Hotel Reef & Beach Resort

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Reef & Beach Resort voor je op een rij gezet:

97 reviews over Hotel Reef & Beach Resort

• 8Bosman/Huisman10-11-2019

Fijne week gehad

We zaten hier eerste week van trip Zanzibar- Selous-Zanzibar. Met twee zoons, 18 en 20 jaar. Nette kamers. Mooie locatie.
    Alle hotels van deze eigenaar zijn aan elkaar gekoppeld via computersysteem, bij volgend resort hoef je niet opnieuw te betalen voor kluisje of handdoeken voor strand. Eten niet te uitgebreid maar voldoende en lekker. Ook live cooking, met diverse vis of vleesgerechten. Goed van temperatuur. Voorzieningen voldoende. In directe omgeving zit niks, dus afhankelijk van taxi voor trips. Het is niet te groot, en bij de zwembaden was altijd plek. Strand stelt niet zoveel voor, maar zee is stukken blauwer als bij Paradise beach waar we later waren. Mooi uitzicht. Wij zouden hier later gerust nog eens naar toe gaan. Je komt hier voor je rust, beperkt animatie, maar als je wilt willen ze altijd wel wat regelen met jeu des boules etc.

Hartelijke groeten aan Maaike, die we alles konden vragen. Succes met je stage :-)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 5Ton04-11-2019

Niet optimaal gesitioneerd en redelijk massaal

Het Hotel is gevestigd aan de zuidkant waardoor je activiteiten altijd met taxi moet ondernemen. De slaapfaciliteiten zijn in orde en het personeel is vriendelijk. Van het eten moet je niet al te veel voorstellen omdat het all-inclusive is en rekening moet houden met buffet eten en wachtende touristen. Voor meer mogelijkheden kun j misschien beter centraal op het eiland zijn.

Bert, director, 07-11-2019

Beste Ton Laenen,

U bent helemaal niet in dit hotel geweest. Het is ondertussen bij de ANVR aangemeld dat U onder chantage van 1500euro aan verschillende hotels slechte reviews schrijft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Kees03-10-2019

Mooie vreetschuur

Mooi resort maar het blijft een vreetschuur, waar vooral veel mensen zitten die het prettig vinden om onbeperkt te eten en te drinken. Animatie is kinderachtig en onprofessioneel. Nep massai die je souverniers willen verkopen. Jammer, had er meer van verwacht. Hier hoef je niet voor naar Zanzibar!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9John buurmsns20-09-2019

Fantastisch !

Een heel mooi rustig hotel, waar je ook je rust vind. Op het complex ontbreekt het je aan niets. Heerlijk eten ( zijn inderdaad niet de aardappelen van thuis ). Wij hadden er geen klagen over. De yettiebar fantastisch heerlijk om te liggen en relax een drankje te drinken. Door de vele excursies die wij hebben gedaan , heb je ook een indruk van zanzibar. De bungalows echt een aanrader . Een tip dit hotel is niet geschikt voor kleine kinderen. En dit doet niet af aan het hotel, moeten ze ook zeker niet veranderen. Op dit resort gaven ze ons een thuisgevoel.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9F.H. Panneman29-06-2019

Fantastisch resort een klein paradijs!

Reef & Beach is een resort voor RUST zoekers, heerlijk resort om bij tekomen, niet echt een resort voor mensen die drukte om zich heen willen hebben. Ontzettend vriendelijk personeel en de jongens van de Masai stam die voor de veiligheid zorgen op het resort en dat vanaf het begin tot het einde van de vakantie zonder fooi te hoeven geven. Eten is ruim voldoende zonder te overdrijven maar wel heel smaakvol, kamers zijn prima, aan het begin van de avond wordt je kamer ingespoten tegen de muskieten/muggen en slaap je onder een muskietennet, hebben daardoor geen muskieten/muggen gezien, binnenkort is het park voorzien van een tweede zwembad en een nieuw restaurant wat ongetwijfeld een sterretje extra opleverd, het is een resort waar je graag terug wilt komen, voor ons was het een klein paradijsje op aarde! Zanzibar is een heerlijk eiland in de Indische oceaan met een geweldig klimaat, Hakuna Matata en Pole Pole is daar erg van toepassing!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Sanne05-05-2019

Fantastische, ontspannende vakantie gehad!!

Wij hebben een super vakantie gehad!! Een upgrade gekregen naar een bungalow met uitzicht op zee! Er is een nederlands sprekende manager aanwezig. Bij aankomst kregen we snel onze sleutels om even bij te komen van de reis. Alles gaat zn gangetje, vooral alles rustig aan ‘polé polé’ is dan ook een veel gehoorde uitspraak, na een aantal dagen ga je hier zelf ook naar leven. Elke dag wordt het beddengoed netjes neergelegd, handdoeken worden vaak genoeg verwisseld en elke avond wordt met muggenspray gespoten. Super lieve mensen staan altijd voor je klaar. Het eten is lekker, zeker niet uitgebreid maar elke dag wel iets anders aanwezig. Handig om te weten; neem dollars mee (juist in kleine hoeveelheden) om fooi te kunnen geven.

