Lodge Lobo Wildlife

LodgeWeer vandaag29°12°
8,2

4 reviews over Lodge Lobo Wildlife in het Nederlands

Aan de andere reviews te zien was het heel anders dan wat het nu is.

Wat een geweldige lodge!

Adembenemend uitzicht en voor ons de mooiste lodge van onze reis door Tanzania.

Eten in buffetvorm is ook heel goed en de service hierbij is perfect.

De weg ernaartoe is wel een uitdaging, zelfs voor de beste landrover is de weg ernaartoe avontuurlijk te noemen

SUPER!

Tatjana
13-7-2010

Toen wij hier vorig jaar waren, was alles in aanbouw, wij hadden een super deluxe kamer met alles erop en eraan! prachtig uitzicht over de savanne!

het eten was iets minder maar het uitzicht vanuit je kamer maakte alles goed.

De aapjes in het restaurant waren ook erg leuk;)

We hebben hier 1 top nacht gehad!

van der valk op safari

rom
3-1-2009

We zijn hier op onze rondreis geweest. Van der valk (vr)eetschuur, hele 'uitgeklede'kamers met alleen bed, houte krukje en badkamer terwijl er vreselijk veel geld voor wordt betaald. Onpersoonlijk en kaal.

2007

Mooi gelegen maar heel erg oud en met veel achterstallig onderhoud. De kok probeert er wat van te maken, maar de ingredienten zijn niet veel. De vloer van de kamer was stuk, zo ook de douche. Gelukkig maar 1 nacht er geweest. Het uitzicht over het Lobo gebied is wel prachtig.

Ik zou hier niet meer naar toe gaan en een ander alternatief zoeken.

Management maximaliseert duidelijk hun winst en niet de klanttevredenheid. Het personeel doet haar best, daar ligt het niet aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Lobo Wildlife in Serengeti Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Lobo Wildlife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.