32 vragen over Hotel Reef & Beach Resort

• Ilona Gaarenstroom, 07-07-2019 Rapporteren

Safari

Goedendag, is het mogelijk om tijdens onze vakantie vanaf het resort een safari trip van een paar dagen in Tanzania te boeken in januari. Graag uw reactie, bij voorbaat dank

• Jessica, 12-06-2019 Rapporteren

Safari

Is het mogelijk om vanuit het hotel zelf of via Tui een safari naar Tanzania te boeken voor bijvoorbeeld 4 dagen? Zo ja, aan welke prijs moet ik dan denken pp?

• ed, 01-05-2019 Rapporteren

vakantie

wij willen graag naar Zanzibar op vakantie maar nu wil ik graag weten of het ook voor mensen die moeilijk lopen daar wek heen kunnen

• Maureen Van Bruggen, 18-01-2019 Rapporteren

Snorkelen

Kun je vanaf het strand of pier voor het hotel snorkelen? Wij zijn van plan hier in Maart heen te gaan.

Lise, 20-03-2019

Jazeker! Neen je duikmasker en waterschoenen mee!

We hebben een aantal aanbieders voor Reef & Beach Resort voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Aicha, 09-12-2017 Rapporteren

Betaling excursie

Hallo! Ik vroeg me het volgende af. Overal lees ik dat je voldoende contant geld moet meenemen ivm weinig gelegenheid om te pinnen. Maar moet je de excursies ook contant betalen? Ik wil namelijk heel graag een safari en andere excursies boeken, maar dat is vanaf €950 + zakgeld, lijkt mij wel heel veel geld contant? Kan je de excursies ook met creditcard of zo betalen? Alvast bedankt!

vincent, 26-07-2018

Je kan ook met creditkaart betalen, maar om contanten mee te nemen is zeker zinvol, alleen in Stonetown kan je pinnen (65km verder) Verder moet je bij de locals je excursieboeken en even afdingen. Wil je een complete reis maken met safari, ga dan naar Paradise wilderness, dit is de site en de mensen van de eigenaar en dan krijg je betere aanbiedingen, boek je via TUI of een tussenpersoon dan betaal je erg veel

• Rlogmans, 12-07-2017 Rapporteren

Muggen

Goedenavond wij gaan september naar Zanzibar. Paradise beach. Africa safari kamp en Reef and beach. Hoe zit het met de muggen. Ik maak me beestje zorgen om de malaria pillen is dat nodig..

Lise, 20-03-2019

Geen mug gezien! Malaria pillen zijn overbodig op Zanzibar. Welk goed insprayen meet Deet in dat geval.

• Rick, 12-07-2017 Rapporteren

Muggen

Goedenavond wij gaan september naar Paradise beach. Africa safari camp en Reef and beach. Hoe zit het met de muggen. En ik maak me zorgen om de malaria pillen. Is dat echt nodig. De bijwerkingen zijn heftig.

• Roland, 04-05-2017 Rapporteren

Kiten

Kun je hier kitesurfen?

• W. Roest, 18-02-2017 Rapporteren

visum

wij zijn van plan om naar Zanzibar te gaan met vakantie Reef eb Beach Resort, wat is het gemakkelijkste manier om een visum te regelen?

Anja, 26-05-2017

Wij hoorden bij net boeken vorige week dat je dat op het vliegveld daar ter plaatsen kan doen.

• Ricardo , 20-01-2017 Rapporteren

Vliegtuigje selous

Hoi wij gaan september naar dit hotel. En gaan voor 3 nachten naar Tanzania afrika safari camp. Vroeg me of er mensen dit ook gedaan hebben. En wat zo beetje de tijd was van vliegen en transfer naar vliegveld etc. Alvast bedankt

AnjaSt, 26-05-2017

Wij gaan ook in (eind) September en ook 3 dan naar Selous park op Safari, geen idee hoe het zit met transfer en tijden etc maar volgens mij hoor je dat pas als je op het resort aankomt.

AnjaSt, 11-09-2017

Hoi Ricardo, wij gaan van 23-09 tot 7-10. Gaan 29-09 naar Safari Camp. Fijne vakantie!

Rick, 12-07-2017

AnjaSt gaan jullie ook naar Reef and beach en Paradise beach resort. En wanneer gaan jullie precies. Wij gaan 14 tot 28