Hotel Nur beach

1 review over Hotel Nur beach in het Nederlands

Subliem

Annemieke
25-9-2016

Fantastisch verblijf in Jambiani, Nur is een klein resort met zwembad, zeker een pre, omdat het getijde verschil enorm is.

Huisjes charmant, loungehoek heerlijk en een uitzicht alsof je in het paradijs bent beland zo mooi.

Fantastische tijd gehad in jamibiani, zeker doordat het resort en het dorp, wat naadloos in elkaar overvloeit en de hartelijkheid van de mensen je een relaxt gevoel geven.

Nur en Jambiani kunnen ons zeker nog een keer verwachten.

Tom & Annemieke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nur beach in Jambiani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nur beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.