Hotel Reef & Beach Resort

Hotel Reef & Beach Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Reef & Beach Resort voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Reef & Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtig uitzicht!!

Schrijver
29-5-2018

Mooi resort, met een prachtig uitzicht! Elke ochtend wakker worden met het geluid van de golven en met uitzicht over zee! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima, het all-in clusive concept viel alleen wat tegen.. alleen ontbijt, lunch en avond eten, in de na middag wat droge chips/nootjes. Het bed was voor mijn partner een beetje klein, die paste er niet in.

Verder is dit resort een dikke aanrader!

Mooi, maar niet meer naar Reef & Beach

Maaike
30-3-2018

Prachtige omgeving! Mooi hotel, vriendelijke medewerkers, zij zorgen voor een top vakantie! Hotel is netjes en schoon, super. Er zijn, mijn mening, wel wat verbeter punten, water was bijna elke ochtend weg, dan trekt je toilet ook niet door. Matrassen van de 1 persoonsbedden zijn slecht (kuilen in de rug), eten droog en doorbakken (echt taai en droog doorbakken). Uitgezonderd het eten, de klachten bij medewerkers en de Nederlandse manager neergelegd, geen resultaat. Terplekke het verhaal dat ze er wat aan gaan doen < niet dus. Bij verhaal op social media < reactie geven dat ik het had moeten aangeven of het hotel kon er niks aan doen. Jammer, dat was een andere reactie dan die terplekke gegeven is Silvana! Dooddoener! Neemt niet weg dat er wel veel mensen werken om je een fijne vakantie te bezorgen! Ga gerust, wees wel voorbereid.

Een week lang mogen genieten van het gezellige resort, geweldige uitzicht vanuit onze bungalow met zeezicht en de oprechtheid van de lieve mensen die werkzaam zijn op het resort en ten alle tijde met een grote glimlach voor je klaar staan! Hartverwarmend. De barmannen Aloyce, Dennis en Clemens zijn toppers, net als het animatie team! Oprecht lieve en hardwerkende jongens! Geen last gehad van muggen, weinig ongedierte en genoten van de aapjes op het resort. Resort werd goed bij- en schoon gehouden. Behulpzame Nederlandse manager Silvana dagelijks gezien en altijd beschikbaar voor vragen / een praatje.

Nooit onveilig gevoeld, Masai bewakers op en rondom het resort zijn zeer vriendelijk en vertellen je graag over hun stam.

De excursie zwemmen met dolfijnen (aangeboden vanuit hotel) is onvergetelijk!

Zo kan ik nog wel even doorgaan... dus: twijfel niet om te boeken op deze prachtige plek!

Waanzinnig!

Ronald
15-2-2018

Waanzinnig!! En wat een toppers Aloyse, Yoga, dennis, Eddy murphy. Die maken je vakantie echt helemaal top. Het is een prachtig resort , mooie bungalows, en het eten is niet mega maar voldoende en goed afwisselend. Alles word

Continue goed schoon gehouden. Al het personeel van jong tot oud ontvangen je steeds weer met een lach en staan altijd klaar voor een praatje. Gezzelig in het. Zwembad waar je dagelijks de apen op bezoek krijgt. En een drankje in de yetti bar ook gezellig. Uitsaptjes dexen wij wel via de beach boys omdat de prijzen daar 80% lager zijn en je het zelfde aanbod krijg, tip huur een auto bij ze. Kan je lekker zelf rond toeren op het o zo mooie eiland. Voor ons is Reef en Beach resort echt een aanrader. Manager Sylvana en het personeel zijn echt alleemaal

Top!

A. de Graaf
13-1-2018

Hele mooie villa’s, direct aan het strand. Mooi resort.

heerlijk genoten!

Jannette
15-12-2017

Wat hebben we genoten!

De ontvangst was geweldig met een drankje en eten. Onze kamer was prima, erg schoon en ruim genoeg omdat we er toch bijna niet waren. Excursies hebben wegvis het resort geboekt en ze waren goed georganiseerd.

Ook onderweg werden we voorzien van heerlijk eten.

Flesjes water konden we bij de receptie halen. Het personeel is vriendelijk en helpen je waar nodig.

Het is zeker een plek waar we nog eens een keer heen willen. Heerlijk weer in de winter.

Aanrader voor rust en relaxing

Anoniem
9-12-2017

We zijn er nog een paar daagjes, maar voor nu al super. Alles wat je mag verwachten om even lekker uit te rusten. Goede sfeer, rust, schoon en bovenal vriendelijk personeel. Afwisselend eten van goede kwaliteit. Misschien voor een vakantie met kinderen iets minder te doen.

Uitstapjes zijn makkelijk te maken via hotel of beach boy, niet alles is naast de deur.

Prachtige locatie en heerlijk gegeten

Yvonne van Duyn
24-11-2017

Zanzibar is een prachtig resort, niet zo groot dus geen massa gevoel. Wij hadden een kamer met zee-zicht, direct aan het strand, dat is echt de moeite waard. Ik had gelezen dat de maaltijden simpel maar voldoende waren, maar ik vond het eten superlekker! Naast het buffet elke maaltijd drie koks die verse gerechten bereiden en een fruit/toetjes buffetje. De excursies waren super, moet je zeker doen want buiten het resort is er niks. Aan het eind van het strand is een toeristenmarktje van de locals, koop er iets leuks dan heb je ook nog de locals een beetje geholpen.

Paradijselijk mooi eiland. Mooi resort

Yvonne
18-11-2017

De excursies vanuit het resort, waren prijzig. De lokale mensen die zich naast het resort bevinden, bieden dezelfde excursies aan en weten echt veel te vertellen over "hun"eiland. Ze zijn erg betrouwbaar en je betaald de helft minder. Daarnaast help je zo ook de lokale bevolking, om wat over te houden aan het toerisme.

Abduly was favoriet bij ons, strak georganiseerd en zeeeer vriendelijk en veel leuke informatie over het eiland.

Prachtige plek, gezellig resort

AnjaSt
13-10-2017

Wat een prachtige plek! We hebben genoten van het uitzicht op de mooie Indische oceaan, de ontzettend aardige mensen en het Hakuna Matata gevoel. De keuze bij de buffetten is niet ruim maar wat er is is goed. De kamer ( wij hadden een voordeelkamer) is op zich prima, wel weinig opberg ruimte en de badkamer is wat veroudert maar dat stoorde ons niet. Wij kwamen niet voor de luxe. Ondanks dat we op de 2de verdieping zaten en dus steeds trappen moesten lopen genoten we ontzettend van het prachtige uitzicht vanaf de galerij! De Jettibar is ook zo'n mooie plek, van de trappen af zo de zee in bij vloed of de prachtige zonsondergang vandaar uit bewonderen met een lekker drankje, super! De zee is prachtig helder, maar er kan wel wat zeewier in drijven, dat vonden wij verder geen probleem. Als het eb is kun je mijlenver lopen en komen de zeewierplantages 'bloot' te liggen en kun je de lokale bevolking aan het werk zien ermee. Als je dan het strand op loopt zie je van alles liggen en kom je o.a. ook zeesterren tegen, zo mooi! Wij hebben de safari ook gedaan, al geboekt vanuit Nederland en dat is echt super! Mooi resort/kamp in Selous, wederom met hele aardige mensen en super georganiseerde gamedrives, bootsafari etc! Wij hebben genoten van een een supermooie vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef & Beach Resort in Jambiani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reef & Beach Resort scoort een 7.73 uit 10 op basis van 78 reviews.