Lodge Mandara Hut

Lodge

1 review over Lodge Mandara Hut in het Nederlands

2008

wat moet je van een berghut verwachten?

petra
29-8-2008

een 4-persoons houten hutje. Gezellig bij elkaar slapen waarbij de andere gasten hopenlijk niet snurken. De service was prima, elektriciteit en redelijk schone toiletten. ze hadden zelfs een biertje op voorraad liggen toen we terugliepen.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

Nog geen informatie beschikbaar over Lodge Mandara Hut

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mandara Hut in Mount Kilimanjaro Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mandara Hut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.