Hotel Reef & Beach Resort

Hotel Reef & Beach Resort

8.4Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Jambiani

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Reef & Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie

102 reviews over Hotel Reef & Beach Resort

• 10Bart van Essen19-05-2020

Hakuna Matata 2.0

Omdat dit resort ons in Juli 2019 zo goed is bevallen zijn wij in Januari 2020 teruggekeerd naar dit paradijs. Terugkeren op Reef and Beach voelt als thuiskomen. Het personeel is zo vriendelijk dat je je gelijk weer op je gemakt voelt. De kamers zijn nog steeds zo netjes als in Juli en worden elke dag netjes schoongemaakt. Ook in vergelijking met juli is nu het nieuwe grote zwembad open en daar lig je heerlijk uit de wind. Het nieuwe restaurant is erg sfeervol. Het eten is elke dag afwisselend en bied ruim genoeg keuze. Het probleem met het water zoals in andere recensies hebben wij niet als hinderlijk ervaren. Het water was namelijk niet ijskoud maar lauwwarm als er geen warm water was. Het probleem van de bedjes is inmiddels ook opgelost doordat er 30 nieuwe bedjes bij zijn gekomen. Verder hebben wij ons 16 dagen heerlijk vermaakt met het animatieteam, barpersoneel (zij namen ons zelfs mee naar hun lokale Afrikaanse bbq restaurant) en

Gereisd met partner in januari 2020

• 9tineke18-01-2020

Een droom reis!!!

Onze reis bestond uit Zanzibar Selous Zanzibar.Wat een geweldige ervaring, de vriendelijkheid, de sfeer,het was samengevat overweldigend! Eerste 4 dagen reef and beach resort. Zeer sfeervol prachtige locatie, het personeel heel vriendelijk. Wij vonden het eten heerlijk , en keuze was ruim voldoende. Touroperator heeft al onze dromen overtroffen,geweldig!! Wij hopen zeker nog eens terug te komen. Dank aan al die lieve mensen, wie onze reis zo bijzonder maakte!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Gekiere Peter02-12-2019

TICKET TO PARADISE

lekker eten, supervriendelijk personeel, top onthaal en service, hygiene 10/10 , thema-avonden waaronder karaoke zijn ongewoon zot en dit in een all-inclusive formule, wat moet een mens nog meer, tot gauw, Peter & Pascale (Belgie)

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Paz02-12-2019

Fantastische gouden kooi.

Met dubbel gevoel kijk ik terug naar onze verblijf in dit prachtig en heerlijk hotel. Ideaal om te ont-stressen, smaakvol ingericht in Afrikaanse stijl, vriendelijke staff, lekker eten, superbedden en airco om heerlijk te slapen, prachtig uitzicht over de strand, aapjes elke dag, bij lage water eindeloos zee sterren ontdekken of kijken hoe de lokale vrouwen zeewier kweken. Naast de hotel, op strand, kan je heerlijk professionel massage voor een redelijk prijs krijgen (in de hotel is de massage duurder dan in Nederland!) En kleurvol shoppen: kleding, specerijen en mooi ambacht souvenirs van de vriendelijke masais. Of op een vissersboot tot de reef varen. De hotel is een gouden kooi en alleen met moeite kan je iets ontdekken over het land, wolk, werk, tradities. Wel zie je wat voor regering daar is: arme mensen krijgen weinig kansen en worden weggejaagd door soldaten. En daar heb ik moeite mee.

• 8Roos25-11-2019

Fantastisch hotel! Het personeel ontzettend vriendelijk, het eten is lekker en de bedden zijn comfortabel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Bosman/Huisman10-11-2019

Fijne week gehad

We zaten hier eerste week van trip Zanzibar- Selous-Zanzibar. Met twee zoons, 18 en 20 jaar. Nette kamers. Mooie locatie.
    Alle hotels van deze eigenaar zijn aan elkaar gekoppeld via computersysteem, bij volgend resort hoef je niet opnieuw te betalen voor kluisje of handdoeken voor strand. Eten niet te uitgebreid maar voldoende en lekker. Ook live cooking, met diverse vis of vleesgerechten. Goed van temperatuur. Voorzieningen voldoende. In directe omgeving zit niks, dus afhankelijk van taxi voor trips. Het is niet te groot, en bij de zwembaden was altijd plek. Strand stelt niet zoveel voor, maar zee is stukken blauwer als bij Paradise beach waar we later waren. Mooi uitzicht. Wij zouden hier later gerust nog eens naar toe gaan. Je komt hier voor je rust, beperkt animatie, maar als je wilt willen ze altijd wel wat regelen met jeu des boules etc.

Hartelijke groeten aan Maaike, die we alles konden vragen. Succes met je stage :-)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 5Ton04-11-2019

Niet optimaal gesitioneerd en redelijk massaal

Het Hotel is gevestigd aan de zuidkant waardoor je activiteiten altijd met taxi moet ondernemen. De slaapfaciliteiten zijn in orde en het personeel is vriendelijk. Van het eten moet je niet al te veel voorstellen omdat het all-inclusive is en rekening moet houden met buffet eten en wachtende touristen. Voor meer mogelijkheden kun j misschien beter centraal op het eiland zijn.

Bert, director, 07-11-2019

Beste Ton Laenen,

U bent helemaal niet in dit hotel geweest. Het is ondertussen bij de ANVR aangemeld dat U onder chantage van 1500euro aan verschillende hotels slechte reviews schrijft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Kees03-10-2019

Mooie vreetschuur

Mooi resort maar het blijft een vreetschuur, waar vooral veel mensen zitten die het prettig vinden om onbeperkt te eten en te drinken. Animatie is kinderachtig en onprofessioneel. Nep massai die je souverniers willen verkopen. Jammer, had er meer van verwacht. Hier hoef je niet voor naar Zanzibar!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9John buurmsns20-09-2019

Fantastisch !

Een heel mooi rustig hotel, waar je ook je rust vind. Op het complex ontbreekt het je aan niets. Heerlijk eten ( zijn inderdaad niet de aardappelen van thuis ). Wij hadden er geen klagen over. De yettiebar fantastisch heerlijk om te liggen en relax een drankje te drinken. Door de vele excursies die wij hebben gedaan , heb je ook een indruk van zanzibar. De bungalows echt een aanrader . Een tip dit hotel is niet geschikt voor kleine kinderen. En dit doet niet af aan het hotel, moeten ze ook zeker niet veranderen. Op dit resort gaven ze ons een thuisgevoel.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9F.H. Panneman29-06-2019

Fantastisch resort een klein paradijs!

Reef & Beach is een resort voor RUST zoekers, heerlijk resort om bij tekomen, niet echt een resort voor mensen die drukte om zich heen willen hebben. Ontzettend vriendelijk personeel en de jongens van de Masai stam die voor de veiligheid zorgen op het resort en dat vanaf het begin tot het einde van de vakantie zonder fooi te hoeven geven. Eten is ruim voldoende zonder te overdrijven maar wel heel smaakvol, kamers zijn prima, aan het begin van de avond wordt je kamer ingespoten tegen de muskieten/muggen en slaap je onder een muskietennet, hebben daardoor geen muskieten/muggen gezien, binnenkort is het park voorzien van een tweede zwembad en een nieuw restaurant wat ongetwijfeld een sterretje extra opleverd, het is een resort waar je graag terug wilt komen, voor ons was het een klein paradijsje op aarde! Zanzibar is een heerlijk eiland in de Indische oceaan met een geweldig klimaat, Hakuna Matata en Pole Pole is daar erg van toepassing!

Gereisd met partner in juni 2019

Hotel Reef & Beach Resort info