaltijden door niets te eten en het buffet was eenvoudig. En dan de prijzen van de excursies: buiten proportioneel duur. Tip: ga naar “beachboy” en boek daar kwalitatief goede excursies voor de halve prijs. Soms zelfs nog beter dan via het resort (hebben we van andere gasten gehoord). Hij is geautoriseerd gids en heeft alle officiele papieren. Zeer betrouwbaar. Hij bevindt zich aan beide zijden van het resort of zijn busje staat buiten bij de ingang. Ook een massage (zeer goed en stevig) kun je naast het resort doen voor de halve prijs. Het managers echtpaar Clara en Stefano waren geweldig. Geen moeite was ze teveel. Complimenten voor deze twee.

Bert Schoonvelde, owner, 05-02-2017

Hallo Marrimar,

Dank je wel voor de review, zoals als ik het lees heeft U het in ons resort prima naar het zin gehad, jammer dat U maar een 6 geeft omdat wij geen invloed hebben op de vliegreis die U wat minder vond. Er zijn vele mogelijkheden hier om te komen, vliegmaatschappij heeft zelfs 2 vluchten per dag met een korte overstap in Nairobi.

Excursies zit wel een klein verhaaltje bij, jongens die op het strand hun waar verkopen hebben geen vergunningen en betalen geen belastingen. Bij de wet in Zanzibar mogen zij hun job niet uitvoeren en de politie ziet daar streng op toe. De meeste touroperators bieden de excursies aan, en daarnaast kunt U ook in onze hotels voor zeer nette prijzen op excursie. Want inderdaad Zanzibar moet je zien, ons zwembad is mooi, maar er valt meer te zien..

Bedankt,

Gereisd met partner in januari 2017

• 8SaskiavdV12-01-2017

In 1 woord: geweldig!

Wat een prachtig resort, personeel is echt klantvriendelijk. Wat hebben wij gelachen om "Kees", een masaai die daar ook rondloopt, geweldige vent. Onze bungalow was schoon en netjes. Het ontbijt vond ik matig, maar mijn man was er tevreden over. De lunch was heerlijk!! Elke middag iets anders op de gril. Elke avond was er een ander thema: Italiaans, Swahili enz. Dit was ook goed voorbereid en smaakte heerlijk. Minpunten: vies roestig koelkastje op de kamer, bepaalde dranke raakten op: Himalaya bier(het enige bier dat ik lekker vond met mij nog een aantal anderen) Soda water, sterke drank voor de mojito. Wij reisden via touroperator, dat doen wij nooit weer! Wat een slecht cabinepersoneel hebben zij! We hebben 4 verschillende crews gehad en alleen de 1ste vond ik vriendelijk en service gericht.De rest was alleen maar met zichzelf bezig,hard praten tijdens nachtvlucht,chagerijnig en die tussenstop op Hurghada is ook waardeloos,je staat daar zo een uur en mag het vliegtuig niet verlaten.

Bert Schoonvelde, owner, 05-02-2017

Wat een mooie review, heb het onze jongens en meiden het voorgelezen en ze kenden jullie naam nog wel en wat dded het hun goed dat ze hoorden dat jullie een top vakantie hebben gehad in Reef&Beach Resort.

misschien tot volgend jaar?

Gereisd met partner in december 2016

Hotel Reef & Beach Resort info