Lodge Serena Lake Manyara Lodge

Lodge info

Meer lodge info

20 reviews over Lodge Serena Lake Manyara Lodge

• 9Rolf de Boer21-07-2013

Prima hotel, geweldig eten, prachtig uitzicht

Een prima lodge met een zwembad dat prachtig gelegen is. Het eten is subliem; zeer ruime keuze en van goede kwaliteit. Bij de drankjes in de bar een eindeloze hoeveelheid popcorn en nootjes; aardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7jansen23-07-2012

mooi uitzicht

deze lodge heeft een mooi uitzicht over lake manyara de lodge ligt niet in het park zelf. ongeveer 10 min rijden.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9fam. Klink24-07-2011

een mooie plek om te beginnen met de Safari

Een mooie lodge, heel vriendelijk personeel en behulpzaam.Heerlijk eten, veel keus.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Marc12-04-2011

Prachtige ligging

De Serena Lake Manyara lodge ligt net buiten het National Park. Dus ver hoeft men niet te rijden. De lodge is goed. Verschillende losstaande gebouwtjes die telkens enkele kamers bevatten. De kamers zelf zijn proper en best wel gezellig ingericht. Het uitzicht uit de kamers verschilt nogal. Mooiste uitzicht heeft men nabij het zwembad: het is net of het zwembad één geheel vormt met de dieperliggende vlakte. Het eten (buffet) is behoorlijk maar het restaurant is nogal druk. De lodge zit namelijk permanent vol met groepen, wat voor individuele reizigers niet zo prettig moet zijn. Goede bediening. De lodge is geen topklasse maar valt ook niet echt tegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8christa24-10-2010

prima lodge

Deze lodge ligt ook weer heel mooi in het landschap. Vanuit het zwembad heb je een prachtig uitzicht. De kamers waren schoon en het eten goed. De service was ook prima

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Paul18-08-2010

fantastisch hotel

Weer een super hotel van de serena keten, de huisjes liggen verspreid door de tuin en zijn voorzien van een rieten dak. Vanuit het ronde zwembad heb je een geweldig uitzicht op de omgeving en lake manyara. Leuk barretje bij het zwembad waar je na een dag safari een lekker biertje kan drinken. Eten ( buffet ) was wederom goed.

Gereisd met partner in juli 2004

• 9M.D.A.21-07-2010

Mooi lodge, prachtig uitzicht

Uitzicht bij het zwembad is in deze lodge zo mooi! Je kijk echt over het park uit. De kamers zijn ruim en schoon. Dit hebben wij in alle Serena Hotels zo ervaren. Zeer vriendelijk personeel. We zijn in april/mei 2010 op vakantie geweest in Tanzania en raden echt iederen de Serena keten aan.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7marc loyson20-04-2010

uitstekend hotel

prachtige ligging met uistekende acomodaties en goeie service

Gereisd met vrienden in april 2006

• 9Sylvia24-01-2010

Geweldig mooie lodge

Jan 2010: Prachtige lodge, mooi uitzicht over Lake Manyara. Mooie schone kamers met balkon. Eten was ook erg goed.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Monique R.20-12-2009

Drie sterren

Deze lodge was ietsje minder, dan we gewend waren op onze rondreis in Tanzania. Leuk was het zwembad: als je over de rand kijkt, kijk je uit over Lake Manyara N.P. De kamers waren ietwat minder luxe, minder mooi. Lake Manyara was wat ons betreft geen NP, dat we per se hadden willen zien. Wat wel geweldig was, was het meer zelf waar duizenden vogels bij elkaar leven (pelikanen, aalscholvers, ooievaars, nimmerzats, ibissen, eenden, malibu's, nijlreigers, etc.). We hebben daar wel een uur doorgebracht. Impala's, hippo's, een apenfamilie kwamen tegen vijfen drinken uit het meer. Geweldig gezicht. Eten en slapen was in de lodge ietsje minder dan we tot nu toe gewend waren (4 sterren), maar niet slecht. De eetgelegenheid was buiten gezellig, maar binnen allerminst. Wat ons betreft maximaal 3 sterren.

Gereisd met partner in oktober 2006

Lodge Serena Lake Manyara Lodge info