Bed and Breakfast Bellevue

27 reviews over Bed and Breakfast Bellevue in het Nederlands

Oase van genot!

Monique en Steyn,
11-1-2017

Dit guesthouse gerund door Melanie is een feestje om te verblijven. De accommodatie is sfeervol, zowel huisjes als de bar/restaurant. Het personeel is heel dienstbaar en aardig. Je voelt je er echt thuis. Er zijn overal leuke hoekjes, hangmatten, loungebanken, schommelbanken waar je kunt genieten van de tuin, het uitzicht en het zwembad. Het restaurant is heerlijk. Goede bbq hebben wij gehad, maar ook heerlijke sushi avond. Verder een goede gevarieerde a la carte kaart.

Het guesthouse ligt op 5 minuten met de auto van het centrum van paje. Wij konden vaak meerijden met de manager van het guesthouse.

Melanie heeft bij Paje ook een hele gezellige strandtent, mr. kahawa. Daar kun je genieten van heerlijke smoothies (big red, small green, super yellow), zelf gebakken focacio, overheerlijke salades en clubsandwich. Een feestje, ook omdat het zeer verzorgd is. Lekker loungen.

het kan druk zijn en dan zul je lang moeten wachten op je eten. Maar dan neem je vast een heerlijke espresso. Enige plaats op zanzibar met super koffiemachine!!

Nutella: aanwezig

Botje13
10-10-2016

Ons verblijf in de deluxe suite is ons prima bevallen. Ruime kamer met zeezicht. Ondanks dat het guesthouse niet direct aan zee licht (5 minuten lopen) heb je overal het idee dat dit toch zo is. Ongedwongen sfeer en prima service alles wordt voor je geregeld. Op mijn opmerking (met knipoog) dat we van hotels bijhouden of ze wel nutella bij het ontbijt hebben staat er een dag later (met een knipoog terug) nutella op tafel. Afrikaans ontbijt met fruit, eieren of pannenkoeken. Prijzen voor lunch en diner zijn alleszins redelijk.

Vriendelijk, gezellige onspannen sfeer!

Danielle
6-7-2012

Na een safari aangekomen op Zanzibar, op naar Bellevue Guesthouse. Alsof je thuiskomt, een gezellige, onspannen sfeer! De kamers zijn ruim en gezellig ingericht, worden elke dag schoongemaakt en hebben een uitzicht richting de zee. Het huwelijk van mijn zusje en zwager was top geregeld door Melanie en het team! Een topdag! Het team van Bellevue is elke dag weer even vriendelijk en zorgt voor een topvakantie. Het eten is erg lekker, elke avond weer andere gerechten op de menukaart en elke avond weer even heerlijk. Een ervaring die je echt een keer moet mee maken, alles kan geregeld worden. Een excursie voor de volgende dag is snel geregeld, en dat op zeer korte termijn. Top!

Heerlijk verblijf

Veerle
22-6-2012

We hadden een prachtige vakantie in Bellevue. Ik kan weinig toevoegen aan de commentaren van de anderen hier: netjes, lekker eten, een warm welkom, enthousiast personeel. Een droomvakantie.

Uniek, een echte aanrader!!

Marloes
5-6-2012

Bellevue is een unieke plek! De aankleding van het guesthouse is warm, gezellig en persoonlijk - en dat is niet alleen de aankleding maar het hele verblijf. Je merkt in alles dat er met veel plezier wordt gewerkt om de gasten het naar de zin te maken. Het personeel is bijzonder vriendelijk, behulpzaam en het eten is heerlijk! We hebben enorm genoten, en hadden ons geen beter verblijf kunnen wensen na een drukke en hectische periode in het binnenland van Tanzania. Het is verder moeilijk uit te leggen, maar je voelt het zodra je arriveert. Een echte aanrader voor iedereen die naar Zanzibar afreist!!!

Verwenvakantie

Van de Voorde Yves
1-4-2012

Schitterende B&B met alle nodige voorzieningen. Schitterende locatie en zeer mooie kamers in een mooi verzorgde tuin . Alle uitstappen kunnen vanuit het guesthouse geboekt worden en waren perfect geregeld. Zelden zo lekker gegeten.

De eigenaars en het personeel deden alles wat ze konden om het naar onze zin te maken en geen enkele moeite was teveel.

