Hotel Breezes Beach Club & Spa

Hotel Breezes Beach Club & Spastersterstersterster

8.8Fantastisch

Tanzania en Zanzibar, Zanzibar, Bwejuu

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Breezes Beach Club & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee

26 reviews over Hotel Breezes Beach Club & Spa

• 2017
    8Djolene29-07-2017

Geweldig!

Wat een mooi resort en wat een geweldige service! Ze doen hier werkelijk alles voor je. Heel mooi aangelegd resort op een prachtige locatie. Kamers ruim en netjes alleen badkamer wat krap en soms mag het beter gepoetst worden. De alcoholische drankjes in de bar zijn ook prijzig voor wat je krijgt. Maar verder een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Van langen-vandendungen11-12-2013

Paradijsje vol vriendelijke spontane mensen

Week voor 3 december in dit paradijsje geweest. Personeel op alle niveaus werkelijk super vriendelijk en spontaan en behulpzaam. Accomodatie kun je je nauwelijks beter wensen. Schoon, ruim, mooi zwembad goede ligbedden perfect restaurant, heerlijk strand met goede ligbedden. Weekje compleet verwennen met zon zee zwembad boekje lezen lekker eten en langs het strand lopen. We zijn best wel door de jaren een en ander gewend maar dit was echt super goed zonder belachelijk duur te zijn.

Gereisd met partner in november 2013

• 10Johan van Belzen29-08-2013

Fantastische locatie

Heerlijke plaats om tot rust te komen na een intensieve safari. Ligging is top, kamers zijn top, service en bediening zijn ook heel goed. Wij zijn er nu voor de 2e keer geweest, en daar hebben we zeker geen spijt van. Komen zeker nog eens terug......

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8e.vanderstappen02-03-2012

relaxen in breezes

Breezes beach resort ligt aan een kilometers wit zandstrand, veel schelpen, naaste omgeving zijn andere kleinschalige en wat grotere hotels. Bij eb kan je niet zwemmen in de zee, deze trekt honderden meters terug maar je kunt heerlijk over het strand wandelen. Mooi resort 74 kamers gelegen in huizen, goed verzorgd, oosterse sferen, goed verzorgd zwembad, mooie kamers met alles erop en eraan, heerlijk eten. Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Berend28-10-2011

Schitterende plek vol rust en vriendelijkheid

Prachtig en sfeervol hotel met zeer vriendelijk personeel, lekker eten, en genoeg te doen! Heerlijke relax massages of catamaran zeilen of kitesurfen, om maar wat te noemen. Ook het zwembad is schitterend, maar niet echt geschikt voor kleine kinderen (1,40mtr, 1,60mtr en 2,10 mtr diep!) Eten op het strand is ook mogelijk, maar let wel goed op of het niet hoogwater is, want dan krijg je gegarandeerd natte voeten! Verder is de Hotel giftshop belachelijk duur. Een paar plastic flip-flop slippers voor $50! Voor souvenirs of excursies kan je beter naar de Rafiki giftshop gaan (zie tip), of een mooie sjaal/hoofddoek/wikkeldoek maar ook t-shirts op het strand kopen (ong. $8,- of minder als je goed onderhandeld).

Wij hebben een heerlijke honeymoon hier gehad! Het geld meer dan waard! Een echte aanrader!

Alles gaat onder het motto "Hakuna matata" (don't worry)

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Ingrid Kint24-10-2010

zeer goed voor maximum 5 dagen

mooi resort, maar na 3x dominicaaanse , hebben die hotels wel nog een voorsprong,ivm de prachtig aangelegde tuinen, kamers e.d De safari in Tanzania was fantastisch en we konden dan goed uitrusten op't resort. Want er is dan ook niets te doen!!Ik lees graag een boek en puzzelt wat , voor mij geen probleem!maar mijn partner hou van beachvolleybal, petanque, e.d. Maar er was enkel stilte!!Misschien is voor dit resort 9 dagen te lang!! Gelukkig hadden we een laptop mee, waar er wat filmen opstonden,die hij kon bekijken!! maar voor de rest, alles zeer goed, de vriendelijkheid, de service!!Vooral het eten en de aankleding van het restaurant en het personeel was fantastisch!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9P brouwers18-08-2010

super mooi hotel

geweldig hotel, mooie omgeving en is wel even rijden vanaf het vliegveld. Hebben op zanzibar niet veel meer gedaan na 2 weken zafari in kenia en tanzania, zijn alleen een keer gaan duiken en verder hebben we lekker aan het zwembad en op het strand gelegen. Het eten was zeer goed en de kamers zijn mooi groot met een complete huiskamer. Ook de spa behandelingen in het hotel zijn super.

Gereisd met partner in juli 2004

• 8frank02-04-2010

Goede prijskwaliteit

Zeer mooi resort met goede keuken en zeer vriendelijke bediening. Eind maart zaten we wel al dicht bij regenseizoen dus enkele dagen regen. Geen telefoon op kamer vond ik minpunt,bv voor receptie te bellen, geen tv stoort niet. Verder zeer rustig hotel was maar half bezet. Dus geen probleem voor plaatsen aan zwembad of strand.

Gereisd met partner in april 2010

• 9Astrid28-02-2010

Een mooi relaxhotel

Hotel prima in orde, witte stranden en palmen. Niet echt een snorkelplek omdat het water veelal te laag stond. We hadden half pension en aten soms 's middags een snackje op het strand of in de beachbar. 's Avonds was er menu of buffet, naar gelang hoeveel gasten. Altijd 5-gangen menu, 1 maal zelfs 6-gangen menu wegens gala-avond. Elke avond had de bediening andere kleur outfit aan en waren de tafelkleden in dezelfde kleur, als ook de stoelcovers, erg leuk!

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Monique R.07-01-2010

Heerlijke plek

Net als vele andere gasten zijn wij in Breezes ter afsluiting van een heerlijke week safari in Tanzania. Breezes wordt bevolkt door veel pas getrouwde stellen die hier hun honeymoon houden. Hoewel het hotel veel kamers heeft, lijkt het kleinschalig door de opzet van het leuk aangelegde, goed onderhouden park. Het zwembad is niet al te groot, maar wel prettig en er staan fijne ligbedden aan het strand. Jammer dat in een dergelijke 5 sterren accommodatie nog steeds sprake is van de 'handdoekenmaffia'. We werden verwend met heerlijke coctails en zalige diners. Het diner had iedere avond een ander thema en bestond uit meerdere gangen. Ook het ontbijt en de lunch waren prima. Op onze kamer lagen regelmatig prachtige bloemen op bed, nadat ons bed was opgemaakt. Ook de wellness was zalig. Er is een speciaal arrangement met z’n tweeën: een drankje, een lekker warm bloemenbad, een overheerlijke massage en natuurlijk een ontspannend relax moment. Je kunt ook privé dineren in de Tides! Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2006

1 tip over Hotel Breezes Beach Club & Spa

• Berend, 28-10-2011

In plaats van een dure groeps excusie via het Hotel kan je bij de Rafiki Giftshop ook alle excursies doen, maar dan véél goedkoper! Loop op het strand voor de Breezes ongeveer 500 meter naar links (het noorden, voorbij de Palms en Baraza Hotels). De met de gecertificeerde gids Azizi is je excusie te plannen zoals jij het precies wil hebben! Mogelijke excursies, snorkelen in de blue lagoon, spice tour, stonetown tour, zwemmen met dolfijnen, prison Island tour

0 vragen over Hotel Breezes Beach Club & Spa

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen