Lodge Mbalageti Serengeti

Lodge
Lodge Mbalageti Serengeti
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mbalageti Serengeti voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig

Lub,
27-9-2016

Heerlijke lodge met een fantastisch uitzicht over de western serengeti!

3 reviews over Lodge Mbalageti Serengeti in het Nederlands

Geweldig

Lub
27-9-2016

Heerlijke lodge met een fantastisch uitzicht over de western serengeti!

Super verblijf

Robin
6-7-2011

Eind juni 2011 in Mbalageti verbleven.

Erg mooi, luxe en lekker. Mbalageti ligt op een heuvel waardoor je 360 graden uitzicht hebt op de Serengeti. 's Morgens tijdens het ontbijt naar de migratie kijken. Super!

Wanneer het donker is, wordt je begeleid door Masai (ivm wild, aangezien er geen hekken om het verblijf staan).

De kamers zijn erg luxe en van alles voorzien.

Onbeschrijfelijk

Inge Stevens
22-3-2010

Eigenlijk onbeschrijfelijk. Je zit echt in het midden van de Serengeti en kijkt letterlijk vanuit je bad naar de giraffen! Echt een supermooie ervaring.

De kamers zijn mooi, schoon en netjes. Warm water is aanwezig en ook is er het grootste gedeelte van de dag stroom.

De lodge is uitermate geschikt om mooie foto's te maken, bijvoorbeeld terwijl je in het zwembad ligt en uitkijkt over de serengeti.

Personeel zeer vriendelijk, het is erg leuk dat er een Samurai-stam werkt en die mensen doen ook een soort van 'optredens'. Daarnaast brengen ze je ook naar je kamer 's avonds als het donker is.

Het eten is super en de locatie maakt dit alleen maar beter!

Het is er heerlijk rustig en je kan echt 100% genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mbalageti Serengeti in Serengeti Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mbalageti Serengeti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.