Boek excursies op het resort zelf ipv via de tour operator, scheelt behoorlijk wat geld, echte aanrader is de tour naar Mnemba Island, hier kun je snorkelen en hebben we kunnen zwemmen met wilde dolfijnen.

• 8Mandy14-04-2019

Zanzibar is een geweldig mooi gevarieerd land.

Kamers wat ouder maar alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Haal de tegel van het doucheputje anders staat continue de badkamer blank. Wij kwamen hier pas na dagen achter dat dit kon... Neem voldoende 1 dollar biljetten mee. Overal wordt verwacht dat je tip geeft. Dat begint al op het vliegveld Met dollars kun je overal betalen. Boek excursies via de receptie ipv via touroperator. Scheelt veel geld. Entertainment team organiseert ook een gratis excursie naar een lokaal dorpje meerdere keren per week. Is wel een soort toneelstukje dat opgevoerd wordt om ervoor te zorgen dat de tipbox gevuld wordt (kinderen geven je een hand en lopen mee) maar is uiteindelijk wel de moeite waard. De excursie zwemmen met dolfijnen in het wild is ook de moeite waard. Groot compliment voor de receptie. School dolfijnen liet zich niet zien, waarna iedereen de excursie de dag erna kostenloos mocht overdoen. Toen wel veel dolfijnen gezien! Weinig muggen.

• 10Fam Wessels08-04-2019

Reef & Beach, tot snel!

Wij waren hier op vakantie met onze kinderen van 8 en 11 en we hebben de meest fantastische week hier gehad. Het eten is boven verwachting. Er is genoeg voor iedereen, er wordt rekening gehouden met allergien en alles is heel smaakvol. Wat wij ook heel bijzonder vonden is de manier waarop het hotel met dieren omgaat. Er lopne veel apen rond en wordt duidelijk verteld dat ze niet gevoerd mogen worden. Ze hebben 2 katten die netjes buiten het restaurant de gasten begroeten en wilde katten worden gecastreerd/gesteriliseerd en hierna weer uitgezet. Het personeel is wat dit resort zo geweldig maakt. Van de barmannen tot en met de afwasser, stuk voor stuk ontzettend vriendelijk. Animatie die de kids bezig houd, pa en ma relazen wel ;). Er is een Nederlandse manager aanwezig wat toch wel erg makkelijk is, informatie over Zanzibar of gewoon een snelle vraag, Silvana staat altijd klaar.

Kortom, jullie zien ons zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Danny07-04-2019

Een echte aanrader !

Het is top ! Eten eenvoudig maar prima, genoeg keuze , supervriendelijke mensen en heel mooi gelegen ! Een aanrader 👍

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9martin kootstra06-04-2019

zeer positief verrast,

Wij hadden door omstandigheden deze reis super last minute geboekt en hadden daarom niet al te hoge verwachtingen. Echter bij aankomst waren wij positief verrast over het reef and beach resort. kleinschalig, familiar. het buffet was voldoende gevarieerd en prima van kwaliteit. De kamers zijn wel vrij basic, maar wel voldoende. Er wordt op het resort hard gewerkt aan een upgrade, er word een nieuw zwembad en restaurant gebouwd, waardoor het waarschijnlijk meer sterren zal gaan verdienen. Ik hoop dit niet ten koste gaat van de kleinschaligheid en de sfeer. Ook het dagelijkse bezoek van de colobus apen is een pre voor dit resort, deze apen zijn erg vriendelijk en goed benaderbaar. Al met al een geslaagde vakantie.

28 tips over Hotel Reef & Beach Resort

• stephan, 28-06-2014

alle kamers hebben zee zicht, maar ze hebben bungalows welke op 5 meter van de oceaan en strand staan, deze zijn erg mooi. wij hadden bungalow 95,

• Hans, 28-06-2014

Tip: Duiken, Safari, Excursie in het hotel regelen ze het allemaal. En boek een "ocean view" bungalow deze is op 5 mtr van het strand

• Anne, 12-02-2014

Als je graag wil snorkelen, neem dan eigen spullen mee.Deze worden niet verhuurd bij het resort. Voor een lekker strand ga je naar Paje, daar heb je ook een leuk tentje met lekkere lunch en echt goeie koffie (Paje by Night). Stonetown vonden wij de moeite waard (niet voor een hele dag), maar een halve dag kun je je daar prima vermaken. Er wordt je afgeraden om een tour te boeken bij de beachboys, maar wij hebben van andere gasten gehoord dat het prima was en stukken goedkoper dan op het resort.

32 vragen over Hotel Reef & Beach Resort

• Ilona Gaarenstroom, 07-07-2019

Safari

Goedendag, is het mogelijk om tijdens onze vakantie vanaf het resort een safari trip van een paar dagen in Tanzania te boeken in januari. Graag uw reactie, bij voorbaat dank

• Jessica, 12-06-2019

Safari

Is het mogelijk om vanuit het hotel zelf of via Tui een safari naar Tanzania te boeken voor bijvoorbeeld 4 dagen? Zo ja, aan welke prijs moet ik dan denken pp?

• ed, 01-05-2019

vakantie

wij willen graag naar Zanzibar op vakantie maar nu wil ik graag weten of het ook voor mensen die moeilijk lopen daar wek heen kunnen

• Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen