Lodge Tindiga Tented Lodge

8,3

3 reviews over Lodge Tindiga Tented Lodge in het Nederlands

heel leuk

Marja van den Acker, 30-8-2012

Tindiga Tented Lodge vonden wij een eenvoudige sfeervolle lodge die uitstekend past in de omgeving, hier in deze droogte en relatieve armoede was het in onze ogen zelfs luxe te noemen De weg erheen was slecht en stoffig maar daar hebben wij juist van genoten (ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat op prijs stelt. Nette kamers en douche werkte goed, het personeel was over het algemeen vriendelijk en het eten was goed.

Basic maar erg gezellig

Rob en Willy, 6-9-2010

Basic kleinschalig tentencamp.

Tenten zijn ruim ingericht. Douche en toilet achter de tent afgeschermd met doek aan zijkanten en erboven - open verbinding met buiten.

Eten wat de pot schaft - maar het eten is goed en ruim voldoende.

Personeel erg vriendelijk en er is tijd voor een praatje.

In de omgeving (loopafstand) niet veel te doen, moet wel een auto hebben als je ergens heen wilt.

Wij waren eind juli - begin augustus, goede temperatuur overdag maar erg winderig.

Basic tented camp bij Lake Eyasi

Anne, 6-3-2010

Om dit kleinschalige, zeer eenvoudige tented camp te bereiken, is vanaf Karatu een 2 uur durende rit over een stoffige, onverharde weg noodzakelijk. Voordeel hiervan is, dat je weinig andere toeristen tegenkomt.

Het is hier allemaal wat eenvoudiger, dan bij de grote toeristische lodges, maar het personeel is bijzonder vriendelijk en probeert er alles aan te doen, het je naar de zin te maken. De tenten zijn eenvoudig, maar licht en vriendelijk ingericht en voor de avonden zijn er olielampen.

Als je voor de vogels komt, moet je hier in mei-juni zijn, wij hebben hier in februari nauwelijks vogels gezien. In oktober-november schijnt het er heftig te stormen en zit alles dik onder het zand, dus dat is helemaal geen gunstige tijd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Tindiga Tented Lodge in Ngorongoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Tindiga Tented Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Tindiga Tented Lodge scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.