Prachtig uitzicht vanuit de kamers en mooie witte zandstranden waarop het mooi wandelen en fietsen is.

Welkom op het paradijsje :-)

Nathalie Vanmarcke
22-3-2012

Na een leuke maar vermoeiende safari kwamen we aan in Bellevue Guesthouse waar we hartelijk werden ontvangen door de schitterende gastvrouwen Melanie en Gabriella. Na een heerlijke welkomstcocktail werden we naar onze kamers geleid. Onze deluxe bungalow was toppie!! Zeer leuk ingerichte kamer met mooie badkamer en zalig zicht.

De Bellevue crew zijn zeer vriendelijke en leuke mensen! Het eten in het restaurant was om je vingertoppen van af te likken ... chapeau aan de chefs! Ik mis het eten nu nog steeds :-(.

We brachten één dag door aan het Kite center zanzibar (een gezellig clubje op zo'n 6tal km van Bellevue) waar je leuk kan kiten op de lagune. Onze 2de dag was het huwelijk van mijn zus & schoonbroer die door de hulp van Melanie en de crew een onvergetelijke dag is geworden!! Aangezien ik slechts 2 volle dagen op Zanzibar was zal ik zeker terug gaan...zeker naar Bellevue!!

Na een safari op Tanzania verbleven we een week bij het fantastische Bellevue.We zijn er heel goed ontvangen geweest door Melanie,Gabriela en het hele team.Bellevue is centraal gelegen op het eiland en dus een goede uitvalsbasis voor excursies.Het is zeer rustig gelegen en dus zalig om te relaxen.

Wij hadden de honeymoonsuite,zeer mooi ingericht en een fantastisch uitzicht op de Indische oceaan.

Bellevue biedt ook dagelijks een ruime keuze aan gerechten,trouwens elke dag anders!Het eten is superlekker. Het ontbijt is ook heerlijk, vooral de ‘pancakes with honey’ vielen ons zeker in de smaak.

Vanuit Bellevue wordt een groot aanbod aan excursies georganiseerd. Ze zijn er heel flexibel en alles kan zeer snel geregeld worden. Dit is wel leuk als je de dag voordien nog beslist om een uitstap te doen.

We hebben een fantastisch verblijf en huwelijk gehad bij Bellevue en zullen er zeker nog teruggaan. Zowel het verblijf als het huwelijk zijn zeker een aanrader voor iedereen!

Stefanie & Glenn

Na een vermoeiende reis voelde het als thuiskomen. Bij Bellevue heerst een gemoedelijke sfeer. Het personeel is heel toegankelijk en gezellig. Onze kamer was eenvoudig maar zeer zeker goed (de website van Bellevue geeft een heel goede impressie van wat je kan verwachten).

Het uitzicht was fantastisch, we keken uit op een hele leuke tuin met op de achtergrond het mooie blauwe water.

We hebben tijdens onze reis nergens zo lekker gegeten als bij Bellevue. Wat een fantastische gerechten en heerlijke smaken. Helemaal Top!

Melanie en Dim hebben het goed voor elkaar samen met Jelle ;-)

Paradijs!

Jan
15-2-2012

Vanaf de eerste e-mail verliep het contact al erg prettig. Alles werd perfect geregeld en de taxi stond al voor ons klaar op het vliegveld. De ontvangst was geweldig en we voelden ons meteen thuis.

Bellevue ligt niet direct aan het strand (150 meter), maar door de hoge ligging maakt het uitzicht vanaf de kamers veel goed!

Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het is duidelijk te merken dat ze er met veel plezier werken en mede daarom hangt er een erg gemoedelijke sfeer bij Bellevue.

Het eten in Bellevue is echt fantastisch. Heerlijke vis, garnalen en lobster gerechten, voor prijzen waar je thuis om zou lachen. Erg fijne cocktails, verse vruchten en vruchtensappen.

Onze kamers waren simpel maar zeker voldoende. Goede bedden met klamboe, ventilator en NL stopcontacten. Schoonmaak iedere dag.

Verder: Wifi, kindvriendelijk als ze zichzelf kunnen vermaken, tijdens stroomuitval een generator, dagelijkse transfer naar Paje beach.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bellevue in Bwejuu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.