Lodge Fumba Beach Lodge

Lodge Fumba Beach Lodgestersterstersterster

9Fenomenaal

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Fumba

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Fumba Beach Lodge voor je op een rij gezet:

Lodge info

• Kinderopvang
Meer lodge info

29 reviews over Lodge Fumba Beach Lodge

• 2017
    10Nur & Isa29-01-2017

Wat een geweldig resort!

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie en huwelijksreis! Bij aankomst werden wij ontvangen door de zeer begane en vriendelijke Nederlandse manager Caspar, waarna wij vanwege het feit dat het ons huwelijksreis was gratis een upgrade kregen naar een lodge met zeezicht. De volgende dag kregen wij van de Nederlandse eigenaar Edwin, een supervriendelijke en vrolijke man, wederom een extra gratis upgrade naar een deluxe lodge! De lodges zijn keurig ingericht en super schoon en liggen in een keurig onderhouden tuin met allerlei leuke apen als buren. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (geef hen zo nu en dan een fooi). Vanuit het zwembad heb je prachtig uitzicht over de Indische Oceaan. Ook het (privé) strand is heel fijn, met indrukwekkende invloed van eb en vloed. Hier hebben ze heel goed begrepen dat de liefde van de man door de maag gaat :), wat kunnen de koks lekker koken zeg! Wij hebben iedere dag genoten van de heerlijke en uitgebreide menukaart. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

9Lub27-09-2016

Heerlijk

Mooie plek! Lieve medewerkers. Super mooie kamers(huisjes) aan het strand!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Yvette26-05-2015

Net terug van de Fumba Lodge...

Ik vond het dus wel een fantastische plaats met enorm vriendelijk personeel ...en de maaltijden waren super !De kamers heel ruim en airco, nu ja, dit heb ik helemaal niet gemist met de zeebries die door de open ramen je kamer koel hield , in het bijzonder dichtbij de zee !

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9marcus01-08-2012

Heel fijn om uit te rusten na safari

We sluiten ons aan bij alle eerdere positieve verhalen! Toevoeging: neem de tijd om een een paar uurtjes door het dorp te banjeren... Gewoon de poort uit en rondjes lopen. De bevolking is aardig en vriendelijk (wel goed gekleed en geen bier mee - men is overwegend moslim). Het is fantastisch om rustigaan wat mensen daar te leren kennen en rond te kijken hoe men leeft. Niet veel gasten doen of durven dit, maar het is echt een verdieping van je verblijf daar - doen dus! Zodoende hebben we alleen foto's bijgeplaatst van de omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8e.vanderstappen02-03-2012

heerlijk rustig

Deze lodge heeft 27 kamers, neem wel een kamer aan het strand, deze hebben het mooiste uitzicht, 's-morgens de schuifeuren open en vanuit bed kijk je naar de zee. Eenvoudig ingericht, maar alles is aanwezig, alleen jammer dat er geen airco is, alleen een ventilator. Heerlijk gegeten en geen muziek bij zwembad of restaurant, een verademing. Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Ilse florans de Meijer07-02-2012

Heerlijk een paradijs op deze aarde een aanrader

Maar de werkelijkheid licht buiten het resort en met een gid heb ik deze wereld een klein beetje mogen ontdekken ik was erg onder de indruk en wil graag meer van het land zien De mallaria pillen waren geen succes en ben ik dan ook na 7 dagen mee gestopt het gaf een enorme druk op mijn geestelijke welzijn daarom als het niet nodig is doe ik dat ook echt niet meer . Ik ben heel blij dat ik een klein stukje van Africa mocht zien en wil daar verschillende mensen ook graag voor bedanken. op FUMBA BEACHE LODGE*

Alleen gereisd in mei 2011

• 9brianenyvette16-06-2011

voor honeymooners zeer geschikt!

Een aantal dagen van onze huwelijksreis hebben we op deze prachtige locatie mogen doorbrengen. Elke avond heerlijk eten en genieten van het geluid van de zee. Het is beslist aan te raden een kamer aan het strand te nemen. Je schuift de massief houten deuren open en je stapt nog net niet in de zee, fantastisch! Omdat het voor ons een zeer speciale reis was, konden wij de aanwezigheid van (kleine) luidruchtige kinderen iets minder waarderen. Voor kinderen die zichzelf nog niet kunnen vermaken is er namelijk weinig te doen. Het kostte de ouders meer dan eens heel wat moeite om de kinderen bij het zwembad(je) in toom te houden. Dit was jammer, maar kon ons verder niet beletten dat wij geweldig hebben genoten van ons verblijf bij Fumba!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Victor Vandesande19-04-2010

een keer , geen tweede keer

Fumba Beach lodge: geen airco ( onontbeerlijk bij 36°c,) geen variatie bij het ontbijt. Kamers slecht ingedeeld zodat je geen baat hebt bij zeebries ter afkoeling. Ondhoud makeert nogal wat: douches werken maar half, elektriciteit idem dito ( stopcontacten werken niet enz) . Wel zeer vriendelijk personeel . Keuken bij halfboard : 's avonds heel lekker. Weinig faciliteiten voor kleine kids.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 9Rosalinde26-02-2010

Prachtig paradijsje!

Na safari een heerlijke plek om helemaal bij te komen. Je hoeft helemaal niets, maar als je wilt is er voldoende te doen. Heerlijk snorkelen met de duikschool, een mooi spice tour en stone town bekijken. Het zwembad is prachtig en de huisjes liggen heel mooi. We waren alleen niet zo heel erg onder de indruk van de kamers zelf. Erg minimalistisch, maar helemaal goed gemaakt door de fantastische service!

Gereisd met partner in februari 2010

• 9ada270724-02-2010

Zalige droomplek

Zalige droomplek, zeer verzorgd en voorkomend met juist ook de kleine dingen die tot in de puntjes zijn": bloemen in de kamer, uitstekend menu dat zeer orgineel op je tafel was geplasatst, elke avond een Afrikaanse dierenparabel op je opengeslagen bed. Spotless-clean.

Gereisd met partner in februari 2010

1 tip over Lodge Fumba Beach Lodge

• marcus, 01-08-2012

tip 1: 's ochtends vroeg de onverharde kustweg 7 km naar volgende dorpje heen en terug rennen tip 2: tussen lunch en diner een rondje door het dorp maken en kennismaken met de mensen en hun leven

1 vraag over Lodge Fumba Beach Lodge

• Mittens, 20-11-2015

excursies en duiken

welke excursies kan men maken vanuit het hotel ? Zijn er safari's te boeken? Heeft iemand ervaring met het duikcentrum? Graag naam van duikcentrum. Andere suggesties welkom.

Lodge info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats