Hotel Reef & Beach Resort

Hotel Reef & Beach Resort

8.4Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Jambiani

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.207p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie

102 reviews over Hotel Reef & Beach Resort

• 2018
    8Kenneth17-11-2018

Fijn en ontspannen

Een gemoedelijk en fijn hotel, met Nederlands management, op een mooie plek. Boek wel all inclusief. Er zijn geen winkels in de buurt. Water niet uit de kraan drinken.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Rick van Dongen15-11-2018

Ik zou zo weer boeken, geweldig!!

Klein schalig, schoon en netjes. Super vriendelijk personeel en een prima service. Een geweldige locatie om als uitval basis te gebruiken voor excursies. Wat een mooie plek!!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Dennis & Samantha31-10-2018

Fantastische vakantie gehad!

Super fijn resort, de mensen zijn altijd blij en bereid om je te helpen. Wij zaten in een bungalow, werd goed schoongehouden, bed werd altijd super leuk opgemaakt! Mooi en rustig resort en de Jetti bar is erg leuk om te zitten in de avond, maar zeker ook overdag! Eten is goed, veel variatie! De animatie deed ook altijd hun best om het de mensen naar hun zin te maken, bijv. Aqua gym, yoga & strandvolleybal. Mooie heldere blauwe zee met wit strand! Als het eb is kan je echt super ver de zee in lopen en kom je onwijs mooie dingen tegen zoals, zeesterren, oesters, vissen, koraal! Echt een geweldige tropische vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Vincent26-07-2018

Geweldig!!

Na onze safari zijn we naar dit Heerlijke kleine resort gegaan, met super aardige personeelsleden. Wij hebben het hier super gehad. Mooie beachbungalow, geweldig uitzicht en lekker gegeten en gedronken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Schrijver29-05-2018

Prachtig uitzicht!!

Mooi resort, met een prachtig uitzicht! Elke ochtend wakker worden met het geluid van de golven en met uitzicht over zee! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima, het all-in clusive concept viel alleen wat tegen.. alleen ontbijt, lunch en avond eten, in de na middag wat droge chips/nootjes. Het bed was voor mijn partner een beetje klein, die paste er niet in.

Verder is dit resort een dikke aanrader!

Gereisd met partner in november 2017

• 6Maaike30-03-2018

Mooi, maar niet meer naar Reef & Beach

Prachtige omgeving! Mooi hotel, vriendelijke medewerkers, zij zorgen voor een top vakantie! Hotel is netjes en schoon, super. Er zijn, mijn mening, wel wat verbeter punten, water was bijna elke ochtend weg, dan trekt je toilet ook niet door. Matrassen van de 1 persoonsbedden zijn slecht (kuilen in de rug), eten droog en doorbakken (echt taai en droog doorbakken). Uitgezonderd het eten, de klachten bij medewerkers en de Nederlandse manager neergelegd, geen resultaat. Terplekke het verhaal dat ze er wat aan gaan doen < niet dus. Bij verhaal op social media < reactie geven dat ik het had moeten aangeven of het hotel kon er niks aan doen. Jammer, dat was een andere reactie dan die terplekke gegeven is Silvana! Dooddoener! Neemt niet weg dat er wel veel mensen werken om je een fijne vakantie te bezorgen! Ga gerust, wees wel voorbereid.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Wendy23-03-2018

Heerlijk genoten en voor herhaling vatbaar!

Een week lang mogen genieten van het gezellige resort, geweldige uitzicht vanuit onze bungalow met zeezicht en de oprechtheid van de lieve mensen die werkzaam zijn op het resort en ten alle tijde met een grote glimlach voor je klaar staan! Hartverwarmend. De barmannen Aloyce, Dennis en Clemens zijn toppers, net als het animatie team! Oprecht lieve en hardwerkende jongens! Geen last gehad van muggen, weinig ongedierte en genoten van de aapjes op het resort. Resort werd goed bij- en schoon gehouden. Behulpzame Nederlandse manager Silvana dagelijks gezien en altijd beschikbaar voor vragen / een praatje. Nooit onveilig gevoeld, Masai bewakers op en rondom het resort zijn zeer vriendelijk en vertellen je graag over hun stam. De excursie zwemmen met dolfijnen (aangeboden vanuit hotel) is onvergetelijk! Zo kan ik nog wel even doorgaan... dus: twijfel niet om te boeken op deze prachtige plek!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Ronald15-02-2018

Waanzinnig!

Waanzinnig!! En wat een toppers Aloyse, Yoga, dennis, Eddy murphy. Die maken je vakantie echt helemaal top. Het is een prachtig resort , mooie bungalows, en het eten is niet mega maar voldoende en goed afwisselend. Alles word Continue goed schoon gehouden. Al het personeel van jong tot oud ontvangen je steeds weer met een lach en staan altijd klaar voor een praatje. Gezzelig in het. Zwembad waar je dagelijks de apen op bezoek krijgt. En een drankje in de yetti bar ook gezellig. Uitsaptjes dexen wij wel via de beach boys omdat de prijzen daar 80% lager zijn en je het zelfde aanbod krijg, tip huur een auto bij ze. Kan je lekker zelf rond toeren op het o zo mooie eiland. Voor ons is Reef en Beach resort echt een aanrader. Manager Sylvana en het personeel zijn echt alleemaal Top!

Gereisd met partner in februari 2018

• 9A. de Graaf13-01-2018

Hele mooie villa’s, direct aan het strand. Mooi resort.

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

9Jannette15-12-2017

heerlijk genoten!

Wat hebben we genoten! De ontvangst was geweldig met een drankje en eten. Onze kamer was prima, erg schoon en ruim genoeg omdat we er toch bijna niet waren. Excursies hebben wegvis het resort geboekt en ze waren goed georganiseerd. Ook onderweg werden we voorzien van heerlijk eten. Flesjes water konden we bij de receptie halen. Het personeel is vriendelijk en helpen je waar nodig. Het is zeker een plek waar we nog eens een keer heen willen. Heerlijk weer in de winter.

Gereisd met vrienden in december 2017

Hotel Reef & Beach Resort info