Hotel Reef & Beach Resort

Hotel Reef & Beach Resort

8.4Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Jambiani

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.207p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Animatie

102 reviews over Hotel Reef & Beach Resort

• 2019
    9Sanne05-05-2019

Fantastische, ontspannende vakantie gehad!!

Wij hebben een super vakantie gehad!! Een upgrade gekregen naar een bungalow met uitzicht op zee! Er is een nederlands sprekende manager aanwezig. Bij aankomst kregen we snel onze sleutels om even bij te komen van de reis. Alles gaat zn gangetje, vooral alles rustig aan ‘polé polé’ is dan ook een veel gehoorde uitspraak, na een aantal dagen ga je hier zelf ook naar leven. Elke dag wordt het beddengoed netjes neergelegd, handdoeken worden vaak genoeg verwisseld en elke avond wordt met muggenspray gespoten. Super lieve mensen staan altijd voor je klaar. Het eten is lekker, zeker niet uitgebreid maar elke dag wel iets anders aanwezig. Handig om te weten; neem dollars mee (juist in kleine hoeveelheden) om fooi te kunnen geven.

Boek excursies op het resort zelf ipv via de tour operator, scheelt behoorlijk wat geld, echte aanrader is de tour naar Mnemba Island, hier kun je snorkelen en hebben we kunnen zwemmen met wilde dolfijnen.

• 8Mandy14-04-2019

Zanzibar is een geweldig mooi gevarieerd land.

Kamers wat ouder maar alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Haal de tegel van het doucheputje anders staat continue de badkamer blank. Wij kwamen hier pas na dagen achter dat dit kon... Neem voldoende 1 dollar biljetten mee. Overal wordt verwacht dat je tip geeft. Dat begint al op het vliegveld Met dollars kun je overal betalen. Boek excursies via de receptie ipv via touroperator. Scheelt veel geld. Entertainment team organiseert ook een gratis excursie naar een lokaal dorpje meerdere keren per week. Is wel een soort toneelstukje dat opgevoerd wordt om ervoor te zorgen dat de tipbox gevuld wordt (kinderen geven je een hand en lopen mee) maar is uiteindelijk wel de moeite waard. De excursie zwemmen met dolfijnen in het wild is ook de moeite waard. Groot compliment voor de receptie. School dolfijnen liet zich niet zien, waarna iedereen de excursie de dag erna kostenloos mocht overdoen. Toen wel veel dolfijnen gezien! Weinig muggen.

• 10Fam Wessels08-04-2019

Reef & Beach, tot snel!

Wij waren hier op vakantie met onze kinderen van 8 en 11 en we hebben de meest fantastische week hier gehad. Het eten is boven verwachting. Er is genoeg voor iedereen, er wordt rekening gehouden met allergien en alles is heel smaakvol. Wat wij ook heel bijzonder vonden is de manier waarop het hotel met dieren omgaat. Er lopne veel apen rond en wordt duidelijk verteld dat ze niet gevoerd mogen worden. Ze hebben 2 katten die netjes buiten het restaurant de gasten begroeten en wilde katten worden gecastreerd/gesteriliseerd en hierna weer uitgezet. Het personeel is wat dit resort zo geweldig maakt. Van de barmannen tot en met de afwasser, stuk voor stuk ontzettend vriendelijk. Animatie die de kids bezig houd, pa en ma relazen wel ;). Er is een Nederlandse manager aanwezig wat toch wel erg makkelijk is, informatie over Zanzibar of gewoon een snelle vraag, Silvana staat altijd klaar.

Kortom, jullie zien ons zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Danny07-04-2019

Een echte aanrader !

Het is top ! Eten eenvoudig maar prima, genoeg keuze , supervriendelijke mensen en heel mooi gelegen ! Een aanrader 👍

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9martin kootstra06-04-2019

zeer positief verrast,

Wij hadden door omstandigheden deze reis super last minute geboekt en hadden daarom niet al te hoge verwachtingen. Echter bij aankomst waren wij positief verrast over het reef and beach resort. kleinschalig, familiar. het buffet was voldoende gevarieerd en prima van kwaliteit. De kamers zijn wel vrij basic, maar wel voldoende. Er wordt op het resort hard gewerkt aan een upgrade, er word een nieuw zwembad en restaurant gebouwd, waardoor het waarschijnlijk meer sterren zal gaan verdienen. Ik hoop dit niet ten koste gaat van de kleinschaligheid en de sfeer. Ook het dagelijkse bezoek van de colobus apen is een pre voor dit resort, deze apen zijn erg vriendelijk en goed benaderbaar. Al met al een geslaagde vakantie.

• 8Rian Verkoeijen11-03-2019

Zanzibar zeker nog een keer! resort denk ik niet

Allereerst weet dat het Afrika is, verwacht geen overdreven luxe zoals wij hier in NL gewend zijn. Het Resort is mooi, goed onderhouden en gezellig klein. Waardoor contact met andere snel gemaakt is. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De zee is idd regelmatig ver weg maar bij de receptie ligt een eb en vloed lijst. Wij hebben dit niet als onprettig ervaren. Neem echt waterschoentjes mee! Het eten all in clusive concept viel tegen. Eten is niet veel afwisselen en tussen de 3 normale maaltijden kan je nauwelijks tot niks wat halen. 1 tip die je echt van me moet aannemen en je veel geld scheelt is deze: op het strand lopen beach boys. Een verzorgt excursies geheel op maat naar jou wensen en die zijn fantastisch verzorgt. Je betaald bij hem +/- 40 dollar pp. Terwijl je bij het hotel 80 tot 125 dollar pp vragen! Wij zijn 3x met hem mee geweest met een paar andere en t was top.Verder echt top hier

• 9Stephan28-02-2019

Dit resort geboekt met niet al te hoge verwachtingen... Maar bleek echt een top resort! Prachtige locatie, lekker rustig, zeer netjes en schoon, zeer vriendelijk persooneel en ruime kamers. Het eten was niet heel veel keuze, maar wat er lag was wel goed! Het animatie team organiseert ook erg leuke dingen en uitstapjes. Ook hebben wij een paar excursies geboekt bij het resort zelf( niet via touroperator). Dit was echt prima geregeld en scheelde 50 euro.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10Gina26-12-2018

Fantastische onvergetelijke vakantie!

Een super vakantie gehad!! Super aardig personeel, kamers goed schoon gehouden. Het eten was heerlijk, niet extreem veel maar keuze zat en erg goed van smaak! Trip met de animatie naar een local dorp net local vervoer heel indrukwekkend. Verder aanrader via beachboys dagje spice town-prison island en stone town. Vanuit de jettty bar bij vloed heerlijk zwemmen, beste plek ook om de liggen en avonds gezellig te zitten. Leuk is ook om bij de local winkeltjes iets verder achter het zwembad te kijken. Al met al een fantastische vakantie waar we gezellige nederlanders ontmoet hebben!! Super lieve mensen daar altijd vriendelijk. Zou er zo weer heen willen😍

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 8Gerard04-12-2018

Een paradijselijke vakantie met aardige mensen

Een gezellig resort met prima service. Personeel is uiterst vriendelijk. Zanzibar is een pareltje in de Indische oceaan met mooie stranden en een geheel andere cultuur. Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in november 2018

• 8Sjoerd Hiemstra26-11-2018

een aanrader

prachtige plek,schitterend weer, aardige mensen en een schoon appartement met prima bedden. Een aanrader, op dit moment bezig met nieuw zwembad en restaurant

Gereisd met partner in november 2018

Hotel Reef & Beach Resort info