Kleine hotelsWeer vandaag33°26°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Reef & Beach Resort voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Reef & Beach Resort in het Nederlands

Fantastische onvergetelijke vakantie!

Gina,
26-12-2018

Een super vakantie gehad!! Super aardig personeel, kamers goed schoon gehouden. Het eten was heerlijk, niet extreem veel maar keuze zat en erg goed van smaak! Trip met de animatie naar een local dorp net local vervoer heel indrukwekkend. Verder aanrader via beachboys dagje spice town-prison island en stone town. Vanuit de jettty bar bij vloed heerlijk zwemmen, beste plek ook om de liggen en avonds gezellig te zitten. Leuk is ook om bij de local winkeltjes iets verder achter het zwembad te kijken. Al met al een fantastische vakantie waar we gezellige nederlanders ontmoet hebben!! Super lieve mensen daar altijd vriendelijk. Zou er zo weer heen willen😍

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een gezellig resort met prima service. Personeel is uiterst vriendelijk. Zanzibar is een pareltje in de Indische oceaan met mooie stranden en een geheel andere cultuur.

Zeer de moeite waard.

een aanrader

Sjoerd Hiemstra,
26-11-2018

prachtige plek,schitterend weer, aardige mensen en een schoon appartement met prima bedden.

Een aanrader, op dit moment bezig met nieuw zwembad en restaurant

Fijn en ontspannen

Kenneth,
17-11-2018

Een gemoedelijk en fijn hotel, met Nederlands management, op een mooie plek.

Boek wel all inclusief. Er zijn geen winkels in de buurt.

Water niet uit de kraan drinken.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ik zou zo weer boeken, geweldig!!

Rick van Dongen,
15-11-2018

Klein schalig, schoon en netjes.

Super vriendelijk personeel en een prima service. Een geweldige locatie om als uitval basis te gebruiken voor excursies. Wat een mooie plek!!

Fantastische vakantie gehad!

Dennis & Samantha,
31-10-2018

Super fijn resort, de mensen zijn altijd blij en bereid om je te helpen. Wij zaten in een bungalow, werd goed schoongehouden, bed werd altijd super leuk opgemaakt! Mooi en rustig resort en de Jetti bar is erg leuk om te zitten in de avond, maar zeker ook overdag! Eten is goed, veel variatie! De animatie deed ook altijd hun best om het de mensen naar hun zin te maken, bijv. Aqua gym, yoga & strandvolleybal. Mooie heldere blauwe zee met wit strand! Als het eb is kan je echt super ver de zee in lopen en kom je onwijs mooie dingen tegen zoals, zeesterren, oesters, vissen, koraal! Echt een geweldige tropische vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig!!

Vincent,
26-7-2018

Na onze safari zijn we naar dit Heerlijke kleine resort gegaan, met super aardige personeelsleden. Wij hebben het hier super gehad. Mooie beachbungalow, geweldig uitzicht en lekker gegeten en gedronken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig uitzicht!!

Schrijver,
29-5-2018

Mooi resort, met een prachtig uitzicht! Elke ochtend wakker worden met het geluid van de golven en met uitzicht over zee! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima, het all-in clusive concept viel alleen wat tegen.. alleen ontbijt, lunch en avond eten, in de na middag wat droge chips/nootjes. Het bed was voor mijn partner een beetje klein, die paste er niet in.

Verder is dit resort een dikke aanrader!

Gereisd met partner in november 2017

Mooi, maar niet meer naar Reef & Beach

Maaike,
30-3-2018

Prachtige omgeving! Mooi hotel, vriendelijke medewerkers, zij zorgen voor een top vakantie! Hotel is netjes en schoon, super. Er zijn, mijn mening, wel wat verbeter punten, water was bijna elke ochtend weg, dan trekt je toilet ook niet door. Matrassen van de 1 persoonsbedden zijn slecht (kuilen in de rug), eten droog en doorbakken (echt taai en droog doorbakken). Uitgezonderd het eten, de klachten bij medewerkers en de Nederlandse manager neergelegd, geen resultaat. Terplekke het verhaal dat ze er wat aan gaan doen < niet dus. Bij verhaal op social media < reactie geven dat ik het had moeten aangeven of het hotel kon er niks aan doen. Jammer, dat was een andere reactie dan die terplekke gegeven is Silvana! Dooddoener! Neemt niet weg dat er wel veel mensen werken om je een fijne vakantie te bezorgen! Ga gerust, wees wel voorbereid.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Een week lang mogen genieten van het gezellige resort, geweldige uitzicht vanuit onze bungalow met zeezicht en de oprechtheid van de lieve mensen die werkzaam zijn op het resort en ten alle tijde met een grote glimlach voor je klaar staan! Hartverwarmend. De barmannen Aloyce, Dennis en Clemens zijn toppers, net als het animatie team! Oprecht lieve en hardwerkende jongens! Geen last gehad van muggen, weinig ongedierte en genoten van de aapjes op het resort. Resort werd goed bij- en schoon gehouden. Behulpzame Nederlandse manager Silvana dagelijks gezien en altijd beschikbaar voor vragen / een praatje.

Nooit onveilig gevoeld, Masai bewakers op en rondom het resort zijn zeer vriendelijk en vertellen je graag over hun stam.

De excursie zwemmen met dolfijnen (aangeboden vanuit hotel) is onvergetelijk!

Zo kan ik nog wel even doorgaan... dus: twijfel niet om te boeken op deze prachtige plek!

Gereisd met partner in maart 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef & Beach Resort in Jambiani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.