Hotel Fun Beach Resort

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Jambiani

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Fun Beach Resort?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Fun Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Fun Beach Resort

• 10Ingrid Savelkouls23-03-2019

Paradijs

Prachtige kleinschalige accommodatie met maar 20 huisjes. Een klein paradijsje waar je heerlijk tot rust komt. Over het strand kan je met de fiets ( gratis verhuur) naar Jambiani of je gaat te voet, is ook goed te doen. Fijne huisjes die iedere dag worden schoongemaakt en zelfs in de avond komen ze de kamer nog klaarmaken voor nacht, heerlijke bedden, geweldig zwembad. Vriendelijk ( Engels sprekend ) personeel . Italiaanse kok in de keuken. Eten is heerlijk. Ontbijt is goed. Heb hier een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in maart 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fun Beach Resort voor je op een rij gezet: