Camping Panorama Safari Camp Tanzania

2 reviews over Camping Panorama Safari Camp Tanzania in het Nederlands

Overweldigend

Ellen,
7-10-2018

Tanzania is zo mooi. De mensen zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Marian TIMS,
26-10-2017

Het land, de mensen, de natuur, de cultuur, in een woord alles. Ik was er voor de 4de keer en hoop nog eens te gaan.

Ik reis alleen met een plaatselijke gids ook al voor de 4de keer een meer dan mooie tijd gehad. Hij weet alle plekken te vinden waar je verder geen toeristen tegenkomt en je de mooiste uitzichten hebt, maar ook de plekken waar de dieren zich ophouden en we hebben alle tijd en niet met 6 in en auto waarvan de een het wel en de ander het niet leuk vind. Ik weet het, betaal meer maar is het waard. Overnacht in Ngorongoro Sopa lodge, voor de 3de keer en daar heel bijzonder ontvangen. Bloemen, rozen en kaart op de kamer en tijdens diner als special guest behandeld. Aanrader om heen te gaan Ngorongoro crater een van de mooiste plaatse te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama Safari Camp Tanzania in Lake Manyara Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama Safari Camp Tanzania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.