Hotel Kichanga Lodge

Hotel Kichanga Lodge
9,5

2 reviews over Hotel Kichanga Lodge in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie ecolodge met heerlijk eten!

robenangela16, 15-4-2012

Deze prachtige ecolodge is mooi aangelegd en helemaal opgebouwd uit natuurlijke materialen. Wij kregen, zonder toeslag, 'n upgrade naar 'n oceanview bungalow. Het personeel is uitermate vriendelijk en servicegericht. Vanwege de Italiaanse eigenaar is het eten voortreffelijk. Ruime keuze iedere avond uit een 3-gangenmenu. Op 'n 1/2 uurtje lopen over 't strand kun je ook terecht bij restaurant The Rock (van dezelfde eigenaar): voor de kust op een rots met uitzicht op de azuurblauwe zee! Het was alleen jammer dat 't strand bezaaid lag met zeewier en je schoentjes nodig hebt om de zee in te gaan (zeker bij eb). Daarnaast hadden wij last een 'n vrolijke muis (maar je zit dan ook middenin de natuur). De schoonmaaksters merkten alleen niet altijd de muizenkeutels op. De bungalows hebben 'n walk-in-closet, koelkastje (om water te koelen bv.), 'n heerlijk bed met klamboe en 'n fan ter verkoeling 's avonds. De ligging is afgelegen, maar heerlijk voor 'n week relaxen ter afsluiting v. 'n safari.

Super mooi!!

Tatjana, 13-7-2010

We zijn hier Juli/Augustus vorig jaar geweest, Een top tijd hebben we in Afrika gehad!

De omgeving is prachtig, jammer dat het zo afgelegen ligt.

De kamers (huisjes) zijn mooi, schoon en netjes. Het eten is in 1 woord ZALIG je hebt veel keus en elke dag/week wel iets anders.

Het strand is prachtig alleen het jammere was dat het overdag eb was en niet kon zwemmen daar baalden we heel erg van.

Mijn oma, moeder, kleine zusje en ik hebben daar een super tijd gehad!! We komen zeker een keertje terug;)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kichanga Lodge in Bwejuu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kichanga Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kichanga Lodge scